tisdag 29 september 2009

Första gästinlägget "Njutning"


Jag tänkte publicera det första gästinlägget. Det kommer från den underbara kvinnan som jag mötte i inlägget "Vi tre" http://tantraliv.blogspot.com/2009/08/vi-tre.html.

Här är först ett utdrag ur berättelsen om mitt möte med paret.

"Om man låter nyfikenheten och njutningen leda och om man gör det hand i hand. Om man hittar en partner som förstår och verkligen kan frigöra det stora instängda behov som ackumulerats under år av instängdhet. Jag ska berätta om en kvinna som idag får orgasm när han andas på henne och som fullkomligt skälver av upphetsning av att se sin man njuta. Jag ska berätta om mitt möte med det underbara paret som lät mig få vara med och dela deras obeskrivliga kärlek".

Den här kvinnan har hittat vägen till sin egen njutning och man blir varm av att bara vara i hennes och hennes mans närhet - tro mig - jag har ju varit väldigt nära dem :-)... Hon skriver som hon talar och här är hennes gästinlägg:

Vi har varit lite aktiva med partners denna vecka, jag erövrar min sexualitet och erfarenheter med min älskade vid min sida.

Vi har nyligen haft en kväll med en fantastisk man, tanken va att jag skulle få mest uppmärksamhet, min kära och mannen hade pratat ihop sig lite. Båda visste mina önskningar, vi hade träffats på en fika och allt kändes toppen.

Vi kom hem till mannens hem, levande ljus i hela hemmet, dukat med vatten vackra glas och druvor och ostbricka.

Bastun uppvärmd och morgonrockar till oss alla.

"- Förmånen jag hade att få befinna mig mellan två män som smeker mig, kysser mig, jag menar hela mig, fötter, tår - ja varenda millimeter av min hud får beröring".

Jag har svårt att inte vara aktiv.....känslan att leta upp deras ståtliga pelare under morgonrocken, att sitta mellan dem med en i varje hand ja det va nästan mer än vad jag klarade av... en man vid varje sida, en i varje hand, i morgonrocken, jag tappade fullkomligt kontrollen.

Jag avslutar på samma sätt som hon alltid gör... Kraaaam! Tack för att du delar med dig!

TB

1 kommentarer:

Lionesse sa...

Och tack för att DU delar med dig av den berättelsen!
Kram