söndag 11 oktober 2009

Barnolja och sensuella läppar


Att en katt möter vid dörren är inget nytt. Jag har öppnat en dörr och fått se en handfull kattor ta emot. Den här gången var det bara en katt med och han fick inte vara med så mycket och får således inte så mycket utrymme i det här inlägget.

Återigen var det min älskade GPS som ledde mig mot mötet. Jag hamnade vid en parkeringsplats utanför en ICA affär, parkerade och gick in för att köpa oparfymerad barnolja. Klockan var direkt efter ”kontorstid” och det var ganska fullt i affären. Mest stressade kvinnor som handlade middagsmaten. En mamma gjorde misstaget att ringa hem och fråga vad som önskades till middag och fick ett svar som gjorde att hon fick gå ur kön och göra en ny runda bland hyllorna.

En äldre man la upp ett blodpuddingspaket och en liten burk rårörda lingon. Han betalade kontant. När han gick ut från butiken stack dagens Expressen upp från bakfickan.
Jag la upp min barnolja och fick ett leende av kvinnan i kassan. Leendet var säkert menat åt den omtänksamma pappan som skulle hem för att lindra sitt barns torra hud. Jag log tillbaka och tänkte på Annika som jag snart skulle få träffa.

Annika är 25 år och vi hade planerat vårt möte i hela tre och en halv dag. Vi kom i kontakt på ett forum och strax efter pratade vi i telefon och hade det inte varit för att jag hade middagsgäster hade vi troligtvis träffats samma kväll. På hennes sida står ”XL och vacker” och fotona hon visat upp på MSN intygade det vackra och framförallt en person som gillar att leka med sitt utseende. Det som fick mig att fastna för henne var dock hennes sätt att berätta om sig själv och sitt spontana beslut att hon ville träffa mig. Nu.

Vi möttes i en kram i dörren. Och så katten då.

Lägenheten var en rymlig tvåa med balkong och stort kök. Hon hade varnat för att det var ostädat och jag kan inte försköna det. Köket fick jag inte ens tillträde till.
Det som slog mig direkt var munnen och ögonen. Vackra och sensuella. Hon är huvudet kortare än jag och kraftig. Jag har svårt att tänka mig henne på något annat sätt. Det rimmar inte med personligheten. Men hon vill gå ner i vikt. Jag känner att jag attraheras av henne och att jag längtar att få röra vid henne, få ge henne njutning.

Vi gör i ordning i sovrummet. Ett antal mjukdjur får bryskt lämna den stora dubbelsängen som har vassa kanter. Både Annika och jag törnar emot och vi skrattar. Hon tänder rökelse och jag släcker en lampa (som jag senare ska tända igen). Sovrummet saknar persienner eller rullgardin. Gardinerna täcker en del, men det slår mig att vi ger grannarna på andra sidan gården en bra insyn.

Jag duschar och hänger upp min kostym på en krok. Tänker kort på flickan med de röda Conversen. Hon som träffat mig i kostym och känt sig aningen malplacerad. Liksom jag. Jag värmer barnoljan i varmt rinnande vatten och tar på mig shorts och linne. När jag kommer in i sovrummet igen ser jag först katten och gör en ansats att fånga in den. Katten fintar mig, men går sen självmant ur rummet.

På sängen ligger Annika på mage. Hon har en liten handduk över sig och hennes nakenhet blir så påtaglig. Jag sätter mig bredvid henne och lägger min hand på hennes rygg. Hon är sval. Vi pratar om andning och sen känner jag in hela hennes kropp med mina händer och fingrar. Vi avbryter för att andas tillsammans och hon får vända på sig och jag får fortsätta av att lära känna hennes kropp.

När vi avslutar ligger vi tätt och jag stryker bort hennes hår från hennes ansikte. Vi tittar på varandra och det känns så bra. Varm och kärleksfullt och samtidigt känslan av att vi varit modiga och att vi klarat av vår ”debut” väldigt bra. Hon är inte längre sval. Hela hennes kropp är varm och jag är också varm. Hade vi legat i en snödriva hade den smält och ångorna burit vårt kroppsspråk mot himlen. Innan jag duschar kramas vi flera gånger och varje kram känns äkta och innerlig.

När jag smekt och masserat in barnoljan över hennes kropp har hon lyckats hålla i sin andning och jag har också känt mig helt avslappnad. Bara följt mina händer och inte låtit min tanke styra. Men hennes andning spricker upp när hon efter en kort toalettpaus när jag börjar massera hennes ben och över skinkorna. Hon ligger på mage och jag särar hennes ben. Det är mörkt i rummet och jag tänder den lilla lampan igen. Lägger en handduk över. Jag ser hennes yoni tydligt. Hennes yttre blad är stora och svullna. Jag låter mina händer snudda vid dem och de följer med i mina rörelser.

När hon lagt sig på rygg så koncentrerar jag mig på att ge henne yonimassage och jag smeker henne runt om och på insidan av bladen. Hennes andning blir mer stötig och jag kan inte hålla emot utan låter min mun omsluta henne och jag känner hennes sälta.

Mitt finger glider lätt in och jag låter fingret mjukt och försiktigt känna sig fram. Inåt och uppåt. Hennes upphetsning är tydlig nu och jag fortsätter min massage med både händer och mun. Med tungan delar jag hennes inre blad och låter tungspetsen vandra över hela hennes öppning.

Efteråt frågar hon mig om jag inte kände lust att älska med henne och jag svarar att kanske, jag vet inte. Jag är så inne i det jag gör. Men jag vet att jag tagit ett ovanligt steg och hon vet att jag tyckt om det. Tätt, tätt mot varandra i en kort paus så möts våra läppar. Hennes sensuella läppar mot mina och ja, där någonstans kände jag nog lust. Lust att bara få fortsätta med det som alla borde ägna sig mer åt. Att få ligga varma, tätt mot varandra och bara se och andas in den andra. Världen utanför… så långt borta.

Hon får en lång kram och katten en artig nick. Som vanligt har jag tappat tiden, men magen säger att jag definitivt missat middag. Jag ringer en vän på vägen hem, frågar om vi ska äta en sen middag. Men jag får inget svar. Maten som jag värmer på när jag kommer hem smakar mycket bättre än dagen innan. Jag läser hennes SMS och sen somnar jag.

Varma kramar!
TB

3 kommentarer:

Anonym sa...

läpparna du hittat var faktiskt lite lika mina :) tack för allt! Kram J

Tantraboy sa...

det var så nära jag kunde hitta :-) skicka rätt läppar så ska de få full exponering!

Kram kram

LykkeLive sa...

Åhå, trevligt !

o en xl-tjej med goa läppar...
Låter lite som.... mig :-)

Kram dit !

S-tjejen i "finförorten"

psst,
Ser att du oxo hittat till Mona,
hon skriver så kul om sin vardag :-)