fredag 7 augusti 2009

Vi tre


Lever du i ett parförhållande? Hur viktigt är ert sexliv för er?

Jag har träffat ett par där allt startade på ett köksbord. Jag har träffat ett par där en kvinnas sexliv har gått från noll till hundra och där hundra bara känns som ett steg på vägen.

Missförstå mig rätt. Jag vill inte starta någon debatt om hur viktigt sexlivet är i relation till allt annat som betyder något i ett förhållande. Jag vill bara berätta att jag har sett hur viktigt sexlivet kan vara i en relation. Vad det kan innebära om det inte fungerar och framförallt vad det kan betyda om det verkligen fungerar. Om man vågar ta steget från det "döda" till det "levande". Om man låter nyfikenheten och njutningen leda och om man gör det hand i hand. Om man hittar en partner som förstår och verkligen kan frigöra det stora instängda behov som ackumulerats under år av instängdhet.

Jag ska berätta om en kvinna som idag får orgasm när han andas på henne och som fullkomligt skälver av upphetsning av att se sin man njuta. Jag ska berätta om mitt möte med det underbara paret som lät mig få vara med och dela deras obeskrivliga kärlek. Jag är så tacksam.
Egentligen är det deras egen berättelse om hur de träffades, steget de tog. Det är deras mod som är det egentliga och viktiga. Det är den berättelsen som flera borde få höra. Men det är deras berättelse och den får de själva berätta.

Hennes man är yngre än henne. Han är större än henne. Hon är liten och smal med glöd i blicken. Han är stor, manlig och har tilldragande vänliga ögon. Det är han som är i fokus. Han som väckt alla hennes känslor och lust. Vi har förberett sovrummet med levande ljus och han ligger naken på sängen med en handduk över sig. Hon sitter bredvid i en tunn morgonrock. Vi har pratat igenom hur det ska gå till. Hon ser förväntansfull ut. Han andas tungt.

Jag startar dialogen med hans kropp. Andas med honom. Mina händer vandrar sakta över hans rygg och jag känner hur hans kropp svarar. Jag fortsätter neråt och bjuder in henne att smeka honom över hans axlar och rygg. Jag ser i hennes ögon att hon vill vara delaktig och tillsammans gör vi resan med varsamma händer. Alla tre andas djupa andetag och våra händer blir allt mer samspelta.

Hennes lilla hand i min. Hon får ett par droppar olja och vi fortsätter massagen. Jag visar vägen och hon följer andäktigt med. När vi med mjuka smekningar arbetar oss upp över hans ben och lår gör vi det i total symmetri. Våra fingertoppar snuddar vid varandra när vi låter våra händer cirkla runt insidan av låren och upp över hans skinkor. Hon andas snabbare. Han andas fortfarande lugnt och med långa andetag. Vi fortsätter en lång stund. För en stund låter jag henne massera helt själv och lägger bara min hand på hans rygg. Jag ser hennes händer vandra över sin älskade och slås av hur mjukt och kärleksfullt hon smeker honom. Han fortsätter att andas med samma djupa andningar.

Vi tar en paus. Han får ett glas vatten och vi lämnar rummet. Låter honom förbereda sig för fortsättningen. Vi pratar med låg röst. Hon uttrycker sin kärlek för honom. Jag svarar att jag börjar förstå vad hon berättat om. Hur mycket han betytt och betyder för henne. När vi går in igen gör vi det med ett gemensamt syfte. Vi ska ge honom all vår uppmärksamhet och all den njutning han så väl förtjänat.

Från varsin sida fortsätter vi massagen. Nu ligger han på rygg. Han känns lika lugn och trygg som förrut och hans stora och manliga siluett höjer och sänker sig i det mysiga skenet från stearinljusen. Hennes andning blir snabbare och vi upplever en otrolig känsla av samhörighet när vi nu täcker in hela hans kropp med våra varma händer.

När våra händer närmar sig hans lår och mage lyfter vi av handduken och sen hänger vi oss fullt ut i en lång och underbar hyllning till hans lingam. Vi masserar insidan av hans lår, så nära men ändå inte direkt på. Hans andningar blir nu snabbare och hans lingam växer och lägger sig stor och förväntansfull mot hans mage.

Jag visar med handen och bjuder in henne att sätta sig mellan hans ben och hennes snabba andning går över i en okontrollerad andhämtning. Hennes händer rör sig famlande i luften och hela hennes lilla kropp skakar. Sittande vid sidan om honom börjar jag lingam-massagen och hon följer den med hela sin inlevelse. Till slut känner jag hennes hand bredvid min. Vi låter våra händer långsamt och väldigt lätt vandra från området under, över hans pung och upp över det kraftiga skaftet. Vi fortsätter länge och när jag lämnar sängen och ställer mig bakom henne ser det ut som hon tillber honom. Jag lägger min hand på hennes rygg och känner hur hon andas så stötvis som om hon själv var nära att explodera.

Våra ansikten är nära nu. Bara en bit från honom och jag minns inte vem som först smakar. Jag håller min hand hårt kring hans stånd, långt nere. Hans ollon blottas och vi låter våra tungor och läppar smeka honom. Jag fortfarande sakta och hon så med bara den girighet som uppstår när upphetsningen är total. Hon öppnar munnen och tar in honom. Blundar och hennes njutning hörs som ett brunstigt gurgel. Hon har båda sina händer runtom och jag hör hur han nu inte längre kan fortsätta sin regelbundna andning. Han har släppt kontrollen och bara njuter. Jag suger in honom djupt och låter min tunga sakta virvla över hans ollon. Känner hur min mun fylls upp av honom. Hennes upphetsning är nu eller borde vara, långt bortom någon form av kontroll. Med långa tag låter jag honom förstå att han ska få komma. Han når nästan dit och jag slutar. Håller hårt.

Vi fortsätter så i flera omgångar. Det stegrande. Hennes mun. Min mun. Våra tungor. Så äntligen släpper vi honom. Han rusar mot utlösningen och hon följer honom ända fram till den vita säden pulserar ut över hans mage. Vi låter våra händer långsamt smeka honom igenom hans utlösning.

Det som händer nu är bland det häftigaste jag fått vara med om. De kysser varandra. Jag har precis lagt en handduk över honom. Med starka armar lyfter han upp henne så att hon blir sittandes på honom. Han håller hårt om henne, nästan för att hålla fast henne. Hon är nu nästan i extas. Nej, hon är i extas. Så plötsligt skakar hon till och på raka armar reser hon sig rakt upp och hennes orgasm känns i hela rummet.

Hennes kraftiga utlösning överrumplade mig och intinktivt tar jag hans hand och kramar den hårt. Hon har kommit i en oerhört stark orgasm som forsat ur henne, genom hennes trosor och över handduken mellan dem.

Vi blir kvar i sängen en lång stund. Pratar. Vi analyserar inte. Bara fortsätter att prata om oss tre. Jag kan ärligt säga att det just då kändes som vi tre var de enda i hela världen. Hon pratar mest. Ivrigt och upprymt. Han svarar, flikar in. Jag pratar, svarar. Jag får en kram. Jag ger en kram.

Vi fortsätter prata efter att jag duschat. Det känns som vi känt varandra länge. Hon serverar kaffe och bjuder på goda skorpor inköpta på deras semesterresa. Hon tycker att jag ska vara försiktig på vägen hem. Han berättar vilken väg jag bör ta ut från det lilla samhället.

På vägen ut kramas vi och när jag säger hej i dörröppningen känns det helt självklart att det här inte är ett farväl utan ett "vi ses snart". Vi har så mycket mer att uppleva. Vi har ju bara börjat.

När jag kör ut från uppfarten hinner jag tänka att det jag precis upplevt är helt unikt. Jag knappar in min hemadress i GPS:en och svänger ut.

Varma kramar,

TB

PS. Jag tänkte egentligen dela upp den här berättelsen i flera delar. Upplevelsen är så otroligt stark. Men på samma sätt som själva mötet var det helt enkelt inte möjligt att ta en paus, när jag skrev. Jag känner hur det fyller mig med en blandning av kärlek och njutning. Gud, vad jag vill att det här paret får leva, älska och utvecklas. Bara vara så underbara tills döden skiljer dem åt. Jag tänker... om alla par fick... om alla par bara hade en del av den åtrå som de har. Då skulle ingen vara utestängd från det som borde vara alla förunnat. Sin egen njutning. DS.

5 kommentarer:

QueenRome sa...

den gemenskapen skulle jag också vilja hitta hos/till en annan människa...men jag tror tyvärr att den bara finns i drömmarnas värld

det är inte meningen att jag ska hitta den gemenskapen med någon

Kimmi sa...

Kunde med andningen följa rytmen i ditt sätt att skriva och beskriva.

QueenRome sa...

om jag är i en relation och sexlivet inte fungerar då försvinner jag från den relationen eller hittar andra lösningar på det förhållandet om vi bestämmer i förhållandet att vi fortfarande ska ha ett förhållande tillsammans

Lionesse sa...

Wow!! Underbart, förlösande.. härligt!!
Kram

Flizan sa...

Att ÄLSKA, att vara ÄLSKAD för mig är det helt fantastiskt.
Undrade för ett par år sedan om en av mina bästa väninnor va lite knäpp......hon sa "jag njuter så av att ta på min mans kropp". Vet inte hur många gånger jag spelat upp den meningen i mitt huvud och undrat.
Nu vet jag och nu förstår jag.
Jag hade ju då inte en man vid min sida som jag älskade.
Det har jag nu TACK!
Denna magiska underbara stund jag och TB hade häromkvällen i vårt sovrum, när vi tillsammans gav honom tid för avslappning, njutning, han fick vår totala uppmärksamhet.
Inte visste jag när vi startade att jag skulle falla nästan i trans.
Fantastiskt! Underbart!
Kraaaaaaaam