söndag 22 februari 2009

Forts. Ingen middag, men massage på slitet hotell

Läs tidigare inlägg med samma person:



Jag lyfte på täcket, bara för att få andas in hennes kropp. Hon andades redan lugnt och om jag inte visste varför vi var i samma rum skulle jag lätt kunnat tro att hon sov.

"Den mjölkvita nätta kroppen, där partiet från ryggslut och ner mot låren var omöjlig att lyfta blicken från. Där linjen från svanken sköt upp och delade sig för att sedan lämna ett mellanrum för att ana, innan linjen slöt sammans mellan de perfekt formade benen".

Som om hennes kropp var skulpterad efter grundmodellen för en kvinna.

Jag lät täcket falla över henne igen och la mig över henne. Gav henne en grundvärme. Min värme. Med lite hårdare händer mjukade jag upp hennes kropp, från armar och ner mot fötterna. Hon kändes stel. När jag tryckte längs med hennes ryggrad, jämrade hon sig och jag förstod att hon hade haft en period av mycket arbete och stress. Kroppen berättar mycket och hennes kropp hade valt att inte ha några hemligheter. Hon var totalt avslappnad.
Utan olja lät jag mina händer vandra metodiskt längs hennes centrala linje. Stannade extra länge vid varje chakra, gav värme, kände det oroliga, kände där det fanns balans.
Min händer gav sig nu iväg för att täcka hela hennes kropp. Smekte henne i cirklar. Hennes kroppsvärme ökade och jag la den stora handduken över henne och förberedde för massagen.
Under massagen gav jag henne extra tid för axlar och rygg. Vaderna kändes stela och jag visste att hon inte gillar att få fötterna masserade. Just fötter är ett kapitel för sig. Det finns de som älskar att få fötterna masserade och fötter säger så mycket om hela kroppen (Läs t ex inlägget om Fotbehandling av Ylva).
Det är när mina händer närmar sig hennes lår och när jag masserar området kring hennes yoni som hon vaknar. Det var likadant förra gången. Hennes yoni blottas och jag smeker henne försiktigt samtidigt som jag låter min tumme ge ett konstant tryck strax ovanför.
Och så smakar jag på henne.
Sen följer en lång, underbar stund där hon rör sig mot mig och följer min tunga och läppar. Långfingret letar sig in, känner hennes inre vägg. Samtidigt suger jag in hennes känsliga och hon vrider sig i njutning. När hon till slut kommer i sin utlösning har hon släppt alla hämningar och skriker ut sin kramp.
Vi varvar att bara ligga alldeles stilla, tätt ihop - med ny beröring. Lusten växlas upp och njutningen tar henne till en ny utlösning. Avslappnad, ligger hon framför mig. Jag lägger min hand på hennes mage. Känner hur hon andas. Borrar in mitt ansikte i hennes hår, andas in och känner min egen tillfredsställelse. En ny våg av upphetsning, nu lite mer direkt på och våra kroppar alldeles varma.
Jag väljer att ligga kvar på hotellet. Hon klär på sig, blir så där "osynlig" som hon är med kläderna på. En varm kram. Ett hej då.
Efter en timmes avslappning lämnar jag det slitna hotellrummet, nickar åt kvinnan i receptionen och backar ut bilen från parkeringen. Klockan är nästan midnatt. Jag vet att vi kommer att träffas igen. Hon vet vad hon vill ha och jag ger henne det. Mer än gärna. Hennes njutning är min tillfredställelse.
Kram TB

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tantra massage ...en njutning
mvh
de Hex

Tantraboy sa...

Tack de Hex! Har läst din blogg. Vi verkar ha samma inställning till liv och lust. Kram TB!