måndag 4 augusti 2008

Lördag 3 aug: Fotbehandling av Ylva

Vi kan kalla henne för Ylva (roligare med fingerade namn kanske...). Ylva är ung, bara 22-23 år tror jag. Det gick inte att missa henne när hon gjorde entré. En svart T-shirt med en text som inte passar sig att trycka...ens på BC, gympaskor med höga skaft och för dagen ett rufsigt hår med bara två färger. Vi kramade om varandra och jag slogs av hur otroligt smal hon är. Ylva alltså. Jag frågade om hon ville ha en kaffe, men hon tackade nej och sa att hon måste iväg snart. (Pridefestivalen tänkte jag. Men det kunde lika gärna ha varit en promenad på Djurgården. Not...). Väl på rummet igen så tog hon av sig alla kläder direkt. Hennes kropp var nästan lika vit som badlakanet och när hon låg där på rygg med benen lätt isär, såg hon faktiskt ut lite som en filmstjärna från 50-talet. Hennes bröst är väldigt små, nästan som ett par knoppar bara. Hon har ett lite skevt leende med pigga bruna ögon. "- Sätt igång nu, Tantrapojken!", sa hon och jag tog tag i båda hennes fötter och smörjde in dem med oparfymerad bodylotion. Ganska hårt gav jag hennes fotdyna, tårna och anklar rejält av bodylotion och torkade sedan av fötterna noga med en handduk. Jag ställde mig på knä framför henne och lyfte upp hennes ben så att de vilade på mina axlar. Jag tittade ned och såg hennes ansade fitta. Den såg så liten ut, inte alls utslagen, snarare inbunden - egentligen precis som Ylva. Hon såg att jag tittade och sa skarpt "- Nej, den får du inte röra!". Jag vet svarade jag, men den är liksom i skottlinjen... Hon svarade inte, men skylde demonstrativt sig med båda händerna. Jag log och tänkte att jag faktiskt tycker mycket om Ylva. Precis för den hon är. Jag började kyssa hennes tår. En efter en. Sög in dem och slickade på dem. Ylva blundade och såg nöjd ut. Jag visste att hon skulle börja smeka sina små bröst snart och när jag började slicka undersidan på hennes fötter med långa drag, la hon sina smala fingrar över brösten och hennes huvud böjdes bakåt. Jag vet inte om det går för henne, tror inte det. Men jag vet att hon njuter enormt av min "fotbehandling" och hon vill helt plöstligt att jag slutar. Hon satte sig upp och tittade mig rakt i ögonen och sa tyst " - Fy fan, vad jävla skönt. Nu vill du knulla mig va?". Nej svarade jag. Det vet du att jag inte gör. Jag vill bara att du ska ha det skönt. Och - jag hann föregå henne "- Jag vill inte ha dina besparingar heller". Ylva gick in i badrummet och när hon kom tillbaka var hon fullt påklädd. Jag undrade hur jag kunde missa att hennes kläder fanns i badrummet eller att hon tog med dem dit... Ylva gick ut från rummet och jag sa "hej då, hoppas vi hörs snart igen". Inget svar.

0 kommentarer: