lördag 10 januari 2009

Fortsättning "Sova sked är underbart med rätt sked"

För mig är varje kropp vacker. Hur skulle det se ut om alla kroppar såg exakt likadana ut? Kroppen är en del av identiteten och ytterligheterna kan väcka åtrå. Men framförallt är det ju personen som jag ser. Det är personen som jag vill ge njutning, som får mig att känna det där ruset av tillfredställelse. Sett enbart till "hantverket" har jag upplevt den högsta graden av njutning med personer jag fått lära känna och träffat flera gånger.

Den här dagen tog hennes kropp andan ur mig.
Jag visste vad hon tyckte om. Hon hade varit tydlig med det. Hon ville ha yonimassage. Mycket mer visste jag inte. Därför kändes det bra att träffas på en neutral plats först. Att få möjlighet att lära känna personen.


Kvinnan som satt mittemot mig i kaffebaren är väldigt svår att beskriva. Hon skulle lika gärna kunna ta rollen som kvinnan som ingen lade märke till som rollen i det absoluta rampljuset. Först senare slog det mig att hon var väldigt, väldigt lik Gwen Stefani. Jag fick känslan av att hon var intelligent vilket också hennes yrke vittnade om, men hon var svår att placera in socialt. Henns humor var krass, svår att fånga upp om den bara varit ord. Med med hennes ansikte framför gick det inte att missa. Hennes ansikte hade fina linjer och de bruna ögonen såg nyfikna ut och gav hennes skönhet en dimension till i kontrasten till den silverblonda håret. Hon kunde lika gärna varit ryska eller italienska eller ja en helt vanlig skandinav. Jag bestämde mig för att jag verkligen ville lära känna henne.

När vi senare satt på hotellrummet pratade vi länge. Hon sa egentligen inte så mycket, ändå var det jag som frågade mest. Svaren var korta, men inte ovänliga. Ibland ett leende. Hon var absolut inte blyg. Bara... nästan som att hon inte riktigt var närvarande.

Jag tittade mig själv i spegeln när jag bytt om på toaletten. Vad såg jag? Vad kände jag? Vem var kvinnan som nu antagligen hade lagt sig naken med en handduk över sig. På vänstra sidan i dubbelsängen där jag gjort plats. Jag spolade varmt vatten och lät mina händer värmas upp. Vek ihop handduken och nickade mot spegelbilden och gick ut i rummet.

Hon låg där på magen. Ögonen slutna. Det slog mig hur liten hon var. Under den tunna handduken kunde man ana en slank kropp. Jag såg hur kudden som jag placerat för fötterna borde ligga en decimeter "kortare". Jag frågade om hon frös. Hon svarade att hon lätt gjorde det. Jag tog fram täcket och la det över henne och la mig sedan själv försiktigt över henne och bara låg så i flera minuter. Andades med henne.

Det var sen som det hände. När jag tagit bort täcket och masserat hennes ben. När jag vek upp handduken och blottade henne från ryggslutet och ned mot fötterna. Jag tappade nästan andan. Hennes kropp var så oerhört vacker. Ja, helt enkelt bedårande med sin nätthet i harmoni med kvinnliga former och ljusa hud. Från den stunden älskade jag med henne. Från den stunden övergick massagen till en sexuell hängivelse.

Förstå mig rätt. Jag fortsatte självklart min massage och nej, jag hade inga "normala" känslor där blodet rusade i min kropp och huvudet önskade att snabbt få tränga in i henne, få tömma min kåthet djupt i henne. Nej, men känslan var närliggande. Jag fortsatte massagen med en hetta och innerlighet som jag sällan upplevt. Hon svarade på varje beröring och när jag smakade på hennes yoni var det som att dricka det klaraste av källvatten. I flera timmar var vi totalt sammanfogade. Min mun och mina fingrar rörde henne överallt och var både djupt inne i henne och lätt smekande över yonin som med sina vingar, ros och hårda klitoris ropade efter beröring.

Hon kom. Vi vilade. Vi låg sked. Vi sov. Vi vaknade av beröring och var snabbt uppe och surfade på vågorna igen. Jag sög in hennes klitoris, rörde mina fingrar i henne. Hon kom igen. Jag vände henne på mage och fick hela hennes stjärt blottad för mig. Jag nästan åt den.

Vi kramades. Jag smekte hennes armar, panna och de små brösten som svarade direkt på min beröring. Hon satt på min mage och jag lät henne hasa sig upp mot mitt ansikte. Ser henne ta spjärn mot sänggaveln, ser hennes njutning när jag låter min tunga virvla in i henne och jag nafsar, suger och slickar först sakta, sen intensivt. Vi kastar oss bakåt. Fortsätter vår orala lek och hon kommer igen.

Hon somnar. Den här gången väcker jag henne inte.

Istället tar jag en fruktjuice från minibaren. Tittar på klockan. Klockan visar 00:37. Jag håller aldrig tiden när jag ger njutning, men chockades över att klockan blivit så mycket. Vi hade träffats kl. 19 och börjat massagen en timme senare.

När jag väckte henne log hon trött. Hon fick också fruktjuice. Jag erbjöd henne att sova kvar. Hon tackade nej. Tio minuter senare tog vi farväl med en lång kram. Det kändes som ett farväl. Det kunde inte bli bättre.

Nu de senaste dagarna har jag känt en otrolig längtan efter henne. Inte bara hennes kropp. Jag vill fortsätta samtalet. Jag skickade ett SMS här om dagen. Skrev God fortsättning och att jag längtade efter henne. Det kom ett svar där det stod "Detsamma, det känns skönt att komma igång med jobbet igen. Kram".

Jag vet inte vad jag ska svara. Hennes "Detsamma" är såklart en replik på God fortsättning och det andra känns som att hon kanske kände att det var ett farväl där på hotellrummet. Om hon känner så då får det bli så. Samtidigt känns det som hennes intelligens och den torra humorn vill spela mig ett spratt... Men jag vill att hon ska veta. Ja, du kanske t o m läser detta. Då ska DU veta att jag gärna träffar dig igen och det behöver inte vara på ett hotellrum. Jag vet ju att du ibland accepterar en middagsinvit. Ms Stefani, du har en sådan stående från mig.

0 kommentarer: