måndag 16 februari 2009

Ingen middag, men massage på slitet hotell

Om du minns http://tantraliv.blogspot.com/2009/01/fortsttning-sova-sked-r-underbart-med.html (som faktiskt är en av de allra mest lästa berättelserna), så minns du henne. Hon som ser ut som Gwen Stefani och som tackade ja till min invit om middag.

Vi har haft en kort dialog sen sist. Och kort är ingen underdrift. Hon skriver max 2 rader och de SMS jag fått utnyttjar verkligen inte de 160 tecken som finns till godo.

Nu har vi träffats igen. En dag kom ett av dessa korta meddelanden "Kan jag få massage istället för middag?". Vad svarar man? Ja.

Hotellet jag bokat låg lite avsides och på helt fel sida av stan för henne. Jag hade fått ett tips om att hotellet var bra och priset ok. Men sen höll jag inte på att hitta dit själv... När jag närmade mig fick jag ett SMS "10 min sen" och när jag körde upp på gatan hotellet låg på så såg jag henne gåendes. Jag körde tätt intill och frågade om hon var ledig för kvällen. Hon uppfattade inte mitt försök till skämt, men hoppade in i bilen. När hon sen skulle kliva ur fastnade hennes handväska i hennes jacka och lite humor uppstod.

Efter en krånglig incheckning, där mitt aliasnamn (typ Sveriges vanligaste namn) inte stämde med betalkortet så kunde vi konstatera att rummet var litet, kallt och hur som helst - ändamålsenligt.

Hon klädde av sig och la sig under täcket. Jag kände en värme så stark att det kalla rummet mer kändes som en bastu. Hon har en otroligt vacker kropp och det kändes så upphetsandet att veta att hennes svala kropp snart skulle vrida sig i njutning och skälva till i flera orgasmer.

Forts. följer
TB

0 kommentarer: