torsdag 4 mars 2010

Jag överraskas av hennes efterskalv

Vi träffades i aug 2008 http://tantraliv.blogspot.com/2008/08/jag-stllde-in-min-gps-p-adressen-jag.html. Vi återsåg varandra på Strand hotell kort därefter och sen har vi träffats ett par gånger till. Men sen har livet rusat på och trots att vi haft kontakt hela tiden så är det nu 1 år och 4 måander sedan vi såg varandra.

Detta konstaterade vi när vi nu möttes igen. Ett kärt återseende och precis som tidigare ägnade vi en lång stund åt att prata. Snövit som jag kallar henne är väldigt intressant och mångfacetterad - men också helt okomplicerad.

Mina händer kände snabbt igen sig och det fanns en stark längtan i rummet. Mina händer som först andaktigt och sedan helt av sig självt smekte henne. Hennes kropp som reagerade så starkt och som brast i sin första pulserande fontänorgasm under yonimassagen första fas. Att älska, men inte i traditionell mening. Att älska genom beröring. Vår längtan. Hennes att få ta emot. Min att få ge. Vi sätter våra toner tillsammans. Går på gehör. Hon kommer flera gånger till, så häftigt och starkt. Som i trance känner jag in vågen långt innan den slår över mig. Jag överraskas av hennes efterskalv. Håller hennes hand. Hårt.

Det kommer nog inte att ta över ett år tills vi ses igen. Men jag fick ett foto. Ett underbart vackert foto i svartvitt. Det kan jag titta på när jag vill.

Kram kram
TB

1 kommentarer:

Lionesse sa...

Underbart! Kram