lördag 4 april 2009

Forts. En helg bland nymfer och intellektuella (5) - Natten och samtalen


Nu äntligen kommer fortsättningen på berättelsen om "En helg bland nymfer och intellektuella". Läs http://tantraliv.blogspot.com/2009/02/middagen-ar-serverad-forts-en-helg.html.

Jag skrattade lite för mig själv när jag stod i badrummet och såg mig omkring. Det stod lika många necessärer som det var kvinnor i huset och jag placerade min egen nästan demonstrativt i mitten. De flesta hade dragit sig tillbaka till sina rum och jag gissade att de skulle byta om eller kanske samlats i köket. Själv bytte jag om till shorts och t-shirt. I rummet bredvid väntade Birgitta som hade dragit lotten "först ut".

När jag kom in i rummet möttes jag av Birgitta redan i dörröppningen. Hon var iklädd en morgonrock och nu gav hon mig en kram direkt. Vi titta på varandra och log. "-Hur ska vi göra nu?", frågade hon. Kom, sa jag och tog ett kliv in i rummet.

I rummet som var väldigt stort, satt alla de övriga också i morgonrockar. Det fanns tända ljus och rökelse i rummet och i skenet av de levande ljusen var det som att se fem sensuella nymfer. Alla satt med bena i kors på kuddar runt en tjock madrass mitt på golvet.

Där satt Sanna, Minou, Ann-Sofi och Adelie. Läs om dem alla här http://tantraliv.blogspot.com/2009/02/vi-satter-oss-i-ringen-forts-en-helg.html

Min förvånade min klädde den chock jag kände. Det var Sanna som bröt tillståndet och sa att de inte kunde tänka sig att jag skulle orka med alla i rad och att alla ville ha mig när jag var pigg. Dessutom var det ingen som ville vänta på sin tur. Hon hällde upp ett glas vitt vin till mig och sen skålade vi alla och den natt som jag sent, sent - troligtvis och förhoppningsvis - aldrig ska glömma startade till lugn musik.

De fem kvinnorna tog av sig sina morgonrockar och satte sig vid kanten av madrassen och la sina händer på mig. Jag kände hur mina shorts drogs ned, min tröja lämnade min kropp och de tio händerna värmde varje del av min kropp, från fötterna och upp över nacke och huvud. Rökelsen och musiken låg som en tunn slöja i rummet och när jag rullade av madrassen och tog plats bredvid hade jag fått njuta av de underbara händerna som masserat och smekt mig så skönt.

Nästa person som la sig på madrassen var Minou. Den irakiska tjejen var liten och smal och la sig på ryggen. Hennes små bröst hade mörka vårtgårdar och bröstvårtorna blev snabbt styva av när Birgitta rörde vid dem med mjuka cirkelrörelser.

Hennes platta mage höjdes och sänktes av hennes djupa andetag och hennes yoni var beklädd med svart hår i en liten sträng.

Sanna satt på knä framför hennes ben och jag visade hur hon skulle lägga sin hand över venusberget och Adelie som satt närmast började smeka hennes lår i långsamma rörelser.

Forts. följer.

2 kommentarer:

Sexdrömmen sa...

Hej! Sexdrömmen länkar till dig och kanske skriver jag något om dig då och då :). Länka gärna tillbaka. Mvh Sexdrömmen

Tantraboy sa...

Hej! Såklart länkar jag. Nu har jag haft en trevlig läsning av din blogg. Kommer att läsa ofta.

Varma kramar,
TB