söndag 19 april 2009

Han vågade ta emot njutning

Som ni säkert märkt är det glesare mellan mina möten sedan ett tag. Jag vinglar inte i min fäbless eller ambition med den här bloggen. Det är bara det att mitt arbete tar all min tid nu ett tag. Därför var det underbart att få vara med om den här upplevelsen i fredags.

Kvällen var planerad för ett kärt återseende. En lugn kväll med god mat och vin, samtal om tiden sen sist, vår egen planering. Hennes hälsa gjorde krokben så det får bli en annan gång. Middagen blev av det enklare slaget. Soppa med kyckling. Hemma. Talang på TV. Sen ett samtal.

Ett par jag haft kontakt med ett tag. De var i Stockholm på hotell och undrade om jag ville sova med dem. En halvtimme senare satt jag i bilen på väg till ett av Stockholms lyxigaste hotell. Jag gör ett hopp här, hoppar över den trevliga stunden i baren där vi pratade om allt annat än ämnet i den här bloggen.

Deras rum eller svit hade ett stort vardagsrum och vi hamnade i soffgruppen och fortsatte det glada umgänget. Hon, en kvinna - Mia någonstans runt 40 och han, en kille - Jonas på 28 år (Han var betydligt mer precis med sin ålder). (Nej, de var inte älskare, han var inte hennes älskare - de är ett par och de bor i ett hus i västra Sverige).

- NU ska vi bada och dricka champagne, säger hon och vi går in i det generösa badrummet där det finns en stor jacuzzi. Jonas tappar upp vatten och han och Mia börjar klä av sig. Jag säger att jag gärna dricker ett glas champagne, men att de får trängas tillsammans i vattnet.

Mia kliver i först. Hon är kort och lite kraftig. Mörkt hår, uppsatt med en enkel knut. Hennes tunga bröst bildar 2 symetriska öar i vattnet. Vattnet sköljer över öarna när Jonas sätter på motorn i jacuzzin. Det ser så roligt ut att börjar skratta. Jonas är lång och vältränad. Han har ljust hår och det märks att han är lite nervös för att jag är med.

Vi börjar prata om hur de vill ha sin massage och först verkar det som att det är Mia som vill vara i centrum och Jonas mer passiv. Han vill gärna lära sig, men han är inte riktigt bekväm med att få massage av en annan kille. Jag frågar om han kan tänka sig att bli masserad av Mia och det kan han förstås. Mia berättar om sin längtan efter att känna sig fången, att bli fasthållen med ömhet.

Mia och Jonas får en stund för sig själva i sovrummet och dubbelsängen medan jag gör i ordning mig. Jag har bett dem att torka varandra torra och varma. När jag kommer in i sovrummet ligger de båda på sidan vända mot varandra och har mysigt.

Jag placerar dem så att Jonas blir sittande med Mia liggande i sitt knä. Mia får en ögonbindel och Jonas får hålla Mias armar upp och kring sin hals. Jag börjar min massage från Mias fötter och arbetar mig uppåt. Mia särar sina ben när jag börjar massera hennes ben och lår. Mias kropp andas tungt och Jonas följer mina händer med sina ögon. Varje rörelse och varje reaktion fångar han upp.

Jag sätter mig mellan Mias ben och för sakta in mitt långfinger i hennes fuktiga yoni som omsluter mitt finger mjukt med ett tydligt begär. Jag känner hennes främre vägg och låter mitt finger röra med små cirkelrörelser. Jag börjar känna hur hon krampar och lägger ett mjukt tryck med min tumme över hennes klitoriskappa. Jag kan nästan känna hur mitt långfinger och tumme rör vid varandra när hon kommer i sin första utlösning.

Jonas håller fast i hennes armar och Mia försöker vrida sig loss. Jag lossar Mia från Jonas och Mia får lägga sig på mage med en kudde under sig. Jag virar morgonrockarnas skärp runt hennes handleder och binder fast henne i sänggavlen. Jag visar Jonas plats och han ställer sig på knä bakom Mia mellan hennes ben. Jag visar honom hur han ska massera Mia över axlar och rygg. Jonas är rejält upphetsad nu och hans kraftiga stånd ligger tungt över hennes stjärt.

Jag placerar mig bakom Jonas och ber honom lägga sig framåt över Mia. Med tumme och pekfinger börjar jag smeka hans rot. Inväntar hans reaktion. Han drar sig inte undan. Jag låter mitt finger röra vid området mellan hans rot och anus. Han ryser till och jag känner hur han trycker sig mot mitt finger. Jag låter mitt finger glida upp mot anus och när jag stimulerar honom ser jag hur han måttar för att komma in i Mia bakifrån. Med den andra handen tar leder jag honom mot hennes yoni och drar hans kön mot hennes i långa rörelser så att han klyver hennes blygdläppar.

Mitt finger har nu letat sig in och jag trycker lätt samtidigt som han kommer in i henne. Jag ser hela penetrationen alldeles nära och det är vansinnigt vackert. Mia tar emot honom och rör sig i takt med hans stötar. De kommer snart in i en snabbare rytm och jag drar mig undan lite.

Efter ett tag löser jag upp Mias knutar runt handlederna och Jonas får sätta sig som han började och Mia gränslar honom med ansiktet mot mig som sitter framför. Mia har nu hela kontrollen och hon höjer och sänker sig över honom och när hon kommer känner jag hennes utlösning mot min hand som samtidigt har smekt henne. Hela hon skälver och jag blir förvånad över hur Jonas nu lyfter upp henne och placerar sig mot hennes stjärt. Hon verkar förstå och jag förstår att det inte är första gången. Jonas tränger in i hennes stjärt och styr nu hennes kropp helt med sina starka armar.

Jag lägger mig mellan hennes ben och låter min mun och tunga följa deras rytm. Hennes yoni är öppen och jag låter min tunga vandra över de yttre och inre områdena och hon gnider hennes klitoris mot mig. Jag slickar honom och känner känner hur spänt det är när han tar henne.

Efteråt pratar vi en stund. Mia är helt slut och ler mest. Jonas berättar hur nervös han varit att ha en kille till i sängen och hur han upplevde känslan av min beröring. Han berättade att han upptäckt en helt ny njutning och att gränsen mellan könen helt suddats ut när han till slut fick komma, när han till slut fick pumpa ut sin säd.

Jag var hemma långt efter midnatt. Natthungern fick sitt på vägen hem och när jag bockat av väckning i mobiltelefonen somnade jag som en… ja som en person som precis fått sin egen njutning tillfredställd. Till max.

2 kommentarer:

Lionesse sa...

Något säger mig att den du skulle spenderat kvällen med är glad att du kunde finna en annan sorts njutning! Varm Kram

Tantraboy sa...

Något säger mig att du hittat din drömprins! Geografiska avstånd är nada mot kärlekens närhet. Våga nu!

Kram kram!