torsdag 24 september 2009

Tantra i papper


Jag fick ett mess idag med bild på en artikel. Rubriken är "Var kan man lära sig tantrasex"?

Sökte efter artikeln på nätet, men tydligen finns det bara i papper. Återkommer om den publicerar på nätet.

Malena Ivarsson verkar förtjust i tantra och skrev redan 2004 en artikel i Aftonbladet om att nå den perfekta orgasmen och jag tycker att den här meningen är ganska rolig.

-Den västerländska sexualiteten har blivit så mycket dunka-dunka. Och så ska det hela sluta med mannens utlösning. Alla skulle må bättre av tantra-sex, säger sexolog Malena Ivarsson.

Jag minns att jag läste ett "fråga/svar" med Malena om onani när jag var tonåring och då gick det så där o slutade med att jag fick ont i flera dagar. Men här måste man ju ändå säga (ja, jag är partisk) att hon är rätt ute.

Läs hela artikeln från 2004´. http://www.aftonbladet.se/wendela/article239419.ab.

0 kommentarer: