fredag 13 februari 2009

Mitt kön mot hennes

När jag la mitt kön mot hennes kände jag en njutning så nära fulländning man kan nå.

I dörren möttes jag av 2 soppåsar och en trave tidningar. Hennes förnamt började på N. Det var så jag hittade rätt dörr. Hon som jag för någon vecka sedan träffade på ett café och åt årets första semla. En semla (eller två) hade jag med mig. Det var överenskommet. De blev aldrig uppätna...

Hon var i stånd med att laga mat. Klockan var halv fyra på em. Jag förstod det inte förrän vi kommit tillbaka efter att ha handlat det som hon glömt. Jag var inte hungrig. Hon förstod att jag inte hade tänkt att äta middag så tidigt och stillade sin egen hunger med en frukt. Därefter följde musik. Musik från en annan världsdel. Hon är från en annan världsdel. Hon frågade mig om jag kunde dansa hennes dans. Nej, men jag kan dansa en annan dans. Visa! Jag visade. Det blev inte så lyckat.

N är inte så ung som hon ser ut. Några år äldre än mig. Men hur ska man förstå det? Kanske på hennes sätt att resonera. Men det är svårt. Hon är en underbar blandning av naivitet, kärlek till det väsentliga och djup på ett attraktivt sätt. Hon är inte så stor. Nätt, men med kvinnliga former. Lite mörk i hyn och ett svart lockigt hår. Hon var min häromdagen. Hela hon. Det blev en underbar upplevelse med ett abrupt slut.

När hon väl kommit in i sin andning och hennes sovrum vant sig vid musiken som letade sig in från hennes stereo i vardagsrummet och de levande ljusen hittat sitt lugna låga, så smekte mina händer hennes kropp från nacke och ner mot fötterna. Hennes kropp blottades bit för bit och den kyla hon känt byttes ut mot värmen av mina händer. Hon var nu helt naken framför mig och jag kände den obeskrivliga känslan av att vara ett med stunden. Med lite olja började jag massera hennes ben och upp mot baksidan av låren.

Hon svarade så direkt på min beröring och när jag lät hennes hud få den blanka lystern av min olja kändes det som jag fick tillåelse att färglägga en redan vacker tavla.

Hennes kön skymtade och de mörka blygdläpparna var symetriskt formade till en vacker svart ros. Jag masserade området mellan ljumskarna och hennes kön och sen vidare upp mot partiet strax under hennes mörka rosett. Hon började andas tyngre och hon rörde sig nästan omärkbart till rytmen av mina smekningar.

Jag la mig mellan hennes särade ben och andades in hennes doft och hon fick ta emot min utandning alldeles tätt. När jag försiktigt la min tungspets mot hennes öppning skälvde hon till och jag började långsamt att smaka på hela hennes yoni med händerna vilande på hennes ryggslut. Hon rörde sig nu tydligare mot mig och hennes våta, underbara kön blev ett med mina läppar. Hon höjde sig så att jag kunde lägga mina armar under henne och och nu nästan stötte hon sig mot mig som om hon gått över gränsen från njutning till ett fokus att nå det absoluta tillståndet. Jag dämpade hennes extas och la handduken över henne och sedan la jag hela min kropp över hennes och bara andades nära hennes nacke. Jag berättade att hon kunde vila ett tag och sen att det var dags att vända på sig.

När hon kom tillbaka från toaletten mötte jag upp henne i dörren in till sovrummet. Hon, ett huvud kortare, naken och leende. Jag la handduken över hennes axlar och drog henne mot mig. Hon la sina armar runt mig och vi stod där och höll om varandra länge.

Jag la mig ovanpå henne när hon lagt sig på rygg. Smekte hennes bröst och kände hjärtslagen. Massgen fortsatte över hela hennes framsida och det kändes igen hur hon ville släppa loss och bara hänge sig till njutningen. Jag gav henne en kyss på kinden och hon vända sitt ansikte mot mig och vi möttes i en underbart hungrig kyss.

Med mitt långfinger i hennes öppning började en erotisk upplevelse för oss båda. Hon var alldeles blöt och jag kände hur hon lät mitt finger komma in allt djupare. Hon var helt underbart trång och jag kände hennes inre framvägg som hårt packad bomull. Med munnen sög jag in hennes känsliga del och började sakta föra mitt finger i små rörelser inuti henne. Hon var nästan i brygga när hon närmade sig sina första vågor.

Vi låg sen tätt och kysstes. Hon smekte mig och jag tog av mig min tröja. Sen mina shorts. Det kändes helt rätt att vara naken med henne och från den punkten var i ett älskande par. Hon ställde sig upp i sänge och på knä lät jag min tunga återigen penetrera henne samtidigt som jag höll hårt om hennes stjärt. Vi föll ihop och jag förundrades hur lätt hon var och så otroligt erotisk i sina rörelser.

När två kroppar vill ha varandra blir de nästan som en kropp. Så kändes det. Jag kände hur min egen upphetsning bytte skepnad och vi smekte varandra, rörde oss mot varandra som om vi älskade, som om vi var älskade.

Jag kände hennes kön mot mitt. Kände konturerna och det våta, varma. Jag ville komma in i henne, men jag ville också precis där stanna tiden. Bara ligga där och känna hennes mjuka rörelser, pulsen som vi delade. Vi fortsatte att tumla runt i hennes säng och hon kom flera gånger över mina fingrar och över min mun. Hennes utlösning var gjorde lakandet mörkt och jag kände hur jag själv började närma mig bristningsgränsen. Jag viskade till henne att jag måste få komma, att jag inte klarade mer - att det nästan gjorde ont. Hon satt på mig och jag kände henne så tätt att jag med en enda liten rörelse hade varit inne i henne. Jag tog hennes höfter och lyfte upp henne så att hon satt grensle över mitt ansikte. Med min tunga virvlande i henne smekte jag mig själv till utlösning och när jag exploderade svävade jag in i ett tillstånd som kändes som att flyga, men min kropp landade tungt bredvid hennes.

Mina ögon mötte hennes. Hon log. Vi kysstes och sen la jag täcket över henne och gick ut på toaletten. Hon slöt ögonen. Jag gjorde dumheten eller jag var ju tvungen att kolla min telefon o såg 3 SMS med samma meddelande "de har panik, du måste komma". Jag förstod direkt att något gått på tog hos en av våra uppdragsgivare och klädde på mig snabbt och gick in och sa att jag måste åka, att det nog inte tar mer än en timme.

Fyra timmar senare ringde jag. Hon var inte arg. Kanske lite kort i tonen. Hon hade precis börjat äta middagen. Hon bjöd in, men jag var nästan hemma och jag kände mig tom i huvudet. Jag bad om ursäkt och önskade att vi snart kunde ses igen. Att hon skulle spara semlan. När jag kom hem stöp jag i sängen och somnade direkt.

Idag kl. 11.34 fick jag ett SMS. "Hej! Jag har sovitsom en gudinna, Kram N". Jag svarade att hon är gudomlig. Imorgon ska jag ringa henne. Jag vill träffa henne igen snart. Kanske i samma ärende, kanske för att älska.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Idag klockan nu är jag klar med inläggen på min blogg. (2 st) Läste du förut var de fortfarande lite under konstruktion. Nu har jag dessutom testat översättarrollen.

Kyss/ñ

Tantraboy sa...

Jag är helt rörd efter att ha läst din blogg. Du skriver som i trans... jag vill länka till ditt inlägg, men gör det inte. Det är ju vår historia, vi är länken. Kram TB

Anonym sa...

Du. Bara så fin. smack/ñ