måndag 1 mars 2010

Äntligen

Så fick jag äntligen träffa henne. Som vi har försökt. Nästan gett upp hoppet. Hon den kaxiga. Hon som aldrig dök upp för ett år sedan. Inte första gången. Inte andra gången. Hon som jag också var tvungen att skjuta upp en gång.

Hon som säger att hon inte är lika vacker som sina systrar.

http://tantraliv.blogspot.com/2009/04/hon-ar-inte-lika-vacker-som-sina.html

Nu äntligen. Jag står vid hissen. Sneglar mot entrén. Vi har bestämt att ses på hotell. Jag har gjort i ordning. Hällt upp ett varmt bad. Tänt levande ljus.

En kvinna tittar mot mitt håll. Hon har med sig en väninna. De närmar sig med blickarna mot mig. Se skrattar. Tittar. Jag tar ett steg mot dem. Säger hennes namn. Får ingen respons. De tittar förbi mig. Går förbi och betraktar en projektorbild bakom mig. Kommentarer och skrattar. Jag vänder mig om. Rodnar. Då ringer det i mobiltelefonen. Det är hon. Jag väntar på att hon ska berätta att hon inte kommer. Men det är stopp i tunnelbanan. Hon är bara försenad.

På plats i hotellobbyn igen. Nu ser jag henne. En vit kappa, blå jeans. Blont hår. Ett leende och den här gången vet jag att det är hon. Hon får en kram. Jag får en kram och vi går mot hissen.

Hon är nog allt det som jag uppfattat att hon är och lite till. Tuff. Livserfarenhet. Kvinnlig. Hon har varit där. Hon har varit med. Ramlat ner. Tagit sig upp. Behållit sitt jag, sin självkänsla. Och varför inte? Hon är en fantastisk kvinna. Mer tjej än sin ålder och mer eftertanke än sitt yttre.

Vi beställer upp vin. Hon badar. Får en morgonrock och vi pratar. Tar vid där vi tidigare använt mail och telefon. Det känns helt okonstlat. Jag tycker om henne.

När hon ligger framför mig helt naken känner jag en lycka som var länge sedan jag kände. Jag vet att vi kommer att kunna ge varandra tillfredställelse och njutning.

Jag låter mina händer vandra försiktig över hennes rygg. Känner in hennes andning. Smeker henne över hennes tatueringar. Går nästan in i trance själv. Hinner tänka att jag vill att tiden ska stå still. Mellan beröringarna kryper jag upp och lägger mig tätt över henne. Andas med henne och känner hur våra kroppar blir som en.

Fascineras över hennes mage. Låter mina händer cirkla över magen, upp mot hennes bröst och ner mot det välvda. Smeker hennes ben och lår. Låter händerna vika av där hennes behåring möter.

Vi håller andningen igenom all beröring. Hon tappar den först när jag försiktigt lägger mitt finger mot hennes öppning. Jag hör hennes röst som långt bort i en tunnel. Känner hur hon kramar mitt finger och jag böjer mig fram och låter mina läppar nudda hennes vingar som alldeles fuktiga nu har delat sig.

Tillsammans bygger vi upp och tillsammans tar vi emot vågorna. Vi kramar varandra. Hårt. Och igen.

När hon lämnar mig får jag en puss. Tar emot den. ”- Det här blir en rolig vår”, säger hon. Vi kramas och jag tittar efter henne när hon går mot hissen.

Jag lägger mig i sängen och andas in hennes dofter. Tittar i taket och tänker på precis ingenting. Bara njuter av det underbara mötet. Får ett SMS. ”Puss i nacken”. Skrattar för mig själv. Precis som innan. Innan vi äntligen fick träffas.

Tack!

0 kommentarer: