tisdag 28 april 2009

Hon är inte lika vacker som sina systrar...

Jag vet inte hur hennes systrar ser ut. Jag vet inte ens hur hon ser ut. Hon har svikit mig 2 gånger. Hon pratar mest om sig själv. Hon säger att hon är tjock.

... MEN hon är den tjej som jag längtar efter att få träffa. Inte bara för det intima, för lusten. Framförallt för att hennes person intresserar mig.

Det bestämde jag när jag pratade med henne för ett par veckor sedan. I flera timmar.

Vi kommer att fungera ihop. Jag är säker.

Idag var jag tvungen att boka av vår kväll. Det finns saker som går före även för en kille som mig. Men lik förbaskat känns det tråkigt. Hon sms:ar att hon inte lämnar mig. Jag läser det en gång till och känner att hon menar det.

Jag menar det.

TB

5 kommentarer:

Anonym sa...

*ler*

ouuuups, är jag sååå ego?? jisus, jag får ändra på mig......

Men du, tänk på mig när du åker till jobbet imorgon, jag finns tvärsöver bron......

Kramar massor....

C

Anonym sa...

Tvärsöver bron...
På kungsholmens södra sida? :-)

Anonym sa...

Kungliga Djurgården min vän!!

Yours Truly sa...

Det är lite som att hitta hem - att komma till din blogg. Jag älskar den!

Yours Truly sa...

Okej, jag vet att jag redan lämnat en kommentar, men nu har jag läst mycket i den här bloggen och det känns som om jag blivit frälst. Jag måste få uppleva det du beskriver!!