torsdag 6 augusti 2009

Som om hela kroppen skrattar

Vi bloggare har koll på varandra :-)! Igår skrev jag här på bloggen att jag skulle fråga henne om hon inte ville skriva sin egen berättelse. Idag kom det ett mail. Hennes berättelse.


Jag vill gärna tro att jag inte är svartsjuk, ändå tänker jag på det innan jag träffar honom; att man liksom vill vara speciell, och inte bara en i ledet. Att jag ville träffa honom var självklart från ögonblicket då jag hittade till hans blogg, det här var min grej liksom. Det är också min grej att vara orädd, att vilja prova på nya saker. Kanske lite extra när det kommer till njutning. Jag tackar inte nej till en kaka till, och jag avstår inte från tantramassage bara för att han som erbjuder det eventuellt är psykopat. Fast jag var faktiskt inte orolig för just det; att han skulle vara psykopat. För att hans röst på telefon är fantastisk, för att han hänger med i alla mina tankespår, skrattar på rätt ställen och utstrålar medmänsklig kärlek. Och eftersom jag inte var rädd tog jag med honom till öde ö, och sen till mitt hem.

Först kändes det lite märkligt att möta honom. Att känna någon, men inte känna igen honom. När han sen satt där i min soffa med min hund i famnen och tyckte att mina kakor var goda och att mitt te smakade bra, då kändes allt mest av allt självklart. Som om vi suttit just så här tusentals gånger och pratat om allt mellan himmel och jord. Han är lätt att tycka om, lätt att ha att göra med. Kanske lite för lätt, så att jag undrar vad det är med en person som så gärna vill behaga. Å andra sidan är han vaken och underhållande, så jag tänkte inte så mycket på det just då, utan först efteråt. A pleaser. Så mycket pleaser att han åker många mil, för att få mig och några till att rysa av välbehag under sin beröring.

Jag är också en pleaser. Kanske inte lika uppenbart, för han är nog mycket artigare än jag, men i alla fall. Jag får folk att må väl i mitt sällskap, jag bakar kakor till dem och jag tror faktiskt att jag är världsbäst på avsugningar. Kanske var det därför som jag uppskattade mötet så mycket, för att jag, för ovanlighetens skull, tänkte bara på mig själv.

Sexuellt sett vet jag vem jag är; jag är en person som utan problem får mellan tre och fyra orgasmer, nästan oavsett vem jag ligger med. Jag har nämligen upptäckt att orgasmen sitter i mitt huvud. Jag har upplevt utomjordiskt skön sex många gånger. Därför var mina förväntningar inte så uppskruvade; jag har det ofta väldigt skönt. Däremot såg jag fram emot att bli kåt. Riktigt galet kåt. Jag blir nämligen det som allra mest, när någon tvingar mig att vänta på det jag vill ha, när någon retas så att jag tror att jag aldrig kommer att få det.

När hans beröring så började så var det mest skönt på ett avslappnande lite mysigt sätt. Han hade kunnat hålla på bara med det i timmar och jag hade varit nöjd. Det var först när smekningarna på insidan av låret blev allt mer närgångna som upphetsningen tog fart, och det med besked. Plötsligt vred jag mig under hans beröringar, för att han skulle röra mig ’just där’. Han undvek dock ’just där’ plågsamt länge, fastän jag rörde på mig så att det skulle vara oundvikligt. Och när jag nästan exploderar och liksom vill skrika att ’för helvete smek mig ’där’ nu!’, då har beröringarna hamnat på min rumpa och vid varje tag nuddar ett finger min stjärt. Jag är nu galen av kåthet. Jag vet inte riktigt vad han gör och var han pillar, och jag behöver inte veta, bara han inte slutar.

Efter en evighet tar vi paus, dricker vatten, hämtar andan. Han ber mig att ligga på rygg nu. Han smeker mina bröst. Jag kan få orgasmer av att bli smekt på brösten, men få män har tålamod att upptäcka det. Den här mannen har tålamodet. Han uppehåller sig vid mina bröst en evighet, men han har liksom väckt ett hungrigt djur i mitt underliv och det är fortfarande det jag är besatt av; ta mig ’där’! Så småningom kommer han dit, smeker mig, slickar mig, jag vet än en gång faktiskt inte vad han gör.


Jag vet att jag fram tills nu ville överraskas, se vad han tänkte göra med mig, men sen liknar det mer ett vanligt samlag där jag säger till vad jag vill ha. Och nu får jag precis vad jag vill ha. Och jag tror att den slutliga orgasmen är den fjärde (who’s counting?) och det är också den starkaste. En sån som känns i hela kroppen, ut i armar och ben, faktiskt ända ut i tårna.

Och efteråt knuffar jag nästan undan honom och vänder över på sidan med ryggen mot honom, jag är färdig nu liksom. Han kryper upp bakom, ligger och håller om mig och pussar mig i nacken. Han säger att jag har en fantastisk nacke, att han lika gärna kunde ha ägnat sig bara åt den. Jag kramar hans hand. Jag är kvar i min egen ego-värld och ligger och fnissar för mig själv. Orgasm-pirret dröjer sig kvar i mina armar och ben som det liksom lite rycker i.

Som om hela kroppen skrattar.

Jag trodde innan vårt möte att jag skulle få svårt att hålla händerna i styr. Jag har inte helt fattat det där, att han hetsar upp människor, men inte vill ligga med dem. Jag trodde att jag skulle bli oförskämt närgången och tigga och be att han skulle ligga med mig. Så var det inte alls. Jag tänkte bara på mig hela akten igenom.

Ganska utmattad lämnar jag honom efter en dusch. Klockan är mitt i natten och jag är ensam på gatorna när jag kör hem. Ensam och upprymd. Jag lägger mig för att sova bredvid mannen jag älskar, men har svårt att somna. Han frågar vad jag har gjort. Träffat en vän. Har jag haft sex? Nej.


När jag vaknar är jag fortsatt upprymd, och upphetsad. När vi älskar frågar han vad jag gjorde kvällen innan som gjort mig sån här. Jag skrattar bara. Efter samlaget frågar han igen. Nej, säger jag igen, jag har inte haft sex. Jag fick tantramassage. Jaha, säger han.

Tack M! Varma kramar till dig och hunden :-)

TB

7 kommentarer:

Kimmi sa...

Å Kimmi hon bara ler och myser med er båda!
Kram på er!

Bengt sa...

Det var en bra och inspirerande berättelse.

Flizan sa...

Underbart inlägg!

Nettish sa...

Och jag kan bara instämma med föregående talare.. =)

Tantraboy sa...

Tack alla och tack för din berättelse!

QueenRome sa...

underbart inlägg

Lionesse sa...

Lovely! ;-)