torsdag 13 augusti 2009

Jag är så lycklig


Tantra handlar om balans. Att inte ramla ner från den bommen på gymnastiken handlar om balans. Att inte såra, men ändå råda - handlar också om balans.

Just nu känner jag balans i mitt liv. Det känns i hela kroppen och långt in i själen. Det handlar om min balans mellan att vara den jag berättar om här och mitt "vanliga liv". Det som fått mig att känna mig så lycklig är alla de spontana mail som kommit den senaste tiden. Mail med uppmuntran, frågor och också om att mötas.

Jag känner att jag verkligen kan göra gott, att det finns en plats för mig. Njutning är något som berör och som det inte finns något ont i. Det får inte vara så.
Alla har rätt till sin egen njutning. Hitta den, värna om den och utveckla den!

Det som tidigare ofta varit strikt den ena sidan eller den andra sidan i mitt liv har nu mötts och jag känner att det går att förena, det behöver inte försvaras. Det kan faktiskt vara så.

Tack alla ni som läser min blogg då o då och skriver så fina kommentarer och tack alla som hör av sig. Jag är oerhört glad för alla nya vänner.

Kram kram,

TB

5 kommentarer:

Nettish sa...

Underbart att höra! Och tack själv för det du delar med dig av... =)

Lionesse sa...

Mm... delar din glädje! Värmer mig! Du är värd allting! Kram på dig vännen!

QueenRome sa...

Kul att du får vara lycklig men tänk på dom som du sårar på vägen.

Flizan sa...

Du varma tillåtande underbara männiksa.
Stort tack för att du finns och att du delar med dig av det du kan och känner.
Modig är du.Generös är du......
Kraaaaaaaaaam

Anonym sa...

......bara sug åt dig av allt positivt ,
för det ÄR ju DU :-)
Underbart att vara i ~flow~
Kram dit*
//S.