måndag 6 juli 2009

En lejoninna värd att läsa

Min egen lejoninna i bloggosfären. Hon är fantastisk och min vän. Idag fick vi tala med varandra. Det både kändes och var länge sen. Vi konstaterade att vi inte ska vara så "nätiga" utan faktiskt börja ringa varandra oftare.

Om du vill följa en bra blogg som beskriver världen "beyond" nätdejting och många roliga och vackra reflektioner av en underbar tjej. Läs då http://lioness-e.blogspot.com/.

Kram på dig och kram på er alla!

PS. Vilka gudar ni än tillbedjer... be om lite sol imorgon! DS.

3 kommentarer:

MissLust n' Desire sa...

Hon skriver jättebra - och intressant! (Hittade förövrigt hit via hennes sida.) :)

Har lite ärenden nu, men sen ska jag kika runt här hos dig. Tror inte jag varit här tidigare..?

På återseende! :)
Ha en bra dag!

PS. Ber om sol för hela veckan - minst. :)

Lionesse sa...

Fina Du! Tack! Varm kram

Kimmi sa...

Lionesse är 100% en av mina favoritbloggar!