lördag 14 mars 2009

Vi delade våra lustar, sen åkte hon hem

Det här blir en berättelse i två delar, där min upplevelse på min resa gick från min lust till hennes lust. När vi båda levt ut vår lust, blev det morgon och jag var kvar i hennes rum, ensam. Hon hade åkt hem. Hem till sitt land.


Diskussionen kring middagsbordet var intensiv. Hon drev den inte, men hon var absolut med. Jag var lite tillbakadragen och ägnade värdinnan min uppmärksamhet. En trevlig konversation, gränslandet till det kulturella. Hon såg på mig från andra sidan bordet. Med glada ögon. Det cendréfärgade, långa håret var uppsatt med ett diadem.

Pausen mellan varmrätt och efterrätt. Vi möttes på balkongen. Hon bjöd mig en cigarett. Jag tog den. "- Vad tycker du om samtalsämnet vid bordet, frågade hon". Jag svarade att jag inte ville gå i polimik, men att jag naturligtvis hade en åsikt. Hon tittade mig i ögonen och sa att hon trodde att vi delade åsikt.


Efter middagen drog vi oss undan. Fastnade i en egen diskussion, drack vin. Solnedgången lyste röd över bergstopparna och jag gav henne min jacka som skydd för nattkylan. "- Kom med mig, sa hon plötsligt".

Hennes rum var större än mitt. Inrett i samma stil som övriga huset. Modernt, men ändå med typisk medelhavsstil. Vi hällde upp mer vin. Hon satte på datorn och soulen fyllde rummet. "-Vad tänder du på, frågade hon". Jag granskade henne. Hon rörde inte en min. Inte någon ansats att utveckla sin raka fråga. Jag svarade henne att jag tänder på att ge njutning.

Hon berättade för mig att hon är dominant. Att hon är bisexuell och att hon inte haft sex på flera veckor. Jag skrattar och säger att det var otur att just vi hamnat i samma rum. Vi skrattar åt missmatchningen och dricker mer vin. Jag skojar vidare och säger att vi kanske kan underkasta oss varandras lust och turas om. Hon skojar tillbaka med att hon antagligen skulle göra mig så illa att jag skulle tappa lusten totalt om hon fick börja.

Det blev jag som började.

Hennes fylliga kropp låg nu framför mig på sängen. Jag gick på upptäcktsfärd med mina händer och det kändes att hon började slappna av. Hur gammal kunde hon vara? Över 20 absolut, men inte över 30. Hennes exklusiva underkläder låg på golvet och hon hade inte tvekat en sekund när hon tog av dem. Hon hade stått en kort stund framför mig. Naken. Tagit min hand och lagt den på sitt runda bröst. Jag hade böjt mig fram och viskat "- Nu vill jag att du lägger dig på magen i sängen". Hon hade tittat på mig, blinkat och lydigt lagt sig.

När jag smekte hennes lår och andades in hennes dofter kände jag mig nästan berusad. Vinet hade säkert gjort sitt, men det var hennes doft av dyr parfym, blandad med upphetsning som fick det att snurra i huvudet. Jag särade försiktigt på hennes skinkor och lät mitt finger vandra långsamt och lätt från hennes helrakade venusberg, längs med skåran och över rosetten. Hon skälvde till.

Forts. följer.

TB

1 kommentarer:

Anonym sa...

skriv då! haha :)