tisdag 25 november 2008

Snön kom ivägen...


Ledsen att bloggen inte uppdaterats på ett par dagar. Snön kom liksom ivägen. Först blev jag sugen på att åka pulka och det var lika roligt som jag mindes det. Sen har ju inte snön smält bort vilket gett flera tillfällen till pulkåkning...

Förutom pulka har jag gått in i någon slags jobb-trauma... ska precis nu åka iväg på resa. Hoppas att nästa år, på andra sidan bron - har flera lediga dagar. Det ska jag önska mig i julklapp!

Jag lovar att jobba ikapp de närmaste dagarna.

Så länge - berätta om hur du ska fira julen här till höger!

Varma kramar i vinterlandskapet,

TB

1 kommentarer:

Lionesse sa...

Du.. du vet väl att man måste vara snäll för att tomten ska komma med det man önskar! ;-) Fast.. om han frågar mig, så lovar jag att säga att så är det.. Snäll är han!!
Kram L