söndag 30 november 2008

Inspiration


Läste idag Alice i underlandets blogg http://alice-underlandet.blogspot.com/. Hon verkar ha fått tillbaka inspirationen och hennes inlägg nästan ryker...

Det har varit sisådär med min egen inspiration de senaste veckorna och för att vara ärlig - alldeles för mycket jobb. Men Alice inlägg inspirerar och jag har tagit kontakt med min läromästarinna. Hon som fick mig att upptäcka hur min egen lust är andras njutning. Läs inlägget http://tantraliv.blogspot.com/2008/08/mndagen-den-25-aug-s-fddes-tantraboy.html

Hon har lovat mig plats nu i veckan och jag har tagit ledigt i 2 dagar för att bara få tid för mig själv.

Om det känns rätt kommer jag att rapportera från "kursgården", om inte så lovar jag en resumé. OCH när jag är tillbaka hoppas jag att jag återfått energin att ge njutning och inspirationen att utveckla min tantramassage.

Kanske för dig?

Varma kramar,

TB

1 kommentarer:

Lionesse sa...

Mm.. bra att du tänker på dig själv också! Det ger en härlig frid i själen! Unnar dig det vännen!

Kram