tisdag 11 november 2008

Han gick över gränsen... - Visst gjorde han?

Den här berättelsen är flera veckor gammal, men jag har våndats över om och hur jag ska skriva den. Jag har fått godkännande att skriva den, men min tvekan har varit stor. Det här mötet är så udda och på flera sätt något jag inte kan stå för. Men jag har ändå kommit fram till att skriva om mötet. Kanske för att jag var där och får stå för det. Framförallt för att någon som läser detta ändå på något sätt kan förstå hur mannen jag skriver om fungerar och varför.

Jag visste när jag knackade på dörren till villan i västerort att mannen var dominant och kvinnan undergiven. Det i sig är inget konstigt. Många har en läggning åt ena eller andra hållet och rollerna ger dem en kick i sexlivet.

Vi hade pratat om att jag skulle ge kvinnan massage och mannen ville sen att jag skulle gå. Han ville se henne njuta och sen ville de vara för sig själva.

Kvinnan som stod snett bakom mannen som öppnade dörren hade ett utryckslöst ansikte, men inte på något sätt avvisande. Hon såg nog egentligen blyg ut. Mannen däremot hälsade välkommen med ett leende och gav mig en stark hand att skaka. Vi satt ett tag i deras kök och jag fick nybryggt kaffe och hemlagade scones med goda marmelader. Allt bra so far.

Mannen var den som pratade mest och ibland riktade han en fråga till henne. Hon svarade kort och utan att egentligen tycka något. Pratade liksom i tredje person. Jag kände instinktivt att det var något som tryckte henne så jag ställde frågan rakt ut. "- Är du säker på att du vill det här?".

Hon svarade nickande att hon ville, men att hon var nervös. Jag tittade henne i ögonen och hon vek inte ned dem. Mannen som faktiskt inte avbrutit den korta dialogen gick fram till henne och la armarna om henne. "- Ylva är nog lite nervös, hon har aldrig låtit någon annan man röra vid henne". Och så la han till med ett skratt: "- Åtminstone inte sedan jag blev hennes herre".

Nu gör jag ett hopp. Massagen är över och jag hade gett henne en nästan 2 timmar lång massage. Hon hade haft svårt att gå in i sig själv från början, men mot slutet var hon totalt avslappnad och jag la märke till att hon tyckte om de mjuka smekningarna jag gav henne över axlar, skuldror och nacke. Det var från början sagt att hon inte ville ha någon yoni-massage och så blev det heller inte. Hennes små bröst svarade dock direkt vid beröring och det helt rakade könet visade hennes fukt när hon med särade ben tog emot massagen av lår och venusberg.

Mannen hade hela tiden suttit i en stol ett par meter från sängen. Han var fullt påklädd och gjorde ingen ansats att vare sig vilja vara med eller kommentera något under massagen.

När massagen så var över reste han sig. Han gick fram till mig och gav mig ett kraftigt handslag, en ryggdunk och så sa han att det var underbart att se på.

Jag bad om att få ta en dusch och blev visad till ett av husets badrum en trappa ned. Jag tog en lång dusch och klädde sedan på mig. När jag kom ut från duschrummet såg jag mig omkring. Det fanns styrketräningsmaskiner lite överallt. En del såg nya ut och andra såg nästan trasiga ut. Golvet var inte beklätt med vare sig mattor eller någon form av laminat, bara ren betong och några små gummirutor.

På ovanvåningen tvekade jag om jag bara skulle ta ytterdörren ut. Vi hade ju på sätt o vis sagt adjö. Men jag bestämde mig för att åtminstone vinka hej då och gick tillbaka till sovrummet. På vägen dit passerade jag ett annat rum och förstod på rösterna från rummet att de befann sig där.

När jag öppnade dörren som stod på glänt möttes jag av det jag aldrig ska glömma och anledningen till att jag tvekat att skriva om det här mötet. Ni som är känsliga bör sluta läsa här...

Ylva tittade på mig med samma tomma blick. Det fanns dock en stor skillnad. Hon tittade på mig upp och ner. Ansiktet utom ögon och munnen var också täckt av en mask i svart läder.

Med läderband kring sina anklar hängde hon från taket i kedjor. Fortfarande helt naken. Naken var också mannen som stod med ryggen mot mig.

Jag frös fast i dörröppningen. Min mun som en hundradels sekund senare hade sagt "Hej då" var öppen, men orden kom aldrig ut. Under de kanske 2-3 minuterna som jag stod där såg jag hur mannen strök Ylva med en diskborste längs benen och hur han sen borstade hennes kön med borsten. Rummet var helt ljust och de rivmärkena som borsten rivit upp på benen och kring hennes kön lyste röda.

En kort sekund tänkte jag springa därifrån och ringa polisen så fort jag var på tryggt avstånd. Men istället backade jag ut från rummet och gick så ljudlöst jag kunde mot dörren.

I bilen på väg därifrån samlade jag tankarna. Skadade han henne? Var hon med på det? Visste han om att jag såg dem. Hon måste ju ha sett mig... hon tittade ju rakt på mig. Var det bara deras gemensamma lek. De kanske var helt normala annars. Han kanske t o m jobbade som vad vet jag... förkolelärare och hon kanske som fångvaktare. F-n, allt är inte som det ser ut som... jag bestämde mig för att hon var med på det, att han egentligen inte var våldsam och att de antagligen båda njöt av det.

Vad tror du?

TB

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va svårt! Förstår din tvekan och dina funderingar! Men jag förstår att du gick. De var ju upplagt så och du hade ju förberett dig på deras olika roller. Annorlunda hade det säkert varit om man skulle snubbla över något sådant utan att vara förberedd. Då hade man kanske sagt något åtminstone och försökt avläsa i deras reaktioner hurvida någon fara förelåg. Men samtidigt, jag är inte så insatt i b/s o annat men de lockar mig lite och jag såg en superbra film "The secretary" (tror jag) Om en sekreterare som skär sig själv och om hennes arbetsgivare. De smyger sig närmare varann och arbetsgivaren känner på sig hennes problematik. De fantastiska och det som fascinerade mig var att de tillslut finner varann genom b/s roller och dessa roller och rollspel hjälper sekreteraren att sluta med sitt självskadebeteende. Filmen väcker tankar om just var gränserna går och tar upp något som känns väldigt tabu. Tillbaka till mannen o kvinnan i din historia. Om kvinnan på något sätt är utsatt för övergrepp så kommer vi inte ifrån att ansvaret ändå ligger på henne själv att ta sig ut. Eller larma på något sätt. Det är ju samma med misshandlade kvinnor, någon liten kraft att ta sig där ifrån måste finnas. Annars kan man ju bara försöka vara fördomsfri och empatisk och försöka förstå att vi alla har många olika erfarenheter som påverkar våra behov o lustar.
//somVenus

Tantraboy sa...

somVenus!

Tack för din insiktsfulla kommentar. Det är inte alltid så svart eller vitt - så jag hoppas verkligen att fler vill ge sin syn.

Varma kramar,
TB

Anonym sa...

Heej!

Vi kommer att träffas snart.. o jag läser lite vad du skriver, blir som jag mejla oehört berörd av dina fina berättelser..

Men detta är jag säker på..
Du är oerhört känslig och lyhörd!
Du skriver att hennes blick är tom.. Kan aldrig tänka mig, även om jag inte har den erfarenheten.. Att hon är med på detta... Då borde du hört och sett hennes njutning.. även om du inte förstår den.. du hade om nån, vetat att det är på bägges villkor..
Såå, plågsamt för henne att få känna hur det borde va.. (och det var väl det han visste)
Hoppas bara det blev en väckarklocka för henne om hur det borde vara..
En tom blick, betyder bara en sak... en flykt undan ett helvete, ett psykiskt försvar att överleva en gång till...