söndag 9 november 2008

Forts. Snövit på knä


Det är fjärde gången jag träffar Snövit. Eller är det fler...? Ni kan hur som helst läsa om tidigare möten med denna vackra kvinna, inte helt utan likheter med sitt nic. Den här dagen var hennes vardagspussel i kaos.
Men när vi äntligen började med massagen slappnade hon av och gick in i sig själv. Hon är duktig på det. Utan olja lät jag mina händer smeka henne över hela hennes baksida. Jag ställde mig bakom henne på knä. Tätt mot henne och andades i takt.
Sen masserade jag hennes ben, från vaderna och upp mot låren. Likadant med båda benen. Upp över skinkorna och mjukt mot ryggslutet. Den här gången vände jag aldrig på Snövit. Hon förblev halvliggande på kudden under sina höfter. Hennes kön syntes tydligt mellan benen som var lätt särade. På något sätt såg hon väldigt utelämnad ut. Men hon andades lugnt och jag påbörjade yonimassagen, helt och hållet bakifrån.
Med höger hand masserade jag de yttre blygdläpparna, sakta och mjukt. Den andra handen lät jag vila på Snövits ryggslut. Jag kände hur våt hon var och lät ett finger försiktigt vika undan den inre rosen och snudda vid insidan av de fina bladen. Med mjuka läppar kysste jag hennes ryggslut och ner mot området där delningen börjar och med min tungspets lät jag henne veta att hon också skulle få massge och beröring av sin stjärt. Hennes kropp svarade direkt på beröringen.
Med tumme och pekfinger fortsatte jag massagen av hennes yoni och lät tummen långfingret göra små utflykter ner för att hämta hennes kärleksdryck som flödade ymnigt. När jag la pekfingret över hennes klitoris och lät finger och klitoris glida mot varandra i takt med rytmen av min tunga som penetrerade hennes bakre ros så kom hon i sin första orgasm. Jag kände de varma strålarna mot min hand och kände den inre tillfredställelsen som är så svår att förklara.
Fortfarande nästan knästående fortsatte jag massagen och nu mer fokuserat på penetrering och direkt stimulans. Snövits rakade kön glänste till i skenet av stearinljusen varje gång våra kroppar skiljde sig åt i den långsamma takt vi båda var inne i. Jag lät den andra handens långfinger sakta sjunka in i hennes stjärt och satt nu på huk med hela Snövits kön i höjd med mitt ansikte. Med mjuka tungrörelser masserade jag varje millimeter av hennes yoni och lät tungan emellanåt leta sig in mellan bladen.
När jag lätt 2 fingrar i allt snabbare takt glida ut och in i henne samtidigt som jag återigen lät tungan vila mot hennes bakre så kom Snövit i en ny orgasm som fick hela hennes kropp att spänna sig i en välvd båge. Jag fortsatte under orgasmen och det tog flera minuter innan den klingat ut.
Försiktigt la jag mig över Snövit och masserade hennes underarmar och lät våra kroppar ta del av värmen och energin mellan oss.
Det hade varit mer intensivt än tidigare möten. Vi höll nog på i knappt en timme mot vanliga 2-3 timmar. Kanske var Snövit mer fokuserad på att få sin orgasm för att hon ville det. Kanske kände jag en egen upphetsning som ville i mål. Jag vet inte. Men det kändes på intet sätt fel. Tvärtom som jag skrivit tidigare. Tantra blir så mycket mer avslappnat och skönt när man fått lära känna varandra. När man känner en varm ömsesidig respekt och helt kan gå in i sin egen njutning. Och visst. Visst kan man som jag och Snövit unna sig en "snabbis". Vi var ju tillsammans i över 3 timmar totalt och hade väldigt trevligt när vi bara låg och pratade.
Som vanligt stannade Snövit i sin säng. Nästan slumrande. Avslappnad och redo för nya tag i vardagspusslet.
The end,
TB

2 kommentarer:

Lionesse sa...

Du... läs nu så får vi se om det är lite mer "action" ;-)

Kram Lionesse

Lionesse sa...

ler.... bara ler*

Som sagt, det finns ju en del i minnenas skafferi.. Tänk då när det börjar snöa! Vad som kan komma fram sen.. ;-)

Kram L