söndag 7 september 2008

Söndagen den 7 sept: Det som surrar...



Ooh, I met him wandering through the zoo


I had plans, I always do


With some little guy, 'bout three foot four


Even though it just ain't wise


I've done it lots before


Never thought he'd cry out, that I'm gay


But they found out anyway


Yeah he told them I



Lured him with some grape wine


Not much longer 'till my jail time


Yeah I lured him with some grape wine



Well, denna Marvin... och hans vindruvor. Jag tänkte kasta in en liten vedklabbe i en brasa jag egentligen inte vet pyr. Jag tänkte säga att:


"- Alla människor är bisexuella. De vet bara inte om det."


Punkt och slut på debattinlägget. Reagera nu då!

Jag tror att alla pojkar, flickor, tjejer, killar, kvinnor, män någon gång har eller kommer att känna en åtrå till någon av samma kön. En del kommer att göra det flera gånger, andra färre. Men ingen kommer att dra sin sista sucka utan att känna hur det "surrar" i kroppen.

Låt det surra, låt åtrån ta tag i dig. Förvånas, men förfäras inte. Ta chansen eller gör det inte. Det är inte min poäng. Alla behöver inte prova. Men när det surrar till, då ska du veta att det bara är biet i dig.



Kommentera gärna, ge mig medhåll eller argumentera emot. Surra på!


Söndagsinlägg från TB - Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen nu tror jag du svamlar... Självklart finns det dom som bär på en massa känslor inombords, som dom kanske väljer att aldrig leva ut. Men så finns det dom som känner till sina surr mycket bra.
Jag tex har provat... men det fanns inget surr innan, under eller efter... det va bara en grej som skulle testas. Men så vet jag det nu också att jag INTE är bi :)
Däremot finns det massa annat som jag surrar för :)

Tantraboy sa...

Haha, du kan inte referera till dig själv! Du saknar ju helt motsvarighet.
Däremot kan ju bi-metaforen funka... du är ju drottningen i bikupan. Alla drönares våta dröm.
Tack för inlägget!
TB