söndag 7 september 2008

Lördagen den 6 sept: Affärskvinnan i dubbel njutning

Här kommer en berättelse som hände för inte så länge sen. Om jag gissar rätt är affärskvinnan på brunch just nu. Hon brukar ta med sina älskare på det om det är söndag. Affärskvinnan kan du också läsa om i mitt tidigare inlägg http://tantraliv.blogspot.com/2008/08/natten-mellan-lrdag-och-sndag-3-4-aug.html.

Jag parkerade bilen farligt nära ett övergångsställe. Hela gatan är belamrad med bilar så som det brukar vara i innerstaden. I hörnan står ett par ungdomar och skrattar. De har gått ut från krogen för att röka. Klockan är nästan midnatt.

När jag ringer på dörren öppnar Affärskvinnan med ett lakan omkring sig. Hon ser harmonisk ut, rufsig i håret... leende. Jag får en kyss och går in i lägenheten. I hennes sovrum ligger en kille i 40-årsåldern. Jag går fram och hälsar. Räcker fram handen. Ett fast grepp. Affärskvinnan och killen som vi kan kalla för Kalle ligger och tittar på varandras Facebook sidor. Detta Facebook... t o m med inne i sängkammaren...

Vi pratar ett tag innan jag sätter igång med massagen. Jag förstår att de har älskat med varandra och säkert haft det skönt. Kalle undrar om han får stanna kvar. Självklart ropar Affärskvinnan och jag, nästan i munnen på varandra. Vi båda vet ju att hon älskar att vara med fler killar samtidigt.

Affärskvinnan lägger sig på rygg som hon brukar göra och jag ber henne vända på sig (som jag brukar göra). Jag lägger ett lakan över henne och börjar med benen, vaderna och fötterna. Affärskvinnan känns stel och hon stönar till när jag trycker lite extra strax under knävecket. Jag tänker att hon säkert springer omkring på höga klackar dagarna i ända... Jag masserar ut den del där hon har ont och fortsätter sedan upp mot låren och stjärten.

Kalle ligger bredvid Affärskvinnan och de har börjat kyssas. Affärskvinnan slappnar av mer och mer och andas lugnt med djupa andetag. Jag närmar mig nu området kring hennes insida av låren. Jag tar god tid på mig och masserar med mjuka rörelser från grenen och nedåt, upp igen och nära, nära. Affärskvinnans andning blir tydligare, hon är i gränslandet mellan det vakna och John Blund världen.

Jag viker upp lakanet över hennes stjärt. Hon ligger brett med benen och jag ser hennes lite bakmusade och helrakade kön. Nu koncentrerar jag mig på hennes stjärt som är mjuk och len. Jag masserar i cirklar över varje skinka och ner mot stjärtskåran, insidan av låret och så upp igen. Med båda händerna utåtvända smeker jag hennes lår och drar sakta händerna upp mot hennes kön och anus. Jag känner hennes fuktiga hud och hur hennes "yoni" öppnar sig mot mina fingrar.

Kalle har du satt sig bredvid Affärskvinnan som nu slickar och suger på hans kuk. Jag vet att hon älskar det här. Älskar att bli ompysslad som hon säger. Läs hennes egen kommentar som jag fick på MSN efteråt:

"...kände verkligen som om jag var ert allt... ni tog mig till ett ställe där jag tappade kontrollen helt under en stund..."

Det summerar ganska bra vad Tantra är. Att våga slappna av, gå in i sig själv och bara ge sig hän åt sin egen njutning. Släppa på all den kontroll som vi reflexmässigt alltid försöker ha. Bara, bara njuta.

Jag vek upp hennes vackra yttre blygdläppar, masserade dem på insidan, mjukt med tummarna och ned mot öppningen och området mot anus. Hennes ros blommade och öppnade sig och kappan över klitoris var svullen och blank.

Min tunga letade sig in mellan hennes inre blomma och jag sög in hennes klitoris och lät den möta min tungspets. Affärskvinnan älskar att bli slickad och hennes stön gurglade fram genom munnen som var fylld med Kalles kuk. Jag såg Kalle smeka hennes bröst samtidigt som jag förde in 2 fingarar djupt och upp mot hennes G-punkt. Hon svarade direkt och hennes underkropp spändes uppåt. Med mjuk massage varvat med min tunga gav jag hennes nu direkt klitorismassage och förde samtidigt in ett finger i hennes stjärt. Fingret gled mjukt in och hon rörde sig nästan omärkbart mot min hand.

Jag visade Kalle att ta min plats. Jag gav Affärskvinnan en kyss och höll sedan hennes hand medan Kalle slickade henne länge och passionerat.

Affärskvinnan vill bli knullad (även om hon inte säger just ordet...) efter att ha blivit "ompysslad" och där går ju min gräns. Kalle verkade vara en reko kille som satte hennes njutning i första rummet. Det var dags att åka hemåt.

Vi hade öppnat balkongdörren eftersom det blev kokande varmt i sovrummet. Kanske fick Affärskvinnans grannar höra deras njutning. Ungdomarna nere vid hörnet hade gått hem när jag åkte, men ett par våningar upp fortsatte njutningarna. Säkert en lång stund.

Alla ni karriärskvinnor som stressar och kämpar för att hålla kontrollen. Släpp den ibland, kliv ur de högklackade och lev ut era sexuella fantasier.

... och det gäller väl i och för sig alla:-), inklusive undertecknad.

Kram TB

0 kommentarer: