söndag 28 september 2008

Söndagen den 28 sept: Berörd på Amaranten idag

Amaranten på Kungsholmen i Stockholm... Här har jag varit säkert mer än 20 gånger. Deras lobby och bar är ett bra ställe att ha ett kort möte. En annan favorit är Nordic Light hotell på Vasagatan.

Idag var det tomt med folk i lobbyn och jag beställde en kaffe. Jag var 10 minuter för tidig.

Temat på bloggen är ju "par" och då passar det ju bra att träffa ett par idag. Det här mötet var inte inplanerat, men vi fick tag på varandra och jag har träffat honom tidigare.

"Paret" består av Lars, en man i 50-årsåldern. Han äger ett mindre industriföretag i södra Sverige och är ofta i Stockholm. Vi träffades faktiskt på en konferens. Jag var där i mitt jobb och på kvällen kom vi att hamna i samma rum. Ja faktiskt samma säng. Lars är väldigt charmig, har talets gåva och är väldigt generös. En kvinnornas man. Han är skild sedan flera år och han verkar verkligen ta sin "frihet" seriöst (eller oseriöst...).

Det som hände den gången var att Lars sent på kvällen (efter ett antal drinkar) äntligen verkade få med den yngre tjejen upp på sitt hotellrum. Vi hade suttit och skrattat åt Lars historier ett par stycken och det var dags att bryta upp. Lasse och tjejen lämnade sällskapet. Jag satt kvar en stund och avslutade det jag hade i glaset och skulle precis resa mig när Lasse ropade på mig från hissen. "- Kom hit ett tag!".

Den yngre tjejen som hette Mona hade varit tydlig mot Lars, att det inte skulle bli något sex - men att hon gärna kunde klä av sig och visa upp sig lite. Lars menade att det här fick jag inte missa för att "smör i hans landskap..." och jag nappade.

På Lars hotellrum hade en flaska vitt öppnats och Mona satt i soffan med uppdragna ben. Hon var lite mullig, mörkt långt hår och elegant klädd i kort kjol och kavaj. Så det blev ett glas vitt och mer intima diskussioner. Vi kom in på sexuella fantasier och erfarenheter. Det visade sig att hon var betydligt mer erfaren än man kunde tänka sig. Hon var 29 år och singel. Men hon hade varit med om både det ena och det andra. Lars satt nästan med öppen mun och det syntes tydligt hur sugen han var att få vara en del av Monas upplevelser ikväll.

Jag berättade om mitt intresse för yoga och tantra. Det väckte Monas intresse och jag fick berätta om ett par möten jag haft. Lars mun var nu garanterat öppen, medan blicken var lite flackande osäker. Mona skrattade åt Lars och sa åt honom att inte var "så jävla traditionell".

Kvällen slutade med att Mona klädde av sig, Lars också. Sen somnade Lars efter att ha smekt Monas bröst på ett sätt som närmast kan liknas med hur man klämmer på en avocado för att se om den är mogen... Jag satt fortfarande med mina kläer på och kände att det var dags att säga hej och tack. Men innan jag gick hade jag lovat att ge Mona massage någon gång. Jag fick en kyss på min kind och när jag gick ut såg jag hur Mona la täcket över Lars.

Nu satt jag alltså här på Amaranten och väntade på Lars. Han hade ringt mig i veckan och ville absolut träffa mig. Han ville inte berätta så mycket mer än att han hade sällskap på hotellet och att mina "tjänster" var MYCKET önskade.

Jag hann dricka ur koppen innan jag kände en hand på min axel. Det var Mona. Vi hade såklart inte hörts av sen sist (vilket var över ett år sedan). Hon såg ut precis som jag mindes henne. Lika välklädd, lika yppig.

" - Lars väntar på sitt rum, sa hon kort. Kom så går vi upp!".

Nu så här efteråt när jag kommit hem, känns det nästan lite sorgligt. Lars hade tagit mig i hand och hållt den hårt en lång stund. Sedan hade han böjt sig fram och viskat till mig att hans roll bara var som åskådare. Han berättade vidare att han inte längre klarade av att genomföra ett samlag. Vilket som han sa, "var ett jävla straff till en man som hade lätt för att fixa damer".

Jag har också förstått att Mona var lite mer än en "älskarinna". De hade någon slags vänskap och jag uppmärksammade hur Mona tilltalade Lars. En blandning av respekt, värme och ett slags "omhändertagande".

Själva massagen gick bra. Mona ville inte ha helkroppsmassage utan bara yoni-massage. Hon var helt rakad och hennes blygdläppar var stora och svullna. Jag använde bara händerna och hela tiden satt Lars i soffan och tittade på med glansig blick. Men han sa inte ett ord. När Mona till slut kom i en kraftig orgasm kom Lars och satte sig vid sängkanten. Jag höll min varma hand lätt över Monas mage och strök henne ut mot sidorna. Jag tittade på Monas anikte och såg att hon log. Sen tittade hon mot Lars och tog hans hand. Lars la sig bredvid Mona och hon vände sig mot honom och kramade honom tätt.

Jag passade på att göra sorti. Men innan jag gick fick jag en kram av Mona och ett ordentligt handslag av Lars. Jag sa till dem att jag tyckte att de passade väldigt bra ihop. Sen gick jag.

Ibland när jag träffar människor och får möjlighet att ta ett kliv innan för deras "mur", fylls jag av en sorts varm respekt. Det här var en sådan gång. Mona runt 30 och Lars runt 50. Deras kärlek är svårt att inte bli berörd av.

En bra söndag. Imorgon är det måndag...

Kram TB

0 kommentarer: