onsdag 20 augusti 2008

Onsdagen den 20 aug: Eva lever ut sin fantasi...

Idag har jag haft en underbar upplevelse med en ny person. Vi pratades vid bara för ett par dagar sedan och träffades nu i eftermiddag hemma hos henne. I min berättelse heter hon Eva.

Eva är ett par över 20 år och gör karriär inom media. Hon är verkligen en skärpt tjej som trots sin låga ålder verkar ha rejält med skinn på näsan. Hon kan vara lite längre än 1,60, smal och små bröst. Håret är kortklippt och ljusbrunt med ljusare slingor.

När hon öppnade dörren var Eva klädd i en kort beige kjol, blus med hög midja och sandaletter. Håret var nyduschat och hennes ansikte avslöjade inga egentliga känslor. Hon visade in mig i sin 2:a på Kungsholmen och jag satte mig i en vit trendig soffa. Lägenheten var minimalistiskt inredd och nästan helt i vitt förutom en väldigt stor målning som dominerade hennes vardagsrum.

Vi hade knapt hunnit prata innan om vad hon ville ha för sorts massage och jag tänkte att jag måste fråga. Hon frågade istället mig om jag ville ha något att dricka. Gärna ett glas vatten om du har, svarade jag. Med eller utan bubblor blev nästa fråga. Eh, utan bubblor blir bra, svarade jag.

När jag fått mitt glas vatten tar Eva över konversationen (som knappt hade startat...) direkt. Du kanske undrar vad jag vill ha ut av dig? Jag tänkte att - ja, det har jag undrat..., men hann inte svara förrän Eva fortsatte.

- Jag har en fantasi som jag vill leva ut. Du får säga till om det inte är något för dig. Jag blir inte besviken.

Ok, berätta, svarade jag. Jag lovar att säga till om det är något jag vill passa på.

- Min fantasi är att någon sliter sönder mina kläder. Inte de kläder jag har på mig nu, utan en av de dräkter jag har när jag jobbar. Jag vill bli avklädd burdust tills jag är alldeles naken.

Ok...

- Sen vill jag att du binder mina händer ovanför mitt huvud och för in mig i badrummet. Jag vill bli upphängd med mina händer på duschkroken och stå på en pall som jag har därinne och sen vill jag att du tvålar in hela mig och avslutar med att torka mig torr.

Mm...

- Sen får du gå. Lämna mig på golvet och bara gå.

Jag väntade en stund innan jag svarade. Var osäker på om det skulle komma något mer. Sen svarade jag Eva.

Jag kan göra det du ber om, men jag kommer inte att bruka våld och jag kan inte lämna dig på golvet bunden. Det är för stor risk och jag vill inte att du ska göra dig illa på något sätt.

Eva funderade en sekund och svarade sen, - Ok, jag köper det. Då går jag och byter om.

Jag sträckte mig efter glaset, men missade och vattnet flöt ut över bordet. Jag tittade mot Eva, men hon hade redan lämnat rummet.

I det lilla köket hittade jag en trasa och skulle precis gå ut i vardagsrummet för att torka upp mitt vatten när jag ser Eva genom den halvöppna dörren in till sovrumet. Hon rullade på sig vita, nästan genomskinliga strumbyxor med spets och fäster dem i (jag vet inte namnet). Sen tog hon på sig ett par stringtrosor som verkar vara av samma modell som strumpbyxorna. Hon såg fantastiskt sexig ut...

När Eva kommer ut ser hon ut som en tjej som ska på ett möte. Hon är iklädd en mörkblå kostym som är insydd i midjan och en kort matchande kjol. Hon är minst 10 cm längre i sin högklackade skor. I sin hand har hon ett långt gummirep.

Jag ska inte gå in i detalj vad som hände i badrummet, men jag kan säga att jag hamnade i konflikt med mig själv eftersom jag aldrig tar av mig mina kläder helt o hållet. Men om jag hade hållt fast vid det hade jag blivit totalt genomblöt i duschen. Efter en kort tvekan behöll jag mina kortbyxor på mig.

Eva var helt tyst hela tiden. Hon njöt, det märktes - men hon sa inget och andades knapp. Hennes huvud rörde sig dock hela tiden med små kast bakåt och hennes händer höll hårt om duschkroken.

Jag tvålade in hennes kropp minutiöst, hela tiden stående bakom henne. Hennes smala kropp var vacker att se på när vattnet strilade över henne.

Efteråt gjorde jag som vi bestämt. Jag lämnade henne i badrummet, liggande på golvet. Händerna var befriade, men hon behöll dem knäppta och låg som i fosterställning.

Det tog ett tag att plocka iordning mina saker och klä på sig. Innan jag gick tittade jag till henne en sista gång. Hon låg precis som jag hade lämnat henne. Enda skillnaden var att hon nu tittade på mig. Hennes ögon var tomma. Det gick inte att tyda något i dem.

Jag stängde ytterdörren försiktigt och valde att ta trappan ned. Väl ute andades jag in den svala luften, drog handen genom mitt hår och kände att det fortfarande var blött. Lite längre ned på gatan kom regnet. Nu fanns det åtminstone en naturlig förklaring till mitt blöta hår.

Eva, jag känner att jag aldrig kommer att träffa dig igen. Inte för att jag inte vill, men jag är säker på att din dröm nu är uppfylld. Nu har du ro.

Alla borde verkligen leva ut sin sexdröm... bara den inte är farlig för någon inklusive sig själv.

Vad är din sexdröm?

Skriv gärna en kommentar!

0 kommentarer: