lördag 16 augusti 2008

Lördagen 16 aug: Jag mötte underbara läppar...


På vägen till mitt möte med tjejen som jag varit så nyfiken på passade jag på att byta tillbaka min bil. Jag har flyttat lite möbler och lånat en skåpbil. Skönt att få tillbaka sin egna bil... Jag rattade in min nya favoritkanal Star FM som spelade slutet på Dancing in the dark med Bruce. Passande? Ja, man kan väl tolka in vad som helst i vilken låt som helst..., men Bruce är okej.
Jag tittade på klockan och såg att jag skulle bli lite sen, dessutom var jag inte riktigt säker på adressen... När jag ringde, okej det blir roligare med ett namn - vi kallar henne för Kristie. Okej? Kristie svarade och verkade inte beredd på min ankomst. "- Bestämde vi verkligen kl. 14?" Ja, svarade jag, det tror jag att vi gjorde (vilket skulle visade sig vara fel... "under em" blev kl. 14 i mitt huvud... så kan det gå).
Kristie sa att hon skulle hoppa i duschen och jag passade på att ta en kopp kaffe och en japp (den första på hela veckan) vid en bensinstation alldeles i närheten av Kristies hus.
Rätt hus, rätt dörr. Jag hörde duschen som var på. Jag ringde på ett par gånger och till slut hörde jag Kristies röst. Strax efter öppnade en kvinna insvept i ett stort badlakan och en annan handduk lindad som en turban runt huvudet. Hon var lite längre än jag trott, hade väldigt pigga och fina ögon - men det som direkt slog mig var hennes otroligt sexiga och välformade mun. Jag gav henne kuvertet som jag hittat i trappuppgången.Vi pratade lite och jag fick ett glas vatten, hon berättade att hon hade tänkt att bjuda på te och smörgås. Jag tänkte på jappen som jag precis slängt i mig.Kristies hem var smakfullt möblerat och hon hade en stor dubbelsäng. Jag bytte till kortbyxor och linne och bad henne att göra sig klar och lägga sig på sängen (vilket egentligen var onödigt eftersom Kristie var helt naken...).
När vi pratat innan ville Kristie bara ha en vanlig massage. Så jag var helt inställd på det och började att massera hennes vader och fötter. Hon låg på magen med en den stora blåa frottehandduken över hennes stjärt och lår. Jag tittade på tjejen som låg framför mig. Hon var attraktiv. Verkligen attraktiv. Svårt att säga varför jag kände en så varm attraktion... det var en kombination av hennes utstrålning och sätta att tala, hennes kurvigt kvinnliga kropp och det nyduschade lockiga håret... Men allra mest var det hennes läppar, hennes mun.
När Kriste sen lagt sig på rygg och jag masserat hennes lår en stund, ber Kristie mig att massera henne utanpå hennes kön. Jag tar ny olja på mina händer och stryker ut oljan försiktigt där hon önskat. Hennes "yoni" är fint formad, med tydliga yttre blygdläppar som rörde sig i samma riktning som min hand smekte henne.Efter ett tag särade jag försiktigt på hennes blygdläppar och den inre "rosen" låg öppen och fuktig. Jag strök de inre blygdläpparna lätt och lät mina fingrar glida upp mot och runt hennes kärleksknopp. Hon andades tungt med nästan ohörbara flämtningar. Jag ägnade lång tid åt att massera hennes "yoni" och förde slutligen in ett finger i hennes stjärt, bara en liten bit samtidigt som jag lät ett annat finger sjunka in i hennes varma, blöta.
Med mitt ansikte nära Kristies, blev det helt omöjligt att inte bli berörd av hennes ögon och mun. Jag kände en tvekan, men sen möttes vi i en fantasiskt skön kyss. Vi kysstes flera gånger och jag kände hennes tunga mot min. Jag kände välbekanta och sköna ilningen längs ryggen.När jag avslutat med att smörja in Kristies bröst med en ny lotion, kysstes vi igen och jag var tvungen att säga till henne hur skön hennes mun var. Hon skämtade (eller gjorde hon inte det?) att hennes mun kunde göra det skönt på flera sätt... Vi skrattade.
På vägen till träningen efter mötet med Kristie tänkte jag på hennes vackert formade mun och de sköna kyssarna. Jag slog på radion igen och kom mitt in i Kelly Clarkson's "Don't waste your time". Nej, det hade jag verkligen inte gjort. Jag tänkte att jag är lyckligt lottad och jag tänkte att Kristie har samma vackra mun som Kelly Clarkson... och att Kristie säkert kysser mycket skönare!
Tack Kristie för idag, hoppas du får ro - även när det blir mörkt.Kram!

0 kommentarer: