måndag 4 augusti 2008

Fredag 1 aug: Jag fick behålla hotellrummet

Paret jag skulle träffa på hotellet möte upp i den lilla loungen. De såg yngre ut än jag mindes dem från fotona. Sportiga på något sätt. Vi drack kaffe och pratade lite om Pridefestivalen. Jag märkte att tjejen var mer pratsam än killen. Men båda var trevliga och vi skojade en hel del om allt från typiska östermalmare till den tyska familjen vid bordet intill. Det kändes avslappnat och hade inte tjejen påmint om syftet med vårt möte hade vi säkert suttit där ett par timmar till. De hade bokat ett dubbelrum med höj- och sänkbara sängar!Tjejen gick in i badrummet och det kändes lite tafatt att stå där med killen. Men jag sa åt honom att klä av sig och lägga sig på den ena sängen där jag la ut en frottehandduk. När tjejen kom ut fick hon samma instruktioner. Jag gick in i badrummet och bytte om till shorts och t-shirt.När jag kom ut låg de båda där i varsin säng. Nakna och med varsin handduk virade om sig. Jag visste att de vill att jag skulle börja med tjejen. Jag vek upp hennes handduk och började massera benen och fötterna. Killen tog tag i sin tjejs hand och de hade sina huvuden vända mot varandra. Öppna ögon.När tjejen fått hela sin baksida masserad och jag började koncentrera mig på hennes rakade fitta, reste sig killen och satte sig bredvid henne och smekte henne över skuldrorna och nacke. Jag smekte hennes kön med långa, långsamma smekningar och kände att hon var våt och varm. Hennes händer letade efter hans kuk som var svullen. Det märktes att han var rejält upphetsad av att se henne njuta. Jag sa åt henne att ställa sig på knäna och ta honom i munnen. Samtidigt la jag mig på rygg under henne och la mina läppar mot hennes fitta. Hon började röra sig mot min mun och jag lät min tunga sära försiktigt på hennes blygdläppar och drog sen min tunga från stjärthålet ända till klitoris som jag sög in mjukt. I ögonvrån såg jag hur hennes kille juckade allt snabbare i hennes mun. Hans pungkulor slog hårt mot hennes haka.Hon la sig på rygg med benen uppdragna och hennes kille la sig ovanpå och förde in sin kuk i henne. Hon nästan skrek " - kom in i mig, snälla kom in i mig!". De knullade rytmiskt och hela sängen gungade i takt. Jag ställde mig bakom honom och la mina händer på hans rygg och smekte honom ner mot de spända skinkorna. Det var härligt att känna hans rörelser. Sen tog jag min hand om hans kukrot, precis bakom pungkulorna och smekte honom. Vid varje stöt kände jag hennes varma fitta mot min hand. Jag blötte ett finger och förde sakta in det i hans stjärt. Han skrek rakt ut och stannade mitt i rörelsen långt inne i henne. Jag juckade försiktigt med fingret, samtidigt som jag masserade hans kuk. När han kom sprutade han sin säd över hela hennes mage och bröst. Han la sig tungt över henne och båda skakade. Hon sa till mig att hon också ville komma och jag masserade hennes bröst samtidigt som hennes kille började slicka henne. Det tog inte lång tid förrän hon började skälva och när hon kom blev hon alldeles tyst och bara andades högt och stötigt. Det var en underbara upplevelse att få träffa er båda! Ni visste precis hur ni ville ha det och jag hoppas att det blev förverkligat. Ni var hela tiden så rara mot varandra och artiga och trevliga mot mig. TACK också för att ni lät mig ha kvar rummet i en dag till! (läs nedan om hur jag utnyttjade "mitt" fina hotellrum). Hoppas att ni hann med tåget!Kram på er!

0 kommentarer: