måndag 4 augusti 2008

Lördag 2 aug: Ligga sked i förortsvilla

Jag vaknade tidigt. I handen hade jag fjärrkontrollen till TV-n och taklampan lyste upp hela rummet. Kvällen innan hade jag ätit middag på hotellet. Det mesta var väldigt dyrt, men laxen med stuvad potatis var både god och prisvärd (i alla fall på Östermalm...). Okej, vad göra på ett hotell på morgonen? HOTELLFRUKOST såklart!!!Jag åt frukosten utomhus på den lilla gården bredvid matsalen. Bacon, scrambled egg, leverpastejsmörgås, juice och svart kaffe. Jag var bland de första, men snart fylldes det på med turister och flera som såg ut att "tillhöra" Pridefestivalen. Den tyska familjen som vi skrattat åt var så klart också där. De såg lite mer dämpade ut idag. Mannen verkade ha ett tungt bakisläge, drack bara juice...Efter ytterligare en kopp kaffe och en snabb titt i SvD (varför läser alla på Östermalm SvD och inte DN?) gick jag upp i rummet igen och loggade in på BC. Meddelanden från några killar, men de verkade inte seriösa. Jag tittade på klockan och bestämde mig för att gå ut på stan innan det var dags för nästa "massagepass".Klockan var nästan 12 när jag ringde på klockan till villan i Stockholmsförorten modell västerort. Villan hade vitt tegel och på garageuppfarten stod en röd Golf pakerad. Garaget hade plats för 2 bilar, så jag gissade att mannen var bortrest eller åtminstone inte hemma. Ni vet, röd Golf = kvinna :-).Kvinnan som öppnade (man kan inte kalla denna vackra 45-50 något, för något annat än kvinna...och en otroligt vacker sådan) log ett varmt leende, sa välkommen och frågade om det hade varit svårt att hitta. Jag sa att hennes vägbeskrivning varit utmärkt och tänkte på hur jag och taxichauffören nästan börjat bråka eftersom jag inte kunde förklara exakt var huset låg. Varför i h-e har inte alla Taxibilar GPS??? Det har ju nästan varenda Svensson-förare nuförtiden!Det var första gången jag hälsade på i hennes hus. Men henne - kvinnan - har jag träffat ett par gånger nu. Men alltid i en lägenhet i stan som de "råkar ha". "- Det är så praktiskt eftersom vi ibland vill stanna kvar inne i stan...". J(a så klart, då kan man ju dricka drinkar efter teatern och slipper ta taxi eller ännu värre tunnelbana tillbaka till västerförorten). Nytt ställe, men samma önskemål. Hon bad mig sitta ned i soffan och jag fick en Ramlösa. Efter några minuter var hon tillbaka. Nu bara i en morgonrock. "- Kom, vi går in till vårt gästrum". Hon tog av sig morgonrocken och de tunga brösten syntes under hennes negligé. Hon kröp upp i sängen och lämnade som vanligt en plats åt mig bakom henne. Jag tog av mig min tröja och jeansen. Kalsongerna behöll jag (det gör jag alltid). När jag lagt mig bakom henne, flyttade hon sig bakåt mot mig så att jag kände henne alldeles inpå. Hon drog upp sina ben och jag flyttade mina ben så att de låg alldeles intill. Det kallas "ligga sked" (men det har ni redan räknat ut förstås... himla svårt att beskriva i ord - ska skriva "ligga sked" direkt nästa gång). Jag flyttade en hårslinga som hade ramlat ned över hennes ansikte och började stryka sakta över hennes kind, nacke och arm. Hon var som de tidigare gångerna alldeles tyst. Man hörde bara hennes andning. Och min.Efter ett tag vände hon på sig och våra aniskten hamnade tätt mot varandra. Hon placerade sin mun mot min. Knappt så man könde det. Hennes andedräkt doftade lite alkhol. Kanske sherry (troligvis vitt vin...). Vi låg så i säkert 10 minuter och sen klappade hon mig på rumpan och sa " - Tack snälla. Det var roligt att du kunde komma ut hit". Jag bestämde mig för att ta tunnelbanan tillbaka till hotellet och på vägen till stationen köpte jag en Japp. Dagens första...

0 kommentarer: