måndag 11 maj 2009

Paus i karriären

Det är något speciellt att träffa någon första gången. Dialogen innan, mötet. Lära känna personen. Kanske kan man tala om en skala eller flera. En skulle i så fall vara "nyfikenhet - vet vad jag vill ha". Häromdagen träffade jag en kvinna som låg långt mot "vet vad jag vill ha".



Redan från början var hon tydlig med vad hon vill ha. Hon hade upplevt yonimassage tidigare och nu ville hon göra det igen. Det fanns en lucka nu nästa vecka, sen var hon upptagen ett par veckor. Det var inte möjligt att ses hos henne så helst på ett neutralt ställe. Av hennes välformulerade meddelanden kunde jag ana en målmedveten, välutbildad kvinna. En ledare. Vi kom överens om att vi skulle gissa varandras yrken när vi träffades.

Träffades gjorde vi den dagen som det fanns en lucka. Vi träffades på ett hotell i centrala Stockholm. Dock inte det jag hade bokat. Jag fick helt enkelt inte tag i henne och efter en halvtimme bokade jag av rummet och började ana att mötet skulle bli inställt. Sen kom det ett SMS och en ursäkt för att konferensen slutat senare än planerat. Jag bokade ett nytt rum på ett annat hotell och hon sa att hon skulle vara där om en kvart.

In i rummet kom en vacker kvinna med kort frisyr. Mörkt hår och blåa ögon. Hon var lite ledigare klädd än jag hade tänkt mig, men med stil. Vi satte oss i varsin fåtölj och började prata. Det märktes att hon var trött. Vårt samtal gled snabbt över på jobb och när jag misslyckats att gissa yrke så berättade hon om hennes bransch. Hon hade en topposition och verkade inte ha något emot att berätta om sitt arbete som verkade ta en stor del av hennes tid. Hon var också nyfiken på vad jag arbetade med och ställde initierade frågor.

I det här läget brukar det vara jag som "bryter upp" och tar initiativ till mötets egentliga syfte. Jag vet inte om hon direkt gjorde det, men hon gjorde klart för att hon ville ta en dusch. När hon kom ut hade hon en handduk virad kring sig och jag visade henne hur hon skulle lägga sig på sägen. Frågade om hon var frusen och la täcket över henne.

När jag bytt om och kom tillbaka in i rummet var hon totalt avslappnad och låg på magen med slutna ögon. Jag lät mina händer sakta, men bestämt vandra över hennes centrala linje och hon andades djupt och jag blev plötsligt osäker på om jag skulle vara mer hårdhänt än jag brukar. Det kändes så på något märkligt sätt.

När hon lämnade rummet drygt 3 timmar senare hade hon fått nå sin topp flera gånger och vilat däremellan. Hon hade gått från att andas lätt, till tyngre andhämtning och från att ha legat nästan helt avslappnad till att följa min beröring med hela sin kropp.

Hon hade varit helt rakad och hennes yoni hade varit öppen med ljust rosa blad. Hennes doft var svagt parfymerad, blandad med hennes upphetsning och hon hade väldigt känsliga bröst. Jag hade låtit mina fingrar röra vid henne mjukt och från ryggslutet och fram över yonin mot den tunna kappan som dolde hennes känsligaste punkt. Hon hade reagerat direkt när jag lät min tunga och läppar snudda vid henne och när jag hade lagt min tungspets mot hennes rosa rosett hade hon gett ifrån sig ett svagt stön.


Hon hade bett mig att fortsätta, att inte sluta och hon hade helt släppt kontrollen när hon skrek ut sin njutning och jagade efter sin utlösning. Hon fick den första när jag rörde mitt långfinger snabbare i hennes stjärt och samtidigt sög in hennes yoni med en lång intensiv kyss. Hon tryckte sig mot mitt finger och jag kändes hur hon krampade när hon nådde fram.

Mina händer hade fått älska med henne. Hela hennes kropp. Min mun fångade in hennes bröstvårtor och hennes händer vid sänggaveln hade tryckt fram hennes kropp mot mina fingrar när jag hade dem djupt inne i hennes yoni. Intensivt hade hon manat mig att fortsätta och hon skrek fullt ut när hon var på väg igen mot sitt mål.

När hon lämnade rummet erbjöd jag mig att gå samtidigt som henne. Det ville hon inte. Hon gav mig istället en kram och frågade vad mitt företag hette. Jag visste ju hennes. Jag vek undan blicken. Hon gav mig en blick som sa "jag kommer att ta reda på det". Vi log båda.

En kvart senare kom ett SMS. Jag svarade. Tänkte att hon kommer att sova gott inatt. Jag med.

TB

0 kommentarer: