måndag 15 december 2008

Yvonnes tur


När Lasse andats ut, ville han ta en dusch. Yvonne följde med honom till badrummet. När de kom tillbaka hade de varsin handduk virad kring sig.

Jag frågade Yvonne om hon fortfarande ville att vi skulle fokusera på henne. Hon nickade och skrattade till. "-Ja, nu har ju Lasse fått sitt. Det är min tur!"

Yvonne la sig på magen på sängen och jag placerade hennes handduk över hennes rygg och ner över benen. Lasse hade satt sig i en fåtölj och såg ut att vilja vara passiv så länge. Han sippade på en Loka.

Klockan på väggen var det enda som hördes i rummet tillsammans med Yvonnes djupa andning. Den lilla visaren var mittemellan 3 och 4 och den stora strax förbi 12. Efter en timme var Yvonne helt avslappnad och jag hade masserat hela hennes baksida. Mjukt och med varsamt med olja. Yvonnes kropp var mjuk trots att den var så tunn. Hela hennes kön syntes tydligt mellan hennes smala ben och utan behåring gav det ett väldigt ungt uttryck.

När jag försiktigt lät mitt finger klyva de tunna yttre blygdläpparna kändes det våta direkt och jag lät fingret fortsätta över hennes anus och upp mellan skinkorna och punktade sen hennes ryggslut. Jag upprepade rörelsen flera gånger och för varje gång ökade hennes andning och hon rörde sig mot mitt finger, sökte penetrationen - men fick den aldrig.

Lasse hade satt sig vid sängkanten. Han strök Yvonne över håret och armarna. Jag visade Lasse hur han skulle sitta vid hennes huvud och låta henne visa mot hans mage. Med långsamma rörelser, Lasse från huvud och nedåt och jag från fötterna och uppåt, masserade vi Yvonnes framsida. De små brösten rörde sig knappt, men bröstvårtorna var hårda och vajade till vid Lasses beröring.

Jag la min hand över venuskullen och värmde den ömt. Med tummen strök jag försiktigt precis ovanför hennes kappa och hennes våta sipprade som dagg. Jag tog tag i hennes ben och drog henne nedåt så att hennes huvud landade mjukt på sängen. Lasse sträckte fram sina händer och tog tag i benen och lyfte dem upp mot taket. Han höll benen tätt ihop och Yvonne sträckte ut sina armar och la dem över Lasses lår.

Liggandes på mage närmade jag mig Yvonne och när mitt ansikte var alldeles nära hennes kön lät jag min tunga svepa mjukt över hennes yttre och kände den svaga sältan. Yvonne ville instinktivt sära på sina ben, men Lasse höll ihop dem. Jag fortsatte att låta min tunga vandra längs med den glatta ytan mellan de yttre och den inre rosen. Mina händer placerade jag under hennes stjärt och lät ett par av mina fingrar försiktigt sära på hennes kön samtidigt som jag la två av mina fingrar vilande mot hennes anus.

Med samma grepp lät jag min tunga söka sig in i henne, kände hur hon arbetade med sina muskler och kramade min tunga. Jag sträckte upp min tungspets mot hennes inre vägg och lät samtidigt mina fingrar glida in i både kön och stjärt. Hon kom i en kraftig orgasm som sköljde över mig och lakanet.

Lasse höll fortfarande ihop benen och Yvonne kämpade för att röra dem. Hon hade satt ned sina naglar hårt mot Lasses lår och jag tittade snabbt mot Lasse. Han satt med öppen mun och hans stånd låg hårt mot magen.

Jag reste mig och ställde mig på knä framför Yvonne. Lasse särade på Yvonnes ben och jag la mig försiktig över henne. Jag kände hur hon slog benen om mig och vi låg tätt och jag kände hennes kön gnida mot mig. Jag fokuserade och låg helt stilla. Lät henne röra sig under mig. Hon skrek rakt ut när hon kom i sin andra orgasm och hennes ben knöts krampaktigt runt mig.

Med ansikte mot ansikte med Yvonne kysste jag hennes panna och la sedan min hand på hennes kind. Den andra handen slöt jag om Lasses stånd och när jag drog förhuden bakåt kände jag hur hans säd ville ut. Jag tryckte till vid roten, fast och bestämt och flyttade mig sedan åt sidan. Jag visade Lasse att jag lämnat plats för honom och utan att tveka lyfte han upp Yvonne från sin liggande ställning och nästan lite för burdust så placerade han henne uppåt fortfarande med ryggen mot honom. Han lät henne sjunka ned och hans kraftiga kuk försvann in i henne. Hon såg nästan avsvimmad ut och när Lasse lyfte upp hennes ben såg jag hur han knullade henne med långa och intensiva drag. Det såg overkligt ut när hon tog emot honom djupt i sig och jag såg på hennes ansiktsuttryck att hon upplevde en blandad känsla av lust och smärta.

Plötsligt fick hennes ansikte liv och hon la armarna runt Lasses hals, spände sin kropp i en båge och när de möttes i en gemensam utlösning sprutade hennes vätska rakt ut. De sjönk ihop och var nästan livlösa i flera minuter.

Jag tror aldrig att jag upplevt en så kraftig orgasm mellan ett par. Båda hade gått från den stilla beröringen till det djuriska där instinkten, jakten på utlösning tar vid. Yvonne var den första som sa något och det hon sa förvånade mig. "-Jag vill att du knullar mig nu. Snälla ta mig!".

Jag log och svarade att "- Det vet du att jag inte kommer att göra". "- Nej, jag vet svarade Yvonne - men det är precis så jag känner". Jag tittade på Lasse som också kommit till sans. Han log.

Efteråt har jag förstått att de fortsatt att älska, flera timmar till. De hade klivit in i dörren mot lusten och släppt alla sina hämningar. Tagit igen förlorad lust och hitttat ny kraft i den nyfunna lusten.

Underbara Lasse & Yvonne - ni passar så bra ihop. Var rädda om varandra och ge varandra tid och kärlek. Ge varandra njutning. Jag njöt också. Den bästa lunchrasten på länge.

Kram TB

0 kommentarer: