måndag 3 november 2008

Forts. I ett radhus, en bit härifrån


Forts...

Tinas kropp glänste av oljan. Jag hade lånat en olja som doftade honung av Tina. Den var lite tjockare än den jag brukar använda. Hon låg på mage framför mig. Hennes ben lätt särade. Tinas blonda hår var uppsatt i en knut och hennes axlar och rygg vittnade om hur vältränad hon var. Skinkorna var fasta och man såg tydligt hennes yoni som var helt rakad.

Jag la mig försiktigt över Tina och kände värmen från hennes kropp. Vi andades lugnt och i rytm med varandra. Vi ligger så i flera minuter. Mina händer i hennes händer, min andning mot hennes hals.

När vi vänder oss, ser jag en glimt av något. Men jag reflekterar inte över det mer än så. Istället börjar jag massera Tinas ben och arbetar mig sakta upp mot hennes lår och mage. Tina drar upp sina ben och jag ställer mig på knäna mellan dem. Jag påbörjar yonimassagen med lätta strykningar över venusberget.

Tinas försökte fortsätta med sina långa andningstag, men de började bli kortare och mer oregelbundna. Jag la försiktig min tumme över henns klitoris. Lät den lägga sig en millimter från att nudda. Hon fick själv dras mot mig och i en av hennes andningar möttes hennes svullna knopp min tumme och hon exploderade i en kraftig orgasm.

När vi var klara låg vi bredvid varandra och höll varandras händer. Tina hade fått massage på hela framsidan och intensiva avbrott för min koncentration på hennes yoni. Jag hade använt både händer och mun för att tillfredsställa henne och hon hade svarat på varje beröring.

Vi pratar lågt och skrattade flera gånger. Efter ett tag kommer vi fram till att vi är hungriga. Tina erbjuder sig att hämta någota att äta, men jag säger till henne att jag gör en upptäcktsfärd i hennes kylskåp och att hon kan ligga kvar. Jag sträcker mig efter min handduk och i samma ögonblick som jag reser mig möter jag Tinas kompis ögon i dörren. Det var de jag hade sett tidigare... Hon hade m a o sett hela "akten". Tinas kompis drog sig snabbt från dörren och jag hörde hennes snabba steg mot sitt rum.
Jag gav henne en extra minut och sen gick jag ut i hallen. Dörren till Tinas kompis rum var inte stängd helt. Jag tvekade. Sen gick jag mot hennes dörr och öppnade den.

forts. följer.
Kram TB

0 kommentarer: