onsdag 15 oktober 2008

Onsdagen den 15 okt: Snövits berättelse

Då har jag fått berättelsen av Snövit och den läser du här nedan. Det känns otroligt att få läsa hur "mottagaren" upplever min massage. Snövit och jag har träffats flera gånger och en sak tror jag både hon och jag skriver under på - vi lär känna varandra mer och mer och njutningen blir allt starkare.

Kram TB


Jag kallar mig för Snövit och jag har ätit av det förbjudna, röda äpplet. Likt många män lever jag i och med min sexualitet, likt många män tar jag för mig av det goda livet har att erbjuda, och många män är precis just det det jag vill ha. Jag väljer, allt efter tycke och smak. Jag är ingen mans kvinna, och jag träffar den jag vill, när jag vill.

Jag är också intresserad av yoga och praktiserar det när jag hinner. Ibland är mina chakran i obalans.

Det finns någon i mitt liv, som får mig att blomma, som ger mina chakran balans. Med honom vecklar jag ut kronbladen, sprider min dagg och exploderar i våta orgasmer. Min massör. Han masserar mig varm och mjuk, under hans händer öppnar jag mig helt, och han dricker mig tills vi båda är mättade. Min njutning är hans, och det är just det som gör honom så speciell.

Jag sträckte ut mig på mage, liggandes på sängen medan han bytte om inne på badrummet. Han kom fram till mig, rörde vid mig och föll in i min andning. Snart tog vi långa, djupa andetag tillsammans, och jag kände ett välbekant pirrande i min hud.

Han masserade hela min baksida med olja, en sensuell massage som var mjuk på sina ställen och fast där det behövdes. Hans händer jobbade sig fram över hela min kropp, och när han med vana fingrar fortsatte upp längs insidan av låren var jag redan våt av upphetsning. Min fitta längtade efter hans beröring, han särade på mina skinkor och lät två fingrar långsamt glida ner längs sidorna. Jag drog efter andan, och när hans varma, våta tunga hittade sin väg ner över skåran och fram till klittan var jag nära..., nära av all närhet. Han slutade, drog sig undan och avslutade istället massagen av baksidan.

Efter några minuters vila satte han sig bakom mig. Jag lutade mig lätt bakåt, mot honom, in i hans trygga famn. Hans särade läppar nuddade vid mitt öra, och hans varma, djupa andetag både hetsade upp mig och lugnade mig. Vi andades tillsammans, båda med slutna ögon, och hans händer vandrade vidare över min kropp. Mina bröstvårtor styvnade av hans lätta beröring, han fångade in dom, masserade dom mjukt och återigen kände jag en glödande längtan i fittan.

Jag låg på rygg, med honom mellan mina särade lår, helt öppen för honom. Han masserade mina lår, upp över magen, men ännu vidrörde han inte min våta, kåtsvullna fitta. Han värmde mig, smekte mitt hjärta, min mage, och slutligen mitt kön. Han masserade mina inre blygdläppar och min avslappnade anding övergick till tunga andetag, stötiga. Upphetsade. Med ett av sina fingrar smekte han mig över klittan som låg skyddad i sin kappa, ner över den fuktiga öppningen och vidare ner mot stjärten. Jag stönade högt, tryckte mig mot honom och fingret, som var halt av fittsaft, trängde nästan in.

Hans tunga låg mot min klitta, utan tryck, och jag darrade av kåthet. Den mjuka beröringen framkallade vågor av njutning och när han använde sin tunga till att leka med mig kände jag orgasmen bygga upp. Jag stönade, andades stötigare, och när han slutligen slöt sina läppar kring klittan och sög in den i sin varma mun exploderade jag. Jag kom i en skälvande, våt orgasm som blötte ner honom totalt, fyllde hans mun och fick mig att flämtande spänna hela kroppen. Vibrationerna avtog, och orgasmen klingade ut.

Han trängde in i mig, med sitt långfinger. Han tryckte det mot mig, uppåt, samtidigt som han med tummen masserade över klittan med långsamma, mjuka rörelser. Det behövdes inte mycket för att jag skulle komma igen, ännu våldsammare, och under orgasmen som skakade min värld förde han in ett av den andra handens fingrar i min stjärt. Jag rörde mig mot honom, mot hans händer, hårt och hetsigt och jag nästan skrek ut min njutning. Han drog sig ur fittan, men lät fingret i stjärten vara kvar. Han gled in lite längre, och smekte min mage samtidigt. När jag kände den tredje orgasmen bygga upp tog jag tag i hans hand, och jag höll den hårt samtidigt som fittsaften sprutade ur mig.

Under hela massagen fokuserade han på mina chakran, började med rotchakrat - grunden, fötter och ben och för varje chakra han masserade, öppnades de upp.

Vi var båda tillfredsställda. Han låg ovanpå mig, andades djupt tillsammans med mig och smekte min panna. När vi båda kände oss avslappnade och lugna kysste han min kind, och medan prinsen väckte Snövit i sagan så lämnade han mig där, min tantraman, sovandes en djup, avslappnad sömn."

Snövit 14 okt 2008

Vill du läsa tidigare inlägg om Snövit?

Live från Strand Hotell:

http://tantraliv.blogspot.com/2008/08/sndag-31-aug-live-frn-strand-hotell-3.html

Ömsesidig tillfredställelse på förmiddagen

http://tantraliv.blogspot.com/2008/08/jag-stllde-in-min-gps-p-adressen-jag.html

0 kommentarer: