lördag 30 augusti 2008

Söndag 31 aug: Live från Strand hotell 3

Snövit har gått precis. Klockan är 3.39... Jag är alldeles matt i hela kroppen. Stel. Nu skulle jag behöva få massage. Men hur får man tag i en massör vid den här tiden :-)?
Vilken underbar helg det har varit. Om jag hade råd och tid skulle jag ta in på hotell minst 1 gång i veckan. Ett fint hotellrum ger en neutral plats att mötas på. Sängen är naturligt central och den här gången har det funnits all möjlig dryck, frukt, choklad och godis.

Rummet på Strand Hotell är på 30 kvm och består av 2 rum. I det ena rummet som man kommer in i först finns en soffgrupp, skrivbord, TV och kylskåp. På vägen till det rummet passerar man ett badrum med badkar. Fönstret ut är i riktning mot Nybroplan och man ser Vaxholms- och Strömma Kanal båtarna och konstverken på den stenbeklädda platsen som rundar av Berzelie Park. Sovrummet har en extra stor dubbelsäng och rejäla garderober och ett fönster i samma riktning som i första rummet. På golvet finns en heltäckningsmatta.
Snövit avrundar Strand Hotell vistelsen
Jag tittar mig omkring. På bordet står en vinflaskan som Snövit och jag delat. Jag tycker mycket om Snövit. Hon är speciell. Erfaren av livet. Erfaren av att ha levt ut sina sexuella drömmar. Hon pratar öppet som sig själv, sitt liv. Det är intressant att lyssna och ju mer jag hör, desto mer förstår jag vilken stark tjej hon är. Med sitt långa svarta hår och blå ögon är hon bedårande vacker att titta på. Vi pratade i flera timmar innan vi började med massagen.

Snövit bad mig lägga lite extra tid på hennes armar. Jag ger Snövit en helkroppsmassage, lite hårdare än senast jag träffade henne och framförallt mer nacke, rygg och så armarna förstås.
Innan vi började frågade Snövit om vi skulle täcka över sängen med något. Ni som läst om Snövit tidigare vet att hon får fontänorgasm. Jag skojar och säger att hon har sista passet så det behövs inte. Vi skrattar.
När den intensiva helkroppsmassagen är över låter jag henne vila lite med handdukar tätt om hela hennes kropp. Jag återvänder efter lite vätskepåfyllning. Nu masserar jag hennes armar igen, långsamt och smeker hennes ena bröst. Snövit själv har placerat sin hand på det andra bröstet.

Jag börjar massera hennes kön. Långsamt och mjukt. Och länge. Så småningom lutar jag mig fram och kysser och smakar jag på henne.

När jag senare för in två fingrar tar Snövit min andra hand och för den bakom hennes rygg. Jag förstår att hon vill bli penetrerad i stjärten. Vi ökar våra rörelser och Snövit andas tungt.
När sen hennes utlösning till slut kommer, skriker hon rakt ut och jag känner det varma våta pumpas ut över mitt ansikte och tröja. Hennes orgasm är stark och jag fortsätter att slicka och smeka henne. Efter en stund kommer Snövit i sin andra orgasm.

Efteråt, nu innan hon gick satt vi en stund i soffgruppen. Det fanns inte så mycket att säga. Det hade varit en total gemensam njutning. Vi satt med slutna ögen. Och log.

Imorgon ska jag skriva klart här om de andra jag träffat på Strand hoell under helgen. Men nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Måste sova.
Snövit tyckte att jag valt en fin bild för inlägget om henne förra gången. Nu lägger jag in en ny bild som härmed deikeras till henne!



På återhörande imorgon,

TB


0 kommentarer: