fredag 12 september 2008

Torsdagen den 12 sept: Ännu mer surr...!

Jag skulle kunna skylla på att jag haft fullt upp med att läsa surr-mail. Mail från personer som berättar om sina bisex-upplevelser. Men att missa ett onsdagsinlägg kan inte bortförklaras. Det ska så klart bestraffas och reprimanden måste bli hård. Straffet blir gröt imorgon bitti och en hyfsad stor inbetalning till Skatteverket...

Dock är det sant att jag fått flera mail om bisex-upplevelser. Här följer ett par utdrag:

Från "Brandman i lågor"
....när han satte sig bredvid mig i bilen förstod jag att det skulle hända någonting. Han tittade rakt fram samtidigt som han tog tag i min arm. Jag tittade på honom, men han rörde inte en min. Blinkade inte ens. Jag la min hand på hans och kramade den. Vi satt säkert så i flera minuter. Sen vände han sig plötsligt mot mig och sa, Är det så här det känns? Jag har ingen aning svarade jag. Det hände inget mer då eller senare. Vi jobbar ihop och ser varandra varje dag. Spänningen är över. Men båda vet vad det var vi hade pratat om.

Från "Syrran"
...plötsligt var fantasisagorna inte så roliga längre. Min äldre syster och jag brukade sitta i sängen och berätta sagor för varandra. Sagor som vi hittade på själva och som alltid slutade med att figurerna i sagorna hade sex med varandra. Jag vet inte varifrån vi hämtade våra berättelser, men de var nog ganska "realistiska" för att vara 2 systrar i 14 och 17 års ålder.

Men den här kvällen handlade min systers saga om hennes sexdebut som skett ett par dagar innan. Det fanns inga övernaturliga figurer i sagan. Bara en flicka och hennes upplevelse. Och det var något väldigt, väldigt fel med sagan. Min syster hade sexdebuterat med Petra. Petra i hennes klass. Våra sagor slutade alltid med att han, den stiliga hjälten förde in sin snopp i prinsessan. De tog alltid slut där. Den här sagan hade liksom inget slut...

Från "Anders"
...jag visste att jag låst toalettdörren och jag kände en spänning som kanaliserades ner mot min kuk. Som tvingade mig att göra nåt åt det. Så känner jag alltid när jag är på en toalett hos någon som jag aldrig har varit hos förrut. Det är sjukt, jag vet. Men egentligen ganska oskyldigt. Jag menar, det finns ju värre sexavvikelser eller fetischer. Eller hur?

Den här gången var jag hos min fasters nya man i en villa i Bromma. Jag hade dragit ned byxorna och börjat runka. Benen lätt isär och ögonen slutna. Jag kände hur jag var nära utlösning när jag plötsligt hörde ett skrap bakom mig. Jag vände mig om och såg rakt in i ett ansikte bakom toalettfönstret. Jag hade missat att det fanns ett litet fönster på toaletten som vette ut mot trädgården i markhöjd. Ansiktet tillhörde en pojke i tonåren som hade ansiktet tätt tryckt mot fönsterrutan.

I och med att jag vänt mig hade jag blottat mig totalt. Visst han hade säkert förstått vad jag gjorde, men nu såg han mig alltså rakt framifrån. Jag fick en konstig känsla över mig. En känsla med 2 delar skam och 1 del lust. Lusten gjorde att jag drog ett par drag till och sprutade ut min säd rakt mot pojken. Pojken ryggade tillbaka och försvann. Jag vet än idag inte vem pojken var.

Från: Körtjejen
...Vi har sjungit i samma kör nu i snart över ett år. Vi har egentligen aldrig pratat med varandra. Kanske något gång i nån fikapaus, men inte som med många andra av körmedlemmarna. Hon är lite tillbakadragen. Kanske är hon blyg för att hon inte pratar svenska så bra. Hon är från ett arabiskt land.
Men det finns en åtrå mellan oss. Jag är helt säker på att hon också känner så. Jag är också helt säker på att varken hon eller jag någonsin kommer att prata om det eller göra något åt vår åtro. Varje gång när vi sjunger så rör vi vid varandra. Det kan vara att min arm rör vid hennes eller att vi rör vid varandra när vi passerar varandra och ska ställa upp oss i våra rader. Varje gång går det som en stöt i min kropp och efter att vi rört vid varandra undviker vi varandras blickar. Alltid.


Tack för era mail och berättelser! Jag har tagit mig friheten att ge er lite smeknamn och tagit med de delar som jag tycker är bäst. Det kanske blir lite osammanhängande, men det viktigaste är att ni bidrar till det surr som jag är övertygad finns överallt.

Kram TB

PS. Nu ska det bli bättring med inlägg och jag har en bra berättelse att publicera imorgon om en ung bekantskap jag gjort. DS

0 kommentarer: