onsdag 3 september 2008

Tisdagen den 2 sept: Par i manlighet, ett minne

Nej, det blir ingen fortsättning från Strand Hotell. Jag har inte fått lov att publicera och då respekterar jag så klart det. Befinner mig nu på ett annat hotell, dock inte i tantrasyfte. Det har regnat hela natten och när jag var nere och hämtade en kopp kaffe rann vattnet längs trottoaren utanför. Jag är i Oslo, en stad jag verkligen tycker om. Det går snabbt att flyga hit, människorna är trevliga och jag har flera vänner här. Dyrt är det förvisso, men när jag åker i jobbets vägnar är det ju helt ok.

Tänkte istället för mötet som du inte får läsa om berätta om ett möte jag haft innan jag började med den här bloggen. Jag har fått ett par kommentarer (eller önskemål) om att skriva mer om män som jag träffar. Nu har jag inte träffat någon man på ett tag. Många hör av sig, men jag måste tyvärr säga att många gör entré på ett sätt som inte känns så attraktivt. Och tro det eller ej, men jag vill också bli attraherad eller intresserad.

Det här skedde i somras. En man jag träffat tidigare och masserat ville träffas igen. Den här gången med en yngre kille. Det blev en lite annorlunda träff, men som jag tänker tillbaka på ofta. Jag har sällan sett sådan njutning och jag njöt otroligt mycket själv.

Vi träffades hos mannen. En man som för länge sedan hade slutat arbeta. Inte för att han var så gammal, utan för att han inte behövde pengarna. Mannen som vi kan kalla Georg, var strax under 50 och hans vän killen strax över 20. Killen kallar vi för Vincent och därmed har vi namn på dem båda :-) och kan konstatera att Georg mycket väl kunde varit far till Vincent. Så var det förstås inte. Georg är en normallång man med rak hållning, ett hår med gråa inslag och ett fast och självsäkert handslag. Vincent är en mörk kille som är huvudet längre än Georg och betydligt mer muskulöst byggd. På något sätt matchar de varandra otroligt bra.

George var mannen i deras relation. Vincent mottagare. För mig var båda mottagare.

Jag gjorde klart för Georg att han inte kunde räkna med mig fullt delaktig i deras hetta. Han förstod. Men han hade en önskan. Och det önskemålet kunde jag gå med på.

Georgs önskan var att jag tillsammans med Vincent skulle ge honom massage och sen ville han att jag skulle vara kvar när de älskade och se på och hjälpa honom att ge njutning åt Vincent.

Jag titta på de båda, mannen Georg och hans älskare Vincent. De var båda nakna. Georg med sin ljusa, senigt manliga kropp med hår på bröstet, armarna och Vincent i kontrast till det ljusa, med slät mörk hy, mörka ögon, markerade bröstmuskler och lite gänglig trots sina vältränade kropp. Nu stod de där vända mot varandra i Georgs sovrum som var nedsläckt. Skenet från de utplacerade stearinljusen tog tag i deras kroppar, fick dem att röra sig och projicerade upp dem på väggen. De var vackra att se på. Kontraster till varandra och samtidigt nästan en kropp.

Vincent satt bakom Georg och masserade hans axlar. Jag började med benen och låren. Gick tillbaka till Georgs fötter. När jag tog rikligt med olja och i långsamma drag smekte insidan på hans lår reste sig hans mandom och la sig snett upp mot magen. Den var lika senig som Georgs armar och jag såg Vincents ögon fixera den. Vincent gjorde en rörelse med handen mot Georgs kuk, men jag mötte handen och la tillbaka den på Georges axel. Vincent såg för ett ögonblick osäker ut, men accepterade och återgick till att massera Georges axlar.

George la sig nu ned på rygg. Jag satte mig över hans lår och började massera området mellan hans pung och anus. Vincent hade satt sig försiktig över Georges ansikte och sänkt ner sin stjärt mot honom. Jag såg Vincents kuk lägga sig över Georges bröst och det märktes hur skönt Vincent tyckte det var när George började slicka honom i stjärten. Hans kuk blev inte så där hård som man kunnat tro, snarare svullen och det ryckte i den som om den andades av sig självt med häftiga andetag.

Jag fortsatte min "lingam-massage" och gav med långa smekningar upp från roten till ollonet George sin njutning. Med andra handen höll jag löst om hans pung och så ena fingret vilande mot hans anus. Sen reste jag mig och Vincent föll ned mot Georges kuk och började slicka och suga på den. George hade samtidigt börjat smaka på Vincents kuk och de låg i en underbart vacker ställning. Svart på vitt. Vitt på svart.

Jag satte mig i en fåtölj bredvid. Jag kände mig upphetsad.

Efter en stund la sig Vincent på rygg med benen högt uppdragna. George använda min olja och smörjde in sig själv och masserade Vincents anus. Han la sig smidigt mellan Vincents ben och kom sakta, sakta in i honom. Vincents kuk var fortfarande svullen men inte hård. Den låg nu över hans mage och rörde sig i takt med att George förde sin kuk in och ut.

De älskade länge och bytte ibland ställning. När George la sig bakom Vincent satt jag mig bakom George. Jag kände på hans kuk och hjälpte honom komma in i Vincent igen. Jag lät min hand följa med i deras rytm och kände Vincent varje gång George kom djupare in. Efter en stund lät jag min hand vandra vidare till Vincents kuk. Jag kände hur den växte i min hand och jag lät min hand glida längs med.

När George kom sprutade han ut sin säd på Vincents rygg. Jag satte mig framför Vincent och började massera hans kuk med hårdare drag. Jag knep till vid roten och förde min handflata i cirklar över hans blöta ollon. När jag sedan släppte roten sprutade Vincent långa strålar med säd över sängen.

Min upplevelse med George och Vincent kommer alltid vara ett starkt minne. De är så olika, men visar upp en gemensam manlighet som är så attraktiv. Vi satt länge efter och pratade och skrattade åt allt möjligt. När sedan Vincent skulle hem stannade jag kvar och somnade senare bredvid George. På morgonen bjöd Georg på en klanderfri brittisk frukost.

Vi hörs!

TB

0 kommentarer: