söndag 21 september 2008

Söndagen den 21 sept: Vi hjälptes åt att infria hennes fantasier


De ringde när jag satt i bilen på väg hem från träning. Vi hade pratat om att ses, men inte hittat någon tid. Nu undrade de om jag kunde komma direkt. Jag tittade på klockan och kunde inte komma på något som kunde hindra mig. Dessutom var jag väldigt nyfiken att träffa dem.

"Vänninorna" som de kallar sig är 2 tjejer i 35-årsåldern som är värda en särskild beskrivning. Vi kallar dem Lotta och Minna.

Lotta är en svensk tjej som lever separerad, mamma till 1 barn, arbetar som säljare inom IT. Hon är mörkblond, ganska kort och slank. Vältränad. Hennes kropp är solbränd och hon har små toppiga bröst. När vi pratat med varandra låter hon alltid pigg och glad. Trots att hon arbetar och reser mycket verkar hon vara en av dem som alltid har tid över till en innehållsrik fritid. När hon öppnade dörren till sin lägenhet i centrala Stockholm var hon helt osminkad och det raka håret var uppsatt i en tofs.

Minna är en tjej som kommer från Finland. Det hörs. Hennes finlandssvenska går inte att ta miste på och hennes röst är varm och mörk. Minna vet jag inte lika mycket om, men jag har förstått att hon har ett förhållande, men inga barn. Hon har ljust långt hår. Svallande lockigt. Blå ögon och huvudet längre än Lotta, runt 1,70. Hon har en yppig kropp som påminner om de pinuppor som fanns på samlarkorten förr. Hon satt i soffan hemma hos Lotta när jag kom dit. Blå jeans, en vit blus och håret utslaget. Minna är väldigt, väldigt kvinnlig.

Eftermiddagen skulle bli Minnas. Det hade vi redan bestämt. Minna har burit på en dröm länge. En fantasi att få ha en trekant med Lotta och en man. Minnas man har aldrig varit aktuell och jag har varit lite förvånad att de valt mig eftersom jag bara ger tantramassage. Men jag skulle förstå...

Lotta hade dukat fram kaffe och skivat upp en vetelängd. Vi satt i den stora gröna soffgruppen som kantades av en stor TV på ena väggen och en eldstad på den andra. Längre bort i rummet stod en dörr till Lottas altan på glänt. Lägenheten kändes lyxig, men var bara en 2:a. På väggarna hängde flera färgrika oljemålningar som jag förstod var original.

Det var mest Lotta och jag som pratade. Minna flikade in ibland, men satt mest och tittade på mig under hennes ljusa lockar. Hon log med en välmålad röd mun. Det kändes bekvämt i rummet och när Lotta började berätta om Minnas fantasi kände jag en lätt upphetsning.

Minna och Lotta hade en sexuell relation. Inte som man kanske kan tro, utan de träffades ibland och såg en film eller åt middag och pratade som vänner gör. Deras sexuella gemenskap bestod i att Lotta tillfredställde Minna. Inte tvärtom. Lotta tyckte om att ge och Minna att ta emot. Jag kunde verkligen förstå deras roller. Jag har ju själv en roll som mycket liknar Lottas. Minna hade en önskan om att även en kille skulle vara med och tillfredställa henne tillsammans med Lotta. Ingen penetration, bara kyssar, smek och beröring. Precis så sa Lotta. De orden. Jag kände ändå att det var bra att berätta om vad jag gör och vad Minna kunde förvänta sig. Jag berättade att jag ger massage och har erfarenhet av yonimassage. Men att jag inte är naken och inte utför någon "penetration". Minna log och sa att hon förstått det och att det inte var några problem, det skulle nog lösa sig ändå. Lotta log också.

Vi började med att klä av Minna. Hon hade en hudfärgad B-H som dolde ett par stora mjölkvita bröst. Hennes stringtrosor av samma snitt täckte knappt hennes behåring som var väl ansad som en liten trekant, lika ljus som håret på hennes huvud. Minna la sig på sängen på sidan lutad mot ena armen. Lotta som hade haft en vit kjol, blus och lammullströja hade också klätt av sig och hennes vältränade kropp stod i kontrast till Minnas som både var ljusare och hade mer former.

På Lottas dubbelsäng började Lotta nu att kyssa Minna på munnen och halsen. Lotta låg framför Minna och jag själv var placerad bakom stående på knä. Jag började med att stryka Minna över hennes rygg och ner mot länden. Jag vred Minna så att hon hamnade på mage och Lotta passade på att sätta sig vid hennes huvud och började smeka sig själv över mage och bröst. Hon tittade hela tiden på mig.

Jag började med benen och arbetade mig upp mot låren. Jag kände att Minnas kropp svarade när jag tog i lite och jag ökade trycket i min massage. Jag särade på hennes ben för att komma åt ordentligt på insidan av hennes lår och mina värma händer mötte hennes värme när jag var nära hennes kön. Jag fortsatte dock upp mot hennes rygg och gav henne en hård massage längs muskulaturen och avslutade med nacke och axlar. Lotta satt hela tiden bredvid och jag såg på hennes små bröst att hon var upphetsad. Hennes bröstvårtor var mörka och hårda. Hon var glansig i blicken.
Plötsligt ursäktade sig Lotta och lämnade rummet. Minna frågade mig om jag ville slicka henne och jag bad henne att lägga sig på rygg och dra upp benen. Med lätt beröring särade jag på hennes blygdläppar och strök försiktig med toppen av mina tummar på insidan av dem. Hon var blöt och varm. Jag lät ena tummen glida längs med hennes blygdläppar ner mot mynningen och sedan upp med ett lätt tryck över klitoris och sen ner igen. Minna stönade lätt. Jag fortsatte med små cirkelrörelser över hennes klitoriskappa och smekte samtidigt med andra handen lätt över henns blygdben. Istället för att föra in ett finger i hennes yoni lät jag mitt pekfinger stanna med ett lätt tryck vid hennes anus. Minna drog in ordentligt med luft i sina lungor och jag såg hur de stora brösten spändes ut. Det märktes att hon var känslig i stjärtområdet. Jag lät fingret tränga in lite till och hon började att jämra sig.

Lotta kom in i rummet igen. Hon var fortfarande naken, men hade strapon knäppt runt midjan. Remmen var i svart läder och penisattrappen normalstor och också den svart. Jag fick en tanke att den kanske var ämnad för mig och kände mig lite ställd. När Lotta kom upp i sängen smekte hon lätt över mina shorts, men gick istället fram framför Minna och tog tag i hennes huvud och förde hennes mun mot hennes strapon. Minna omslöt attrappen med sina röda läppar och ställde sig på huk. Jag hade hennes stjärt och kön framför mig och gled in under och började att slicka henne hungrigt. Jag lät min tunga dela hennes blygdläppar och drog den upp mot klitoris och sen tillbaka och så förde jag in den i henne. Hon rörde sig mot mig och tungan gled in långt upp i henne. Hon smakade kön, inte ofräscht - men väldigt mycket kåthet. När hon stötte mot mig kände jag hennes blöta kön över mun, näsa och haka.

Minna stod kvar på knäna när Lotta ställde sig bakom henne. Med en bestämdhet som nästan förvånade drev Lotta in attrappen i Minna. Hon började knulla henne med hårda stötar och Minna verkar vara med på noterna och svarar på stötarna med höga flämtningar och svankad rygg.

Jag ställer mig bakom Lotta. Står på golvet bredvid sängen . Jag lägger mina händer på Lottas rygg och känner hur hon fortsätter att knulla Minna. Jag för in en hand mellan Lottas ben och känner hennes våta kön mot min underarm. Jag greppar tag i attrappen och min hand glider med för varje drag. När jag böjer mig framåt smeker jag Minnas mage och nyper tag strax ovan för klitoris. Trots de hårda stötarna känner jag hur Minnas kropp börjar skaka och när hon kommer skriker hon ord jag inte riktigt förstår, men hon skriker högt och det är ingen tvekan om att hon nått sin första orgasm. En kraftig orgasm.

Lotta drar sig ur och de lägger sig bredvid varandra, båda helt utpumpade. Det är en fantastisk syn. Minna som darrar i sina efterskalv. Lotta som är så mycket mindre, tunnare - men ändå den som med en enorm energi drivit fram Minna till sin orgasm. Jag tittar på Lottas svarta strapon som glänser av Minnas safter.

Efter ett tag lägger Lotta Minna på mage med benen tätt ihop. Jag håller mig passiv och stryker Minna över nacken och det lockiga ljusa håret. Minna tar min hand. Håller den hårt. Lotta sätter sig över Minnas lår och för attrappen nedåt och drar den sakta mellan Minnas skinkor. Sen måttar hon och jag ser hur den försvinner in mellan skinkorna. Minna kramar min hand så hårt att det nästan gör ont. Jag ser hur hon biter sig i läppen. Lotta har fört in attrappen i Minnas stjärt. Hon gör det betydligt försiktigare nu. Minna håller andan. Gnyr.

Lotta lägger sig nu på Minna och jag ser på hennes rörelse att hon nu utan motstånd kan penetrera Minna. Jag sätter mig så att jag har Minnas huvud mellan mina ben och stryker Lotta över ryggen i takt med att Lotta för attrapen in och ut i Minnas stjärt. Minna böjer huvudet bakåt och hennes ansikte är väldigt nära mitt eget kön. Jag känner ilningen i ryggen och jag måste släppa efter min egen lust. Jag trycker mitt kön mot Minnas ansikte och jag känner hur hennes läppar söker genom tyget på mina shorts.

På raka armar har nu Lotta ökat tempot och plötsligt drar hon sig ur, för remen som håller attrapen åt sidan och gnider sin hand hårt mot sitt eget kön. Hennes kropp faller åt sidan i samma ögonblick som det går för henne. Jag böjer mig fram och lägger båda händerna på Minnas skinkor och lägger sen en hand mellan hennes ben och känner hur varm hon är. När jag rör vid hennes klitoris känner jag hur Minnas händer krampaktigt greppar om mina vader och hon exploderar i sin andra orgasm.

Mötet med de 2 väninnorna blev inte alls som jag tänkt mig. Jag vet inte vad jag egentligen hade tänkt mig. De var så olika, men ändå förenade i sin njutning, i sina roller och idag helt dedikerade till Minnas njutning.

Jag duschade länge i Lottas dusch efteråt. Lät vattnet strila över min kropp, mindes tillbaka till det som just skett i Lottas stora säng. Såg Minnas ansikte framför mig. All lust som speglades där. Lottas målmedvetenhet när hon tog Minna med sin strapon. Hur Lotta själv kom i sin orgasm som fällde henne åt sidan och hur Minna fått uppleva det som varit hennes fantasi. Jag nästan omedvetet smekte mig och kort därefter rann min säd tillsammans med vattnet över duschgolvet.
De hade lett så gåtfullt när de menat att penetration inte var ett problem. Jag förstod det nu. Hur de hade planerat att lösa det. Och jag förstod att det var den första gången de provat det. Varför de vill ha med mig vet jag inte. Kanske för att dela det med någon, kanske för att ha en man i samma rum, en man som kunde dela deras upphetsning, men inte var där för att själv penetrera.

Nu är jag hemma igen. Jag tänker fortfarande på upplevelsen och jag känner hur mycket jag faktiskt fått lära mig idag. Om vänninorna och om mig själv och att det alltid, alltid finns en dröm, en fantasi till att uppleva. Det kan vara någon annans eller sin egen. Spelar det egentligen någon roll?

Kram på er!

TB

1 kommentarer:

Anonym sa...

på min födelsedag och allt....

hm....*hostar*

jaja......