onsdag 17 september 2008

Onsdagen den 17 sept: Nu bär det av till Sveriges framsida

Jag har haft en abnormt jobbig dag... Inte en sån där dag med mycket arbete egentligen, men med ett par möten som krävt att huvudet är med. Sånt tar också på krafterna.
Hur har din dag varit?

Nu ska jag släcka ner för imorgon ska jag sitta i en bil 50 mil på väg mot Sveriges framsida (ja jag vet att det inte är det egentligen, men låt göteborgarna tro det...). Jag tänkte prova en grej på resan och det är att skriva ett blogginlägg varje timme - ett slags online resedagbok i realtid. Grymma grejer eller hur? Jag ska ta med en kamera och ge dig en visuell berättelse om var jag är, vad jag gör och så.


Så m a o med start nån gång efter lunch imorgon torsdag och fram till fredag kväll kommer det täta rapporter. Skulle de av någon anledning upphöra att komma ber jag dig att slå på radion och höra efter om något hänt eller så kanske jag fastnat i någon fastighetskontroll och fumlar efter körkortet.

Håll tummarna!

Sist men inte minst, tack för alla trevliga mail som jag får. Det känns uppmuntrande att ni gillar det jag skriver och ger bränsle att fortsätta. Det har kommit in många egna berättelser och jag läser dem så snabbt jag kan och jag lovar att flera av dem kommer att bli publicerade.


Varma kramar,

TB

0 kommentarer: