lördag 27 september 2008

Fredagen den 26 sept: Black is back

Häromdagen var humöret på topp. Ny designmall funnen. Kul! Nu så här 48 h senare inser jag att idioten som designat mallen inte hade så mkt kunskaper om funktioner o sånt. Dessutom har jag fått en del kommentarer om att det inte var så lätt läst med vit bakgrund...

Hur som helst nu är den svarta enkla tillbaka. En del har försvunnit, men jag tror jag lyckats rädda det mesta.

Lovar att inte leka mer med tjusiga bloggmallar och koncentrera mig mer på innehållet (som tyvärr blivit lidande).

Rättning i ledet, bättring på rot. Lovar.

Kram TB

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ändra på ett vinnande koncept? Det svarta tilltalar och lockar.. precis som färgen på dina ögon! Hoppas jag får se in i dem snart.. ;-)

Tantraboy sa...

mm... det hoppas jag med!
Nu blev bloggen dock en spegling av min själ - vit!
Kram på dig!