lördag 20 september 2008

Fortsättning från Göteborg: Kid Rock i Göteborg!


Nu blev det inte så många inlägg som planerat här från Göteborgsresan. Tillgången till Internet är så där oavsett om man väljer E4 eller E20... men här kommer förhoppningsvis en berättelse som kanske kan väga upp.

Berättelsen är skriven av en rolig, på ytan självsäker tjej med fantastiska gröna nästan kattliknande ögon. Hon har en kraft hämtad från norr, leende från staden vi talar om och en tuffhet som är internationell. Dessutom har hon fotografiskt minne och sjunger som en kratta. En bra låt att lyssna på när du läser berättelsen är http://www.youtube.com/watch?v=H0VUuRkBPAs

Och hon skriver bra. Eller hur?


Vi hade bestämt att träffas vid några tillfällen, men av olika anledningar så har det inte blivit av.

Du mötte upp mig där vi hade bestämt och åkte ut till mig för att hämta den lilla packning jag skulle ha med mig… Inte bara ett par rena trosor i handväskan denna gång.

Vi skulle boka bord på en av min favorit restauranger. När jag ringde nummerupplysningen för att få numret, visade det sig att man inte behövde boka en torsdag. Väl incheckad o klar, tog vi oss snabbt till restaurangen då vi var helt utsvultna. Men när vi står där inne så känner jag inte alls igen mig. Hur som helst så är maten o vinet helt ok, förmodligen för att vi var så hungriga.

Åter på hotellet så provligger jag sängen som är jätteskön, du gick ner för att köpa en flaska vin och tilltugg. Men glas fanns det inte på rummet någonstans, men det var ju snabbt avklarat. Vi ligger i sängen och avnjuter det fantastiska vinet, med tvn o radion på. Det känns som vi känt varandra i 100 år ungefär. Bitska diskussioner när det är som bäst. Vi ligger o lyssnar på VH1 och gissar låtar... ligger på rygg o blundar o bara njuter. Känner din varma mjuka hand mot min axel med ett lätt tryck, du flyttar handen mot min hals o jag känner hur värmen från din hand sprider sig i hela min kropp. Som förövrigt har varit helt i low-batt läge i några veckor.

Du stryker mitt ansikte, det känns så skönt med kroppskontakt. Smeker mina bröst varsamt, jag flyttar mina händer från kroppen dina händer letar sin ner mot min mage och jag känner hur det blixtrar till i underlivet och en så skön känsla infinner sig.

Du placerar dig mellan mina ben och särar på dom försiktigt, jag känner din varma andedräkt mot mitt kön och det far en ilning genom kroppen. Din lena hungriga tunga får mig att tända på ett sätt som jag aldrig känt förut. Känner att orgasmen är nära, kämpar emot då jag inte vill att det ska ta slut… Men till slut tar lusten övertaget och jag kommer i en våldsam orgasm.

Efteråt kändes min kropp så avspänd och utmattad att jag bara ville somna i den sköna sängen.

Men det slutade inte där… njutningen övergick i en mindre lustfylld session där min nacke behövde lite översyn. Med ett par fasta hände som masserade min ömmande nacke. Därefter somnade jag in till ljudet av lätta snarkningar, men det var inte mina :).

På morgonen fick jag sova länge, när du gick upp la du på mig ditt täcke också… ville aldrig vakna upp.


Tack för ett trevlig möte i Göteborg.


PS. I en av våra diskussioner fastnade vi i en fråga kring båtar och Finland. Hon hävdade att det går att åka reguljärt och att definitionen är att man byter båt i Finland. Jag hävdade att det oavsett byte ändå är en Finlandskryssning. Vem har rätt? DS.

0 kommentarer: