lördag 30 augusti 2008

Lördag 30 aug: Live from Strand Hotell 2

Rummet var i ordning igen. Den stora dubbelsängen hade nya handdukar utlagda och stearinljusen lyste upp när eftermiddagssolen stängts ute.

Jag öppnade en smothie och halsade hela i ett svep. Kände att jag behövde lite energi efter senaste mötet.

Marie skulle komma kl. 15. Hon verkade vara en tjej med ordning så hon skulle säkert komma i tid. Jag tänkte lite på den tjejen som för andra gången inte dykt upp igår. Jag kan inte bli arg på henne... men hon borde hört av sig.

Den unga tjejen som kom på hennes tid hade varit väldigt speciell. Första gången jag träffade henne och tvärtemot det vanliga hade vi precis fått kontakt. Det kändes ofarligt, men jag vill gärna lära känna de jag träffar innan.

Nu är kl. 20.42 och jag måste göra en paus här. Jag får besök av Snövit (läs inlägg http://tantraliv.blogspot.com/2008/08/jag-stllde-in-min-gps-p-adressen-jag.html)

Snövit lyckades skaffa barnvakt och det passade bra när jag precis fått ett återbud från en kvinna som det verkar gå troll i att träffa (hon hade fått migrän stackarn).

Jag återkommer senare.

Kram TB

0 kommentarer: