måndag 25 augusti 2008

Måndagen den 25 aug: Så föddes Tantraboy

För ett par år sedan var jag på en kurs. Vi var väl 10-15 personer som kom till Herrgården i Dalarna. Ett par kände jag igen sedan tidigare kurser, men de flesta vara nya. Det vi hade gemensamt var att vi alla hade utbildning och praktiserade massage. Under en ganska intensiv helg blandades teori och praktik.




Jag hade fram till den här kursen utbildat mig på Axelssons i Stockholm och även tagit flera kurser med olika inriktning. När jag var i Thailand fick jag inblick i deras Thaimassage under ett par veckor och hade då en otroligt skicklig lärare som fick mig att förstå att massage är så mycket mer än... ja, just massage. Fram till dess hade massage varit något man ger, men jag fick lära mig att massage är kommunikation. Kommunikation mellan den som ger och den som tar emot. Att känna kroppens reaktioner för varje rörelse och förstå vilket behov varje del av kroppen har i just den stunden.

Den andra dagen på Herrgården hade vi en föreläsare, en kvinna som pratade om Tantra. Hon beskrev det som utan att egentligen hylla, bara beskrev vad det innebar och hur det kan praktiseras. Hon berättade om par som genom att använda Tantra har nått en större njutning än orgasmen och hur närheten tagit en plötslig och central plats i deras liv. När hon började beskriva Yoni och Lingam, blev det lite fnittrigt bland oss åhörare. Det var ju så intimt. Hon visade bider på kvinnans respektive mannes kön och gick i detalj igenom de olika "zonerna".

Med hjälp av attrapper visade hon också hur själva massagen går till eller kan gå till som hon uttryckte det. Varje kön är speciellt, varje människa reagerar olika. Yoni- respektive Lingam massage kan inte ske mekaniskt. Det måste ske i samspel och det måste vara strikt fokus på den som blir masserad.

Efter en paus kom kallduschen... Föresläsaren frågade vilka av oss som ville praktisera Tantra. Ingen räckte upp handen, men alla tittade nervöst runt på de övriga. Det var alldeles tyst. Plötsligt räckte en liten tjej upp handen. Hon hade ljust axellångt hår och hennes kropp var smal och senig. Hon kunde max vara 30 år. " - Jag vill prova, sa hon med klar röst". - Jag vill ge Tantramassage".

Jaha, sa föreläsaren. Då får vi se om det är någon som vill ta emot din massage. Hon tittade ut över gruppen och killen bredvid mig harklade sig och anmälde sig. Det fick hela gruppen att plötsligt räcka upp handen och inom ett par minuter var alla hopparade. Alla utom jag. Jag hade glömt att räcka upp handen... det hade gått så snabbt.

Samtidigt som jag konstaterade att jag inte varit snabb nog, sa föreläsaren. "Ja, det ser ut att det blir du och jag". Hon tittade på mig och log. Om det är okej för dig?

Jag rodnade och svarade att jo, det är okej. De andra skrattade och menade att jag dragit vinstlotten. Efter middagen fick vi gå in i en sal där det fanns massagebänkar uppradade med tygskynken emellan. Det kändes väldigt intimt att vi nu skulle praktisera Tantramassage på varandra med bara högst en meter till "grannen". Men sorlet i salen byttes snart mot en total tystnad. Det enda som hördes var kläder som togs av och hängdes upp.

När praktiken var klar hade alla provat Tantramassage på varandra, men bara rörelserna och alla med sina underkläder på sig. Jag såg en skymt av mina "grannar". Därinne låg en kille på rygg och man kunde tydligt se hans stånd som låg hårt mot hans mage. Han såg nästan ut att sova.

Efteråt hade vi en samling och alla fick berätta om sina erfarenheter. De flesta tyckte att det hade varit pinsamt till en början, men spännande och nästan mer givande att få testa på att ge än att ta emot. Ett av paren var 2 kvinnor. De såg väldigt rosiga ut på kinderna och de log när de berättade om sin övning. Den ena kvinnan var väldigt frispråkig och berättade att hon hade känt en enorm njutning när den andra kvinnan hade masserat hennes anus mjukt. Föreläsaren berättade att det är vanligt, men att man alltid ska fråga först. De båda kvinnorna tittade på varandra och log ännu mer.

När det var dags att gå tillbaka till våra rum, tog föreläsaren mig avsides och frågade om jag ville uppleva Tantramassage på riktigt. Jag var rejält nyfiken och tackade ja, nästan för snabbt. Hon log och sa att hon skulle komma in till mig lite senare.

Efter en timme knackade hon på min dörr. Hon var lite kortare än mig, ganska så kraftig med en stor barm. Hon frågade om jag hade ångrat mig. Men det hade jag ju inte, så jag började klä av mig och virade en handduk kring mig. Men istället för att låta mig lägga mig på sängen så sa hon åt mig att ta på mig igen. Tröja och kalsonger. "- Jag tänkte att du skulle få lära dig att ge tantramassage till mig". Jag minns det så tydligt, hur jag skämdes för att jag automatiskt trodde att det var jag som skulle få massagen.

Hon klädde av sig helt naken. Hennes bröst var större än jag anat och de la sig tungt mot lakanet när hon la sig ner på mage. Hennes kropp var lätt solbränd och jag skymtade hennes behåring mellan benen. Hon instruerade mig att börja massera hennes ben. Jag kände att jag började återfå mitt normala jag och använde ymnigt med olja när jag med ganska hårda tag börjde massera hennes fötter, vader och lår.

Efter ett tag bad hon mig att sätta mig mellan hennes ben. Jag särade försiktigt på benen och möttes av hennes kön som inte var ansat utan tvärtom hade hon en kraftig behåring. Hon visade hur jag skulle stryka hennes insida av låren och för varje drag vidröra hennes yttre kön.

Jag kände en enorm njutning av att ha henne framför mig, att få vidröra och massera hennes kön. Hon tog mina fingrar och lät dem sära på de yttre blygdläpparna som var stora och svullna. Jag kände hennes våta hud och såg den genomskinliga vätska som lagt sig som dagg i längs med hennes inre blygdläppar. Jag smekte henne med mina båda tummar, först försiktigt och sedan mer intensivt. Hon instruerade mig att använda min högra hand och samtidigt smeka henne med den vänstra över hennes stjärt, från ryggslutet och ner mot sidorna.

När hon vänt sig om placerade hon mig mitt framför och vi korsade våra ben. Hennes kön öppnade sig mot mig och det såg precis ut som en blomma som slår ut. Med sin hand på min fördu hon in mitt pekfinger och långfinger i henne och tryckte samtidigt till mig mitt i handflatan. Reaktionen blev att mina fingrar böjde sig och jag kände hennes inre vägg. Hon tog samtidigt min tumme och la den mjukt mot sin klitoris, eller precis ovanför. Men sin hand hjälpte hon mig att göra små, små cirklar och tryckte lätt min tumme för varje cirkel. Vi satt så säkert i en halvtimme. Hon hade släppt min hand för länge sen och hennes kropp var som i en båge bakåt och jag såg bara hennes stora bröst som andades djupa långsamma andetag.

Sakta förde jag in mitt lillfinger i hennes anus och bara någon centimeter. Hon skälvde till och jag kände hennes orgasm kring mina fingrar och klitorisen som nu stod hårt mot min tumme. Hennes muskler i anus hade nästan låst mitt lillfinger och jag kände en oförklarligt skön känsla ta forsa fram i min kropp.

Flera minuter senare satt vi fortfarande på samma sätt. Sen bad hon mig att lägga mig på henne och jag kände hennes kön mot mitt. Konstigt nog kände jag ingen instinktiv känsla att vilja komma in i henne. Jag kände bara ett lugn och min kropp andades i samma takt som hennes. Vi var som i en oförklarlig rytm och känslan, ja känslan var "beyond" en orgasm.

Morgonen efter kom hon in till mig igen. Hon kröp ned i min säng och la sig bakom mig. Med ena handen strök hon mig i nacken och med den andra smekte hon min stjärt och ned mot min penisrot. Den morgonen fick jag uppleva Lingam-massage. Det var obeskrivligt skönt. Helt obeskrivligt.

"- Nu vet du hur det går till, sa hon innan hon lämnade mig. Nu kan du både ge och ta emot och det är förstås helt upp till dig - men med tantramassage suddas man och kvinna ut. Du kan använda dina kunskaper oavsett kön".

Ja, det där var bakgrunden till varför jag är den jag är idag. Jag har tagit med mig upplevelsen och jag har unnat mig att uppleva samma njutning på egen hand. Precis som hon sa har jag gett tantramassage till både kvinnor och män, ibland samtidigt. Jag har kommit på mig själv att jag njuter som allra mest att få ge njutning. Men ibland tar jag också emot. Och jag har fortsatt att träffa min inspiratör. Vi ses inte så ofta, men varje gång vi gör det så både ger vi och tar emot. För varje gång känner jag att jag tar ett steg till mot den absoluta njutningen.

Det är måndag och det blev ett lite längre inlägg idag. Imorgon tisdag ska jag träffa en kvinna som fått yonimassage tidigare. Jag hoppas kunna ge henne samma njutning igen. Jag ska lyssna till hennes kropp och andas med samma rym.

Tack för idag,
Kram TB

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Du skriver väldigt finstämt om dina äventyr. Härlig läsning. Jag njuter stort av att läsa dina texter. Dom är upphetande och samtidigt finns hela tiden en grundton av värme och respekt för den du möter. Intressant detta att med tantramassage så upphör skillnaden mellan man och kvinna.