söndag 10 augusti 2008

Fredagen den 8 aug: Muskler och penetration

Jag kände mig lite sömnig när jag satt i taxin på väg till Mikael. Att ge massage är rätt krävande och dessutom hade jag druckit vin. I duschen hos Lisa och Anders hade jag tvålat in mig med min "Samsei-tvål" som jag alltid har med mig. Det är en tvål som inte löddrar så mycket, men innehåller finkornig sand och som piggar upp.

Mikael har jag träffat ett par gånger tidigare. Han är egentligen en perifier släkting, men det kom vi inte på förrän vi träffats. Han tog kontakt med mig och hade fått nys om mig via en kompis som jag träffat och masserat. Mikael är elitidrottsman inom en mycket fysisk sport och är bisexuell och väldigt, väldigt vältränad.

Som tidigare klev jag in i hans lägenhet utan att knacka. Mikael låg redan naken på sin säng och såg nästan ut att sova. Jag satte mig på sängkanten och strök honom lätt över ryggen. "- Hej! Du är alltid punktlig", sa Mikael. " - Jo, men ikväll är det nästan jag som behöver massage", svarade jag och berättade om mötet med Lisa och Anders.

När jag bytt om började jag stryka ut en örtolja över hela Mikaels kropp. Det var vackert att se hur hans maskulina kropp glänste av oljan. Jag började massera med mjuka rörelser och koncenterade mig på den vanligaste muskulaturen, axlar, rygg, baksidan av lår och vader. När jag masserade låren så särade jag först på Mikaels ben och hans stora kuk låg tätt mot frottéhandduken. Mikael har en mycket vacker kuk, ådrig och alldeles rakad.

Jag fortsatte med att trycka ut muskelspänningar och lät tummarna trycka ordentligt längs Mikaels ryggmuskler. Han grymtade att det var skönt och när jag började massera hans stjärt såg jag hur hans kuk svällde.

När det var dags för Mikael att lägga sig på rygg stod hans kuk ståtligt i vinkel mot hans mage. Jag gav Mikaels bröst, mage och låren massage och snuddade vid hans kuk när mina händer "passerade förbi".

Med en lätt hand om Mikael kuk fick den samma oljiga glans som övriga kroppen. Min andra hand började massera hans pung. Jag böjde mig ner och lätt mina läppar smaka och förde sen in hans kuk i min mun och började suga honom med långa blöta drag samtidigt som jag höll ett fast grepp om roten.

Sittandes på knä mellan Mikaels ben fortsatte jag med massagen av hans kön. Han stönade högt och drog upp benen så att hans stjärt blottades. Jag tog en klick vaselin och började smörja in hans stjärthål som också var alldeles renrakat. Först förde jag in ett finger i stjärten, men jag vet att Mikael vill och kan ta emot fler. Nu ökade jag takten och lätt båda båda mina pekfingrar tränga in i stjärten. Mikael hade själv börjat smeka sin kuk samtidigt som jag penetrerade honom allt hårdare.

När Mikael kom behåll jag fingrarna i honom och kände hur han krampade.

Mikael kom ytterligare en gång innan det var dags att åka hem. Vi gav varandra en rejäl kram och jag skulle just kliva in i duschen när Mikael frågade: " - Jo, du träffar ju en del kvinnor och par... Tror du att man kan vara med någon gång?". " - Menar du som åskådare, frågade jag eller vill du vara aktiv?" " - Ja, helst är man ju med på ett hörn", svarade Mikael.

Jag lovade att ta med mig Mikaels önskan. Det här är ju ett sätt att berätta om det, så är det någon som är intresserad av att träffa Mikael tillsammans med mig får ni höra av er. Jag kan gå i god för att Mikael är en schyst kille och han har ju onekligen en kropp som duger att både ses och kännas.

Så, nu är jag ikapp med mina berättelser. Det har varit många som hört av sig den senaste veckan (jag vill gärna tro att det har med min blogg att göra) och jag börjar känna att jag kanske ska bli lite mer selektiv. Samtidigt är det ju så fantastiskt roligt och spännande. Och det finns ett par personer som jag verkligen blivit intresserad av att träffa. Så vi får se - titta in hit ibland så får du kanske läsa om nya spännande möten.

Godnatt och varma kramar!
TB

0 kommentarer: