lördag 9 augusti 2008

Fredagen den 8 aug: Jag och Mikael


Efter den spännande middagen med Lisa och Anders tog jag en taxi till centrala Stockholm. "Avskedet" med Lisa och Anders hade varit okomplicerat. Det slutade som det började med en kram och ett handslag. Båda intygade att det blivit mycket bättre än de vågat drömma om och vi bestämde att ses snart igen. Lisa log mot mig när jag vinkade på väg in i taxibilen. Anders stod brediv henne och höll sin arm kring hennes midja. Han gjorde "tummen upp".

Hoppas nu att ni båda känner igen er i min berättelse och hör av er om ni tycker jag borde dra ifrån eller lägga till något :-).
OS har visst haft invigning inatt. På andra sidan jorden... Jag ser en repris och kan konstatera att de inte har sparat på krutet. Krutet ja, visst var det kineserna som uppfann det?

Mötet med Mikael i centrala Stockholm får ni läsa om imorgon. Just nu känner jag att min kudde behöver mig...

Kram TB

0 kommentarer: