fredag 8 augusti 2008

Fredag den 8 aug: Par i njutning i natt


Det har varit skönt att få lite ledigt sedan helgens eskapader! Men nu längtar jag efter att få träffa underbara människor och att få ge njutning.

Ikväll ska jag träffa ett par som jag pratat med ett tag och som verkar väldigt mysiga. Kvinnan är strax över 40 och mannen lite äldre. De bor i ett hus utanför Stockholm och jag ska åka dit alldeles strax. De har lovat att bjuda på middag, vilket jag tackat ja till. Undras vad det blir?

Paret har önskat att klassisk massage för båda och sedan att jag koncenterar mig på hennes "yoni". Hon har sagt att även han vill att jag rör hans kön och kanske även med munnen. Vi får se hur "modig" han är och hur det blir. Lovar att skriva redan inatt!

Senare ikväll har jag lovat att massera en kille som jag träffat tidigare. Han är idrottskille och väldigt vältränad. Han brukar tycka om att jag masserar hans muskulatur och avslutar med att göra det skönt för honom med mina händer, gärna med anal stimulans.

På Söndag ska jag träffa en härlig kvinna som jag pratat med ett tag och som har en stor underbar kropp. Det ska bli spännande!

Vi hörs!

Kram TB

0 kommentarer: