måndag 21 juni 2010

Samma jag, men nu får nog bloggen ta en låååååååång paus :-)


Tittar in på min egen blogg. Ser att det var snö när jag uppdaterade den sist. Nu är det bara några dagar kvar till midsommar...

Vi får nog konstatera att det här blirn en lång paus. Kanske för alltid. Nu ska jag njuta av sommaren och hoppas att alla som tittar in här får en underbar sådan. Passa på att njuta så fort ni för möjligheten. Och ta den. Möjligheten alltså :-)
Jag är samma jag som älskar att ge njutning. Det har gett mig många underbara stunder och flera nära vänner. Jag kommer att fortsätta ge njutning och försöka hjälpa de som vill att unna sig det alla är värda att uppleva. Men jag kommer kanske inte att skriva om mina möten här längre.

För er som vill nå mig så skriv gärna till tantraboy@live.se.

Varma kramar!
TB

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en bra blogg om tantra!

För den som är mer intresserad kan jag tipsa om http://www.tantrakurser.se/relationer-nyhetsbrev.html där man varje vecka kan få tantraövningar till sin mail! Perfekt för att lära sig allt mer om tantra, steg för steg! :-)

Stora bröst | Storabrost.org sa...

Ojdå.