lördag 12 december 2009

Total utlösning


Jag såg verkligen fram mot mötet igår. Det har blivit mindre tid nu på sistone och Eva och jag har verkligen försökt att pussla ihop det. På ganska kort varsel lyckades hon byta sitt arbetspass som nattsköterska och när hon ringde mig så tog jag en snabb dusch och sen satte jag mig i bilen och åkte över till henne. Eva bor i västerort och är drygt 30 år. Hon är singel och attraheras mer av tjejer än killar. Vi har mailat och pratat i telefon och jag har lärt känna en tjej som verkade blyg till en början, men som för varje samtal vågat berätta mer om sig själv. Hon flyttade till Stockholm för några år sedan, men är uppväxt i norra Sverige. Här i Stockholm har hon inte riktigt trivts, men jobbet har fått henne att stanna. Vi kom i kontakt genom att en arbetskamrat tipsat henne om min blogg och hon skickade mig ett kort mail i slutet av sommaren. I mailet frågade hon inte om jag ville träffa henne utan egentligen hade hon bara en enda fråga. Kunde jag hjälpa henne att få multipla orgasmer.

Vår maildialog har sedan handlat om allt möjligt och jag tror att hon blivit mer och mer intresserad av tantra och sin egen njutning. Jakten på orgasm har klingat av och nu de senaste veckorna har vi talat med varandra i telefon och jag har berättat mer om vad jag gör och varför jag får ut så mycket av det.

Utseende är inte viktigt. Inte för mig. Det är personen, dialogen som är viktig. Ändå är det såklart spännande att träffa en ny människa som man lärt känna, men ännu inte träffat. Porten klickade till när jag slagit koden och jag såg hennes efternamn som var ett av två på våning tre. Ingen hiss. På vägen upp läste jag dörrskyltarna och konstaterade att alla efternamn slutade på ”son”. Jag drog ett djupt andetag och ringde på dörren.

Dörren öppnades och jag fick en snabb kram av en tjej som var ungefär lika lång som jag. Ljust kortklippt hår och blåa stora ögon som såg nervösa ut. Jag hängde av mig min axelremsväska och tog av mig mina skor. Eva vände sig om och gick inåt lägenheten.

Den smala hallen hade aprikosfärgade tapeter och på golvet ett låg vita trasmattor. På vägen in till vardagsrummet passerade jag ett litet kök till vänster, en toalett och ett sovrum. I vardagsrummet fanns en 3-sitssoffa i vit manchester, soffbord i ek och en stor härlig röd matta. Stora gröna växter nästan skymde fönstret och längs ena väggen ett stort piano. Eva hade gjort scones och serverade te. Det smakade underbart. Jag vet inte, men ibland känns det som att allt är fokuserat kring själva tantramassagen. Det är inget fel i det, men jag uppskattar verkligen att få känna mig som en gäst. Vi satt i varsin ände av den stora soffan och jag iakttog Eva närmare medan vi pratade med varandra. Hon såg yngre ut än jag tänkt mig henne och hon hade svarta jeans och en svart topp. Vackra händer.

Vi trivdes lika bra i varandras sällskap här i soffan som vi gjort i telefon. Eva kändes precis som jag tänkt henne. Varm och med en ganska rak humor. Vi skrattade mer och mer och vi blev båda mer vågade i våra frågor. Eva berättade att hon hade svårt att få orgasm när hon var med någon annan, men att hon själv klarade det alldeles galant. Jag frågade om hon var helt lagd åt tjejer och hon svarade att hon var ganska säker på det, men för att inte göra sina föräldrar besvikna hade hon aldrig berättat om sin sexuella läggning för dem. Att det var över 60 mil till dem gjorde det lite lättare att leva ett ”eget liv”. Hon berättade att hon hoppats få träffa fler likasinnade när hon flyttade till Stockholm, men att det varit svårt att överhuvudtaget hitta nya vänner här. Därför hade hon också tackat ja till att arbeta natt var tredje vecka. Hon hade ju ändå ingen att dela nätterna med.

Vi hann med att prata om mat, musik och film också. Men när vi började prata om författare och jag precis skulle berätta om senaste boken så reste sig Eva och ville visa hur hon gjort i ordning sovrummet. Vi gick in i sovrummet och hon tände ett par stearinljus och drog för gardinerna. Sängen som inte var bredare än 120 (kanske t o m 105) var bäddad med lakan och stod mitt i rummet. Jag har duschat sa hon och klädde plötsligt av sig. Jag har förstått att du vill att jag ligger på mage först, sa hon och jag svarade ja med ett leende. Helt naken tog hon ett steg mot mig och gav mig en kram. Det gör ingenting om det inte lyckas, sa hon. Jag ser bara fram mot att få slappna av och känna dina händer.

Jag gick ut på toaletten och bytte om. Värmde upp oljan. När jag kom tillbaka hade Eva satt på en skiva med lugn klassisk musik. Hon låg på sängen med benen lätt särade. Det rufsiga ljusa håret glänste i skenet av stearinljusen och det kändes verkligen som vi stängt ute hela världen. Nu var det äntligen bara vi och det här skulle bli vår gemensamma stund. Njutning utan klocka, beröring utan historik.

Mina händer tog snart över. De kände in varje del av Evas rygg och axlar. Lät henne andas, sjunka och höjas. Kände rytmen och började upptäcka.

Evas kropp kändes stel på flera ställen och jag lät mina händer bearbeta de områden som behövdes mjukas upp. Vaderna och ryggslutet gav jag mer kraft, medan låren och armarna fick mjukare beröring. Hennes nacke var blottad tack vare den korta frisyren och jag ägnade en lång stund åt at massera nacken upp mot huvudet och ner mot axlarna. Hon andades med långa tunga andetag och la mig mjukt över henne och bara andades med.

När hon vände sig skylde jag henne först med ett stort badlakan och stretchade hennes rygg genom att vika över hennes ben. Det knakade till när jag tryckte till och sen gjorde jag likadant med hennes andra sida. Hon tittade på mig och jag fångade upp något i hennes blick. Först tänkte jag att hon blivit rädd, men sen förstod jag att jag precis lyckats få henne än mer avslappnad.

Framsidan fick samma långa massage, men mjukare och jag lät mina händer följa hennes andning längs hennes centrala linje. Hennes bröst höjde sig i takt med hennes andning och bröstvårtorna reagerade direkt när jag strök ut ett par droppar av oljan. Med långsamma och mjuka händer masserade jag hennes bröst och mage. Det finns inget underbarare än att få massera magar. Det är som allt liv finns där. Slumrande eller undantryckt. Först de där oregelbundna ljuden som om njutningen försöker slita sig loss. Sen det jämna spinnandet. När magen förstår och känner.

Jag ställer mig på knä mellan hennes ben och lägger min vänstra hand kupad över hennes venusberg. Låter handen vila där. Länge. Nu är hennes andning helt i fokus. Med tummen och fingret öppnar jag försiktigt hennes yoni och hennes små blad fäller vackert ut sig. Jag smeker de små bladen utanpå med ett finger. Långsamt och mjukt. Jag hör hur hon andas snabbare och när jag låter fingret snudda vid insidan av hennes blad känner jag hur våt hon är. I flera minuter ger jag henne bara små, cirklar av beröring och nu andas hela hennes kön. Hon är öppen och en droppe av hennes våta har lagt sig vacker och genomskinlig i hennes öppning.

Precis i öppningen låter jag mitt längsta finger fånga upp hennes droppe och jag låter det stanna där tills jag känner hennes andning i mitt finger. Långsamt, långsamt för jag in fingerspetsen och låter det glida längs med hennes övre vägg. Hon rör sig mot fingret och jag hör hur hon andas stötigt. När fingret efter lång tid når hennes inre känner jag försiktigt på hennes mjuka insida och nu kan hon inte längre hålla sig utan vrider sig i sin njutning och hon gnyr ut sin tillfredsställelse.

Sakta bygger vi upp mot hennes utlösning och jag har nu två fingrar inne i henne och hon kramar dem med hela sin muskulatur. Med den andra handen har jag tagit hennes klitoriskappa mellan tumme och pekfinger samtidigt som jag ökar takten av penetrering. Hon möter mina fingrar och jag känner hur hon närmar sig. Så plötsligt skälver hon till och kniper åt om mina fingrar. Hennes utlösning blir kraftig och när jag trycker mot hennes venusberg så kommer hennes utlösning fullt ut och jag träffas av hennes fontän på bröstet. Hon sliter sig loss och blir nästan halvsittandes. Skriker fullt ut och hela hennes kropp darrar.

Jag låter henne inte komma i balans utan följer med henne upp och särar på hennes ben som känns helt viljelösa. Nu låter jag hela min mun täcka in hennes yoni och suger in henne samtidigt som jag trycker hennes ben utåt. Jag kysser och låter min tunga leta sig in och jag suger in henne djupt. Jag kände hennes andra utlösning när den fyllde min mun och jag lät den flöda. Jag fortsätter och låter henne inte skjuta bort mig. Hennes utlösningar kommer som vågor och till slut fullkomligt vräker hon bort mig, snurrar runt och hamnar med hela överkroppen utanför sängen.

Jag har fått uppleva den där totala utlösningen några gånger. Det finns inget underbarare. Hela kroppen i kramper och man kan bara ligga där bredvid och hålla om. Eva behövde lång tid att bara komma in i en hanterbar andning igen och hon grät och skrattade om vartannat. Jag kände sån tillfredställelse och grät och skrattade tillsammans med henne. Smekte hennes hår, höll om henne hårt. Hon la en arm om min nacke och slog mig flera gånger på mitt lår. Hur vi än ville kunde vi inte andas i otakt. Vi andades och vi lät vår puls landa. Sen somnade vi.

Underbart. Tack Eva!

TB

3 kommentarer:

Mersha sa...

Vilken underbart sensuell och sexuellt eggande berättelse av mötet mellan 2 för varandra ganska främmande personer!...

Jättefint beskrivet av dig....

Det har skrivit fler män till mig på min kontaktannons som velat göra precis det du beskriver...men jag har inte accepterat. Har inte ens brytt mig om att dejta, för det brukar jag göra...brukar ge alla som har ngt av intresse att få visa sig...

Jag känner mig visst jättetänd på idén att träffa dig efter att läst...
Du och jag msn ade idag...
Kram från Mae-za

Anonym sa...

Åååååh..... det låter helt underbart.... fascinerande och upphetsande, verkligen erotiskt... Jag vill OCKSÅ! ;)

Har varit nyfiken på Tantra men är helt okunnig, känns spännande att fått "kontakt" med dig....

Kram Hilde (Binyfiken66)

mscsrrr sa...

we enjoyed reading this blog. Keep up the good work.
SCOGOSTOLOGY, SGSG
scogostology.wordpress.com