lördag 23 maj 2009

Yoni och fontän


På mage och med lätt särade ben ligger hon framför mig i hennes stora lägenhet på Östermalm. Hon har bett mig att bara ge henne yonimassage. Jag tittar ned mot henne. Ser hur hennes kropp andas och väntar på min beröring. Hon är 22 år och verkar leva ett väldigt bortskämt liv. I alla fall mätt i pengar och prylar. Långt ljust hår, nu uppsatt i med ett enkelt hårband. Hon har kvar sitt vita linne och precis som hon bett om är hennes trosor neddragna till anklarna. Hennes armar långt ut från kroppen.

Jag placerar kudden under henne och lägger mina händer över hennes ryggslut. Känner hennes andning. Jag droppar lite olja över hennes stjärt och låter mina händer måla hennes hud tonen mörkare. Hon följer med i mina cirkelformade rörelser. Med känsliga fingertoppar smeker jag hennes insida av låren och upp mot baksidan. Om och om igen. Jag ser hur hennes yoni följsamt vidgas och jag låter mina tummar stanna precis ovanför hennes öppning. När jag trycker försiktigt pressas hennes yttre blygdläppar ihop och där de möts syns det blanka, våta.

Ny olja droppar ned i den lilla gropen ovanför där stjärden delas och när jag för hennes skinkor lätt isär rinner oljan nedåt. Jag följer den lilla rännilen som bildar en liten, liten samling i hennes rosett och jag låter mitt finger nudda. Samma finger får sen gå vidare på upptäcksfärd, hela tiden i den centrala linjen och landar med ett lätt tryck på hennes känsligaste veck.

Nu för jag hela handflatan ner under henne så att hennes släta vagina vilar i min hand. Mina fingrar pekar nedåt och särar försiktigt så jag kan lägga mitt finger mot hennes klitoriskappa. Min andra hand möter så att mina fingrar nuddar vid varandra och så för jag långsamt in mitt längsta finger. Jag känner hur hon kramar mitt finger och när når hennes G-punkt känner jag nästan tycket av min andra hand.

Det tar bara ett par sekunder och sen känner jag hur min andra hand blir våt och varm. Hon skakar och vrider sig så att jag måste släppa henne och med benen högt uppdragna, nästan i fosterställning så kommer hela hennes fontän. Hon sprutar rakt ut. Hon skälver under hela orgasmen och sen är det som om hon blir alldeles orörlig. Hon andas tungt, men ligger helt stilla. Efter ett tag frågar jag om hon vill ha något att dricka, men hon hör mig inte och jag väljer att lägga hennes täcke över henne.

Jag smyger ut i det stora moderna köket och dricker en glas vatten själv. När jag tittar in i hennes sovrum igen har hon somnat. Jag plockar ihop mina saker, skriver en lapp och stänger dörren tyst bakom mig. Vi har knappt sagt ett ord till varandra på 2 timmar...

Hon visste vad hon vill ha. Något man inte kan köpa för pengar. Jag är glad att jag kunde ge henne det. Jag tar inte emot pengar.

TB hos den unga överklassen

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det är underbart med fontänorgasmer! Härlig läsning, du tog verkligen hand om henne.

/OF

Anonym sa...

Så du menar att du inte tar betalt??? Det låter ju helt fantastiskt. Kan du även tillfredställa par eller bara kvinnan och mannen ser på?

Par i hjärter

Nina sa...

Kan man lära sig få fontänorgasm?

Kimmi sa...

Vackert

Tantraboy sa...

Par i hjärter - Nej, jag tar absolut INTE betalt. Det här är något som jag gör helt och hållet för att jag vill och för att det ger mig väldigt mycket. Läs gärna fler av mina berättelser så får du svar på din fråga om par.

Nina - Jag vill faktiskt tro att man kan lära sig, men jag är lite av fel kön för att vara insatt:-)
Det jag vet är att det handlar om att både kunna slappna av och att använda muskulaturen. De som får fontänorgasm får inte alltid det. Någon annan som vet?

Kimmi & OF -

Tack!

Varma kramar till era alla,

TB

Tantraboy sa...

Läs gärna mer om fontänorgasm i nästa inlägg http://tantraliv.blogspot.com/2009/05/mer-om-fontanorgasmer-eller-kvinnans.html

Kram TB

Unknown sa...

Lät skönt!

//Smilla

Anonym sa...

Nina, det går alldeles utmärkt att lära sig. Det kan ta tid, kräver tillit och avslappning, men har man väl lärt sig så går det av bara farten. Svårt ibland att sluta faktiskt :-)

Anonym sa...

vem är du? det lät så skönt! blir helt våt av att läsa din blogg! Är du säker på att du är en man? :) brukar ni ha så bra koll? Mmm vill gärna träffa någon som du. Du verkar djup på något sätt. fortsätt skriva, du är intressant! Kram

Tantraboy sa...

Hej Anonym!

Tack för den fina kommentaren. Jag är man och jag ska fortsätta skriva :-)

Varma kramar,
TB

Flizan sa...

Jag tror också man kan lära sig det där med fontänorgasm.
Jag har nästan svårare att "hålla" mig.
Tror det handlar mycket om att våga släppa taget, total avslappning mitt i all spänning.
Väldigt olika är det också, ibland sipprar det ibland en sådan kraftig stråle att man blir nästan rädd. Synd att vi inte pratar mer om det här, det finns mycket att lära av varandra. KRAAAAAAAM