söndag 17 maj 2009

Så fungerar tantra för oss

Här kommer en underbar berättelse som jag fått från ett par. Ta del av deras genorisitet mot varandra och genom att låta oss lära deras historia.


"Ikväll ska vi bara fokusera på dig", sa min kille när han kom hem. "Jaha...", svarade jag. Vad menar du med det??? Det blev början till en underbar kväll och natt. Först fick jag min favoritmiddag lagad till mig. Kyckling i ett hav av tropiska frukter, ris och myntasås. Vi drack vitt, porlande vin till och vårt vardagsrum kändes som den lyxigaste av restauranger. Tända ljus, fönstrena fördragna med tunna, fladdrande tyger och lugn avslappnande musik. Efter maten fick jag lägga mig i ett upptappat bad som doftade underbart. Även badrummet var upptänt av stearinljus och när jag badat klart blev jag ledd till vår säng där täckena tagits bort och ersatts av en stor frottéhandduk.

Vi höll på i flera timmar. Eller rättare sagt, framförallt min kille höll på i flera timmar. Jag bara låg och tog emot av hans massage och smekningar. Det kändes som jag somnade flera gånger, men jag "försvann" nog bara bort... Med en olja smekte han min kropp från huvudet och ner mot fötterna. Långsamt och ömt. När han stod mellan mina ben ville jag verkligen att han skulle komma in i mig, men istället började han massera mina bröst, mage och insidan av mina ben. När han la sina händer mjukt över mitt våta längtande så exploderade jag som jag aldrig gjort förr.

Tätt omslingrade höll vi om varandra och jag rörde mig i takt med de vågor som han blåst upp och jag kände hur hela min kropp började skälva och när han sakta förde in sitt finger i mig kom jag igen och det kändes som att flera delar av min kropp öppnade upp sig. Hela tiden tittade han mig i ögonen. Det kändes som vi förstod varandra utan att tala. Han la mig på magen och kom sakta in i mig och jag kände att jag inte velat något annat i hela världen än att ha honom i mig.

Vi låg kvar länge och bara tittade på varandra. En rörelse och vi var igång igen. Nu tog jag för mig betydligt mer och vi varvade det heta, hårda med mjuka beröringar och små pauser. Jag vet inte vem av oss som somnade först, men när jag vaknade lyste morgonens första solstrålar in och det första jag tänkte var: "Herregud, jag känner inte min kropp". Jag flyttade närmare min kille och höll om honom bakifrån. "Nästa gång ska vi fokusera på dig".

Fortsätt att skicka frågor om Tantra eller berätta om dina erfarenheter av Tantra. Var tydlig med om jag får publicera dina berättelser här så att andra får läsa dem.

0 kommentarer: