fredag 3 oktober 2008

Fredagen den 3 okt: Med sänghimmel, tända ljus och rökelse


Rummet var stort och bara så där högt i tak som det kan vara i en riktig sekelskiftesvåning. Jag var där "on time" och möttes av nybryggt kaffe och kanelbullar. Mannen jag haft kontakt med var i min längd, runt 40 mörkt hår, livliga ögon och ett varmt leende. Vi tog i hand. Tog i hand gjorde jag också med hans kvinna som hade lika mörkt hår, men troligtvis färgat och svår att sätta en ålder på, men gissningsvis några år yngre. Båda såg väldigt bra ut och verkade vara modeintresserade.

Det kändes bra från första stund. Vi samtalade, drack kaffe och jag åt halva bullen. På något sätt kändes det som att även kvinnan var "på besök". De kanske var särbos eller hade träffats nyligen. De såg nykära ut i alla fall. Och vad vet jag, jag är inte någon som lägger mig i andras privatliv. Jag är ju bara en enkel massör...

Vi gjorde som vi pratat om, började med mannen som fr o m nu får heta Alex. Kvinnan får heta Fanny, Fanny och Alex(ander)! Det rimmar bra med det stora rummet med den höga takhöjden som de hade gjort iordning. Mitt i rummet hade de placerat ut en stor madrass och från taget hängde tyger som gav madrassen sin "sänghimmel". Ljuset var ordentligt dämpat och stearinljusen utplacerade i rummet brann med kraftfulla lågor. Jag andades in och kände rökelsen som spred sig i rummet. Musiken på låg volym spelade lugna jazzslingor och ja, de hade verkligen lyckats med inramningen.

Jag gick in på toaletten och bytte om. När jag kom tillbaka låg Alex naken på madrassen med sin Fanny bredvid sig på knä. Jag mötte deras blickar. Alex' avspända, förväntningsfulla och Fannys lite mer osäkra, men också nyfikna blick. Jag satte mig bredvid Fanny och la händerna varsamt på Alex skuldror.

Alex, ja han är värd en närmare beskrivning. Otroligt positiv och glad. Nästan sydländsk i sitt sätt. Hans kropp var vältränad och huden varm och mjuk. Igenom hela massagen andades han lugnt med djupa andetag. Hans kropp reagerade direkt när mina händer mjukt vandrade över hans skinkor och ned mot baksidan av låren. Med svepande "hand i hand" rörelser masserade jag insidan på låren och kände värmen mot hans kön.
Efter en paus där Fanny fått ligga tätt på Alex, la sig Alex på rygg och Fanny fortsatte att smeka hans bröst och mage. Jag vek upp Alex ben så att knäna kom i vinkel och benen lätt särade. Ståendes på knä mellan Alex ben började jag med att massera roten av hans kön upp mot pungen. Fanny böjde sig fram för att se och jag visade hur jag lät tummarna röra sig i en upp- och ned rörelse. Alex hade nu fullt stånd och jag lät min hand glida upp från roten, kupade den varmt runt pungen och sedan upp längs baksidan och ända upp till ollonet. Alex andades nu snabbare och vek med benen så att både jag och Fanny fick större möjlighet att både se och komma åt.

Jag tog Fannys hand och slöt den kring Alex stånd. Hon titta på mig och frågade hur hon skulle göra och jag svarade att hon kunde göra precis som vanligt. Hennes ljusa, finlemmade hand såg liten ut när hon förde den upp och ner i ett lugnt tempo.
Nu fokuserade jag mer och mer på Alex rot och pung och lät ett finger röra sig lätt vid hans anus. Alex reagerade på beröringen och jag lätt fingerspetsen leta sig in. Jag smekte insidan av låren upp mot roten och sen ner mot stjärten och så upp igen längs låren. Efter ett tag placerade jag Fannys hand på Alex mage och tog ett stadigt grepp om Alex lingam (kön). Men långa drag förde jag min hand upp och ned och Alex andades nu ännu stötigare och hans kropp rörde sig i samma rytm som min hand. Jag tittade på Fanny och hennes ögon såg glansigt nyfikna ut. Det kändes underbart att hon var med och också deltog i att ge Alex njutning.

Det kändes att Alex var på gång att få sin utlösning. Jag tog ett hårdare grepp längst ned strax ovanför pungen och höll kvar ett par sekunder. Sen fortsatte jag och strax därefter en ny paus. När jag sedan ökade tempot och samtidigt förde in mitt finger en liten bit till dröjde det inte länge innan Alex exploderade i en härlig utlösning. Hans säd pumpades ut över hans mage och jag saktade ner, men fortsatte att röra min hand upp och ned. Fanny strök Alex över bröstet och hon kommenterade vilken stark utlösning Alex fått.
Jag la en stor handduk över Alex och Fanny la sig bredvid och kramade om Alex. Jag lät dem vara för sig själva en stund och gick ut i köket och drack ett glas vatten. Jag kände att massagen tagit lite kraft och det ömmade lätt i mina lår och rygg.

När jag kom in igen i det stora rummet satt Alex och Fanny upp med varsitt glas vin. De såg båda glada ut och Alex tackade för den sköna behandlingen. Jag tackade också. Det hade verkligen varit underbart och vi hade hållt på i nästan 2 h.

Kanske att vi borde ha stannat där. Stannat vid att ha gett Alex sin njutning. Men samtidigt ville Fanny prova och det var ju så vi hade planerat det. Jag kände att jag absolut skulle ha kraft för att massera Fanny, men frågan var nog om Fanny skulle känna sig lite bekväm som Alex.

Fanny kunde inte slappna av lika mycket som Alex och hon sa också efteråt att hon inte känt den sexuella njutningen förrän beröringen av hennes kön (yoni). Men jag måste skriva ett par rader om Fanny och massagen känner jag. En liten hyllning. Jag tror att det varit Alex som varit den pådrivande att träffa mig även om Alex och Fanny i sin öppna och experimenterade relation, tillsammans valt att gå hela vägen. Fanny var hela tiden sig själv, hon var nyfiken, ville lära sig och var ärlig kring hennes egen reaktion och upplevelse. Jag tror att Fanny var väldigt spänd. Kanske av mycket arbete, stress - men också för att Alex så fullkomligt gått in för sin njutning och också nått den på en hög nivå. Kanske också att hon kände sig lite objektifierad eftesom Alex var mycket aktiv i massagen av henne.

Fannys kropp är liten och ung. Hon var oerhört vacker där hon låg med en handduk över rygg och stjärt. Det är svårt att beskriva, men hennes fina, mjölkvita kropp kändes så orörd och oskuldsfull. Hennes bröst var små och underbara att röra vid. De hårda bröstvårtorna gjorde motstånd när handen smekte hennes bröst och hennes mage "andades" snabbare än hennes lungor.

Alex smekte och masserade hennes nacke. Han var hela tiden nära henne och det syntes hur mycket att tyckte om henne och ville att hon skulle ha en bra stund. När jag påbörjat själva yonimassagen visade jag Alex hur jag försiktigt masserade med tummen. Fannys kön förstärkte bilden av oskuldsfullhet. Hon var rakad, med bara en strimma lämnad kvar centralt över hennes blygdben. Henns yoni var väldigt ljus och lite svullen. De yttre blygdläpparna var nästan obefintliga och de inre som små tunna blomblad. Jag masserade dem lätt och kände henns fukt. Hennes våta låg som en droppe dagg ner mot hennes öppning och jag lätt min tumme vandra kring öppningen och upp i en cirkel över hennes kappa och ner igen.
Jag visade Alex hur han skulle röra vid henne och jag hjälpte honom att föra in sitt högra långfinger och sakta massera hennes insida. Jag la min hand över Fannys mage och smekte henne över brösten.

Alex fick sen lägga sig mellan Fannys ben och ge henne massage med munnen. Fanny höjde nu benen en aning och jag såg hur hennes ögon rörde sig bakom ögonlocken. Hon hade händerna korslagda över brösten.

Alex ville att jag skulle byta av och jag fick känna Fannys lite salta, tunna väta mot min tunga. Jag sög in hennes klitoris och de små, tunna blombladen och jag kände att hon svarade på min beröring.

När jag sedan förde in mitt långfinger kände jag hur trång hon var och Fanny rörde sig försiktigt mot mitt finger. Jag smekte henne också försiktigt i stjärten, men utan att få någon tydlig reaktion.

Jag tittade på Alex som såg upphetsad ut och hade kysst och smekte Fanny över bröst och mage. Han hade ett tydligt stånd och jag gjorde en gest mot honom att ta över. Jag vet inte om jag missuppfattade hans blick, men kanske att han ville att jag skulle gå längre. Jag klev i alla fall åt sidan och satte mig vid Fannys huvud och höll henne i hennes hand när Alex kom in i henne. Fanny böjde upp sina ben och jag kände hennes fötter korsade runt Alex när jag sakta strök Alex rygg.

I den här fasen mellan par är det svårt att dra ut på penetrationen. Det optimala är att mötas med öppna ögon och oavsett ställning ha så stor del av sina kroppar täckta mot den andres. Penetreringen ska ske långsamt, långsamt där lingam och yoni ska känna sig som ett.
Jag såg på Alex rörelser att han nu var helt uppe i sin njutning. Det var upphetsande att se dem röra sig mot varandra och jag följde deras rörelser en kort stund. Sen reste jag mig och gick ut ur rummet.
Efteråt pratade vi öppet om hur vi upplevt vårt möte. Vi gav varandra varma kramar och när jag lämnade dem satt de fortfarande tätt intill varandra på den stora madrassen.

Jag tog en sista titt omkring i det stora rummet när jag klätt på mig och druckit en stort glas med vatten. Jag hittade resten av min kanelbulle och när jag stängde ytterdörren hoppades jag på att hitta den cola som jag köpt tidigare i min bil. Klockan var 12.30. Jag hade klivit in i samma dörr 4 h tidigare.

På morgonen (torsdag) läste jag ett mail:

Hej!

Tack så oerhört mycket för en underbar kväll och erfarenhet. Jag hoppas att vi kan få träffas flera gånger framöver. Jag hoppas att det var en trevlig kväll för dig med.

Hälsningar Alex och Fanny

2 kommentarer:

Alice Mae sa...

Men, det är ju nästan så jag blir lite kär i dig, att göra något fint för någon annan utan att själv kräva njutning tillbaks... Vad driver dig?
En fråga bara, från någon som inte är ett dug bevandrad i tantra. Du smekte honom hela vägen fram. varför inte henne?

Tantraboy sa...

Hej Alice i landet nedanför!

Tantra handlar om att fokusera 100 % på mottagarens njutning och jag drivs av att få ge den njutningen. Jag upplever en egen tillfredställelse som inte är sexuell, utan faktiskt mkt bättre!

Du borde prova!

Svaret på din fråga kan jag inte besvara så ingående som du nog förstår, men en anledning var att Alex själv deltog aktivt i massagen.

Varma kramar,
TB